Gå til innhold

Er det noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 42 år utrent. Er begynt å trene nå. To dager i uken. En spinn/styrke og en step/styrke. Går ellers tur og på fjellet. Vil dere tror det gir resultat på utsende? Man blir fastere i fisken. Er ellers normal vektig, men gått ned 17 kg. Håper på svar.,

Anonymous poster hash: 8c77e...4a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det gir resultat, sakte men sikkert.

Anonymous poster hash: 88090...b2c

Skrevet

Du vil absolutt merke forskjell. Jo mer utrent man er, jo raskere vil man også merke formbedring :)

Jeg er langvarig syk og nå i veldig dårlig form. Når jeg innimellom har litt bedre perioder så gjør jeg litt øvelser bare hjemme. På to-tre uker kjenner jeg da tydelig forskjell på kroppen. Da gjør jeg noen ytterst få øvelser 2-3 ganger i uken, et par mage/rygg-øvelser, planken, bekkenhev, knebøy. Etter to uker merker jeg bedre holdning og at magen er strammere. Er også over 40 år.

Problemet mitt er at jeg ikke greier å holde treningen ved like når jeg får dårligere perioder, og siden jeg er så svak i utgangspunktet mister jeg raskt det jeg har fått av styrke, men jeg tenker at alle monner drar ;)

Anonymous poster hash: 084c0...771
Skrevet

Takker for svar. Håper på resultater på sikt da. Håper på fast du timer i uken og gjerne tre på sikt. Får se. Hører gjerne og flere tilbakemeld og erfaringer. :)

Skrevet

Du vil absolutt merke forskjell. Jo mer utrent man er, jo raskere vil man også merke formbedring :)

Jeg er langvarig syk og nå i veldig dårlig form. Når jeg innimellom har litt bedre perioder så gjør jeg litt øvelser bare hjemme. På to-tre uker kjenner jeg da tydelig forskjell på kroppen. Da gjør jeg noen ytterst få øvelser 2-3 ganger i uken, et par mage/rygg-øvelser, planken, bekkenhev, knebøy. Etter to uker merker jeg bedre holdning og at magen er strammere. Er også over 40 år.

Problemet mitt er at jeg ikke greier å holde treningen ved like når jeg får dårligere perioder, og siden jeg er så svak i utgangspunktet mister jeg raskt det jeg har fått av styrke, men jeg tenker at alle monner drar ;)

Anonymous poster hash: 084c0...771

Takk for svar. :) Synd du er langtidssyke, men godt du får trent litt i perioder. Stå på og som du sier alle monner drar. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...