Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #1 Skrevet 7. februar 2017 Er 42 år utrent. Er begynt å trene nå. To dager i uken. En spinn/styrke og en step/styrke. Går ellers tur og på fjellet. Vil dere tror det gir resultat på utsende? Man blir fastere i fisken. Er ellers normal vektig, men gått ned 17 kg. Håper på svar., Anonymous poster hash: 8c77e...4a6
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #2 Skrevet 7. februar 2017 Ja, det gir resultat, sakte men sikkert. Anonymous poster hash: 88090...b2c
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #3 Skrevet 7. februar 2017 Du vil absolutt merke forskjell. Jo mer utrent man er, jo raskere vil man også merke formbedring Jeg er langvarig syk og nå i veldig dårlig form. Når jeg innimellom har litt bedre perioder så gjør jeg litt øvelser bare hjemme. På to-tre uker kjenner jeg da tydelig forskjell på kroppen. Da gjør jeg noen ytterst få øvelser 2-3 ganger i uken, et par mage/rygg-øvelser, planken, bekkenhev, knebøy. Etter to uker merker jeg bedre holdning og at magen er strammere. Er også over 40 år. Problemet mitt er at jeg ikke greier å holde treningen ved like når jeg får dårligere perioder, og siden jeg er så svak i utgangspunktet mister jeg raskt det jeg har fått av styrke, men jeg tenker at alle monner drar Anonymous poster hash: 084c0...771
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #4 Skrevet 7. februar 2017 Takker for svar. Håper på resultater på sikt da. Håper på fast du timer i uken og gjerne tre på sikt. Får se. Hører gjerne og flere tilbakemeld og erfaringer. Anonymous poster hash: 8c77e...4a6
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #5 Skrevet 7. februar 2017 Du vil absolutt merke forskjell. Jo mer utrent man er, jo raskere vil man også merke formbedring Jeg er langvarig syk og nå i veldig dårlig form. Når jeg innimellom har litt bedre perioder så gjør jeg litt øvelser bare hjemme. På to-tre uker kjenner jeg da tydelig forskjell på kroppen. Da gjør jeg noen ytterst få øvelser 2-3 ganger i uken, et par mage/rygg-øvelser, planken, bekkenhev, knebøy. Etter to uker merker jeg bedre holdning og at magen er strammere. Er også over 40 år. Problemet mitt er at jeg ikke greier å holde treningen ved like når jeg får dårligere perioder, og siden jeg er så svak i utgangspunktet mister jeg raskt det jeg har fått av styrke, men jeg tenker at alle monner drar Anonymous poster hash: 084c0...771 Takk for svar. Synd du er langtidssyke, men godt du får trent litt i perioder. Stå på og som du sier alle monner drar. Anonymous poster hash: 8c77e...4a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå