Gå til innhold

Hvordan hadde dere løst denne situasjonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen innspill på løsninger, for jeg finner ingen. Kanskje noen her har noen lure innspill.

Saken er den at mannen har hatt problemer med å få relevant jobb etter studiene. Den jobben han har nå er grei nok, men han føler litt at tiden begynner å løpe fra ham mtp jobb, men det er mange om beinet her vi bor og så og si umulig å få noe.

Nå har det seg sånn at han har fått tilbud om en bra jobb i hjembyen sin. Den er fast, godt betalt og helt innenfor det han ønsker. Samtidig har det nå blitt sagt at det kommer til å bli nedskjæringer på nåværende arbeidsplass og den skal i tillegg flyttes en godt stykke unna.

Vi kunne godt ha flyttet ettersom vi har større nettverk og mulighet til bedre bolig i hjembyen hans, men jeg har et barn fra et tidligere forhold, og har derfor ikke mulighet til det da jeg har samvær med dette barnet annenhver helg. Det er fem timer hver vei å pendle med buss/bil, så det blir for langt. Vi har to barn sammen i barnehagealder.

Hva ville dere gjort?

Anonymous poster hash: 32c13...203

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke mulig å ta tog eller fly?

Anonymous poster hash: 45068...588

Skrevet

Ikke mulig å ta tog eller fly?

Anonymous poster hash: 45068...588

Jo, det går tog og fly også, glemte å skrive det.

Skrevet

Jeg hadde aldri flyttet langt fra barnet mitt.

Skrevet

Her må du ta hensyn til barnefar og samvær, du kan vel ikke bare flytte uten videre?

Kanskje vente noen år?

Anonymous poster hash: 09381...be6

Skrevet

Her må du ta hensyn til barnefar og samvær, du kan vel ikke bare flytte uten videre?

Kanskje vente noen år?

Anonymous poster hash: 09381...be6

Nei, jeg skrev jo i HI at å flytte ikke var aktuelt for meg. Tenkte mer på om dere hadde ønsket at mannen flyttet og pendlet eller lignende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...