Gå til innhold

Festeblødning eller mensen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjennom vårt andre IVF forsøk og ønsker så å være gravid nå.

Mensen skal komme på fredag, men begynte å blør rødt friskt blod i dag.. :( har mensen murringer og tror der er mensen. Men lite håp om at det er festeblødning...!

 

Noen med erfaring med festeblødning som er helt lik mensen?

 

 

Anonymous poster hash: 08790...37c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre, min festeblødning var bare bittelitt, kanskje maks en teskje. Ingen smerter.

 

Anonymous poster hash: 147b3...ce4

Skrevet

Ved IVF har jeg alltid fått mensen før testdagen. Den gangen jeg ble gravid hadde jeg en liten dråpe blod noen få dager etter innsetting og ikke blødd mer etter det. Høres dessverre ut som mensen har kommet hos deg, men det spørs på hvor mye du blør. Menssmerter/murringer kan også være symptom på graviditet.

 

Anonymous poster hash: c51ee...e96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...