Gå til innhold

Spm om bryn? 😵


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er drittlei mine bryn, får jo ikke noe form på dem.

Kan jeg bestille time hos en hudpleier eller hva det heter og få de til å fikse dem?

Altså nappe og farge? Og at jeg kan få jevnlig time, så jeg ikke tukler med dem?

 

Går det?

 

Anonymous poster hash: 8be73...4e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sefølgelig går det ann, søk opp salonger der du bor og bestill en time.

 

Jeg går selv 1 gang i mnd og fikser brynene mine i salong med voks.

Kjempe fornøyd og alltid freshe bryn 👍🏼

 

Anonymous poster hash: 24924...828

Skrevet

Sefølgelig går det ann, søk opp salonger der du bor og bestill en time.

 

Jeg går selv 1 gang i mnd og fikser brynene mine i salong med voks.

Kjempe fornøyd og alltid freshe bryn 👍🏼

 

Anonymous poster hash: 24924...828

Da gjør jeg det.

Tusen takk for svar.😃

 

Hi

 

 

Anonymous poster hash: 8be73...4e3

Skrevet

Sefølgelig går det ann, søk opp salonger der du bor og bestill en time.

 

Jeg går selv 1 gang i mnd og fikser brynene mine i salong med voks.

Kjempe fornøyd og alltid freshe bryn 👍🏼

 

Anonymous poster hash: 24924...828

Holder det med 1 gang i mnd?

 

 

Anonymous poster hash: 2f964...d0e

Skrevet

Holder det med 1 gang i mnd?

 

 

Anonymous poster hash: 2f964...d0e

Det er litt inviduelt hvor ofte man trenger og føler man har behov for. Jeg gjorde det hver 6 uke

 

Anonymous poster hash: 4f740...6ac

Skrevet

 

Det er litt inviduelt hvor ofte man trenger og føler man har behov for. Jeg gjorde det hver 6 uke

 

Anonymous poster hash: 4f740...6ac

Når jeg napper mine selv, så kan det gå 2-3 dager så må de nappes igjen, også er de så harde. 😫

 

 

Anonymous poster hash: 8be73...4e3

Skrevet

Når jeg napper mine selv, så kan det gå 2-3 dager så må de nappes igjen, også er de så harde. 😫

 

 

Anonymous poster hash: 8be73...4e3

 

 

Anonymous poster hash: 2f964...d0e

Skrevet

Når jeg napper mine selv, så kan det gå 2-3 dager så må de nappes igjen, også er de så harde. 😫

 

 

Anonymous poster hash: 8be73...4e3

Sånn har jeg det og

 

Anonymous poster hash: 2f964...d0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...