Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #1 Skrevet 7. februar 2017 Gjennom vårt andre IVF forsøk og ønsker så å være gravid nå. Mensen skal komme på fredag, men begynte å blør rødt friskt blod i dag.. har mensen murringer og tror der er mensen. Men lite håp om at det er festeblødning...! Noen med erfaring med festeblødning som er helt lik mensen? Anonymous poster hash: 08790...37c
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #2 Skrevet 8. februar 2017 Dessverre, min festeblødning var bare bittelitt, kanskje maks en teskje. Ingen smerter. Anonymous poster hash: 147b3...ce4
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #3 Skrevet 8. februar 2017 Ved IVF har jeg alltid fått mensen før testdagen. Den gangen jeg ble gravid hadde jeg en liten dråpe blod noen få dager etter innsetting og ikke blødd mer etter det. Høres dessverre ut som mensen har kommet hos deg, men det spørs på hvor mye du blør. Menssmerter/murringer kan også være symptom på graviditet. Anonymous poster hash: c51ee...e96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå