Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #1 Skrevet 7. februar 2017 Noen med erfaringer? Blir det bedre? Noen tips til hva jeg kan gjøre? Vil så gjerne bli frisk. Anonymous poster hash: ebf92...618
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #2 Skrevet 7. februar 2017 Jeg hadde det. Det jeg gjorde, som virket: -Bryte ut av det dårlige forholdet jeg var i. -Slutte på p-piller (lokale hormoner hjalp litt mens jeg gikk på dem, men ble mye bedre etter p-pilleslutt) -Onanere, også med penetrasjon, med mye glidemiddel og den tynneste vibratoren jeg fant. -Tøyeøvelser for skjeden. Etter at jeg "lærte å kjenne"/fant de stramme musklene var det mye enklere å slappe av. Hjalp også å lese litt anatomi Dvs rydde opp i livet mitt, slappe av og nyte seksualiteten med meg selv til jeg fikk lysten tilbake Anonymous poster hash: baa24...d0c
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #3 Skrevet 7. februar 2017 Jeg hadde det. Det jeg gjorde, som virket: -Bryte ut av det dårlige forholdet jeg var i. -Slutte på p-piller (lokale hormoner hjalp litt mens jeg gikk på dem, men ble mye bedre etter p-pilleslutt) -Onanere, også med penetrasjon, med mye glidemiddel og den tynneste vibratoren jeg fant. -Tøyeøvelser for skjeden. Etter at jeg "lærte å kjenne"/fant de stramme musklene var det mye enklere å slappe av. Hjalp også å lese litt anatomi Dvs rydde opp i livet mitt, slappe av og nyte seksualiteten med meg selv til jeg fikk lysten tilbake Anonymous poster hash: baa24...d0c Takk for svar! Da er det vel håp da. Er dessverre ikke kun ved samleie. Kan ikke lengre bruke undertøy eller ettersittende klær, alt er vondt. Har kuttet ut P-pillene. Har jo ikke sex lengre så ikke noe behov for det. Takk for at du tok deg tid til å svare Anonymous poster hash: ebf92...618
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå