Gå til innhold

Vulvodyni

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaringer? Blir det bedre? :( Noen tips til hva jeg kan gjøre? Vil så gjerne bli frisk.

Anonymous poster hash: ebf92...618

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det. Det jeg gjorde, som virket:

-Bryte ut av det dårlige forholdet jeg var i.

-Slutte på p-piller (lokale hormoner hjalp litt mens jeg gikk på dem, men ble mye bedre etter p-pilleslutt)

-Onanere, også med penetrasjon, med mye glidemiddel og den tynneste vibratoren jeg fant.

-Tøyeøvelser for skjeden. Etter at jeg "lærte å kjenne"/fant de stramme musklene var det mye enklere å slappe av. Hjalp også å lese litt anatomi :)

Dvs rydde opp i livet mitt, slappe av og nyte seksualiteten med meg selv til jeg fikk lysten tilbake :)

Anonymous poster hash: baa24...d0c

Skrevet

Jeg hadde det. Det jeg gjorde, som virket:

-Bryte ut av det dårlige forholdet jeg var i.

-Slutte på p-piller (lokale hormoner hjalp litt mens jeg gikk på dem, men ble mye bedre etter p-pilleslutt)

-Onanere, også med penetrasjon, med mye glidemiddel og den tynneste vibratoren jeg fant.

-Tøyeøvelser for skjeden. Etter at jeg "lærte å kjenne"/fant de stramme musklene var det mye enklere å slappe av. Hjalp også å lese litt anatomi :)

Dvs rydde opp i livet mitt, slappe av og nyte seksualiteten med meg selv til jeg fikk lysten tilbake :)

Anonymous poster hash: baa24...d0c

Takk for svar! Da er det vel håp da. Er dessverre ikke kun ved samleie. Kan ikke lengre bruke undertøy eller ettersittende klær, alt er vondt. :(

Har kuttet ut P-pillene. Har jo ikke sex lengre så ikke noe behov for det.

Takk for at du tok deg tid til å svare :)

Anonymous poster hash: ebf92...618

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...