Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #1 Skrevet 7. februar 2017 Sønnen vår har astma. Vi har hund, og nå forteller legen at hunden bør omplasseres. Jeg skjønner ikke helt hvorfor det skulle være nødvendig. Noen med erfaring her? Leger eller andre som har barn med astma og hund? Anonymous poster hash: 5063b...de7
Kira Skrevet 7. februar 2017 #2 Skrevet 7. februar 2017 Vi har et barn som sliter med astma, og vi har hatt hund siden før barna ble født. Jeg tok det opp med legen på sykehuset (spesialist på et av landets største barneavdelinger), og hun mente at det ikke hadde noen sammenheng. Vi fikk også sjekket ut om ungen var allergisk, men det var negativt på alle prøvene. Vi har altså fått motsatt beskjed, men jeg aner ikke om det er noe forskning på dette. Dvs jeg vet ikke om det er din eller min lege som har rett
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #3 Skrevet 7. februar 2017 Jeg har astma. Vi hadde hund da jeg var liten. Jeg ble markant bedre etter at den døde. (Den var gammel). Alt som kan irritere i luftveiene kan jo være problematisk for folk med astma. Dyrehud partikler (husker ikke hva de heter), støv, parfyme, pollen osv. Men alle med astma reagerer ikke likt på disse tingene. Og man kan få forværret astma av slike ting uten å slå ut på en allergitest. Anonymous poster hash: 1f43c...54f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå