Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #1 Skrevet 7. februar 2017 12-åringen har vært våken en del i natt med ørevondt. Var forkjølet fra før. Fikk en paracet og sovnet til slutt. Gikk på skolen, litt slækk i formen. Fikk mer ørevondt på slutten av dagen, og tok en ny paracet. Nå sier han at han nesten ikke hører noe på det vonde øret... Bør det behandles av lege, eller er øreverk noe som går over av seg selv? Anonymous poster hash: e6760...db1
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #2 Skrevet 7. februar 2017 Bruk hvitløk/løk!! Det virker gull på øreverk!! Anonymous poster hash: a0d96...5d4
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #3 Skrevet 7. februar 2017 12-åringen har vært våken en del i natt med ørevondt. Var forkjølet fra før. Fikk en paracet og sovnet til slutt. Gikk på skolen, litt slækk i formen. Fikk mer ørevondt på slutten av dagen, og tok en ny paracet. Nå sier han at han nesten ikke hører noe på det vonde øret... Bør det behandles av lege, eller er øreverk noe som går over av seg selv? Anonymous poster hash: e6760...db1 Akkurat det samme med min 11-åring. Slitt med det i to dager, men var bedre i dag. Han har fortsatt dotter, men ikke lenger vondt. Leste at man skulle kontakt lege om det ikke har gitt seg etter tre dager. Anonymous poster hash: 942b4...78c
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #4 Skrevet 7. februar 2017 Bruk hvitløk/løk!! Det virker gull på øreverk!! Anonymous poster hash: a0d96...5d4 Hvordan bruker man det? Var det da man skulle ha det under senga? Anonymous poster hash: 942b4...78c
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #5 Skrevet 7. februar 2017 Min var mindre men fikk beskjed om å gi paracet og nesespray mot vondt i øret, pluss ligge høyt på puta. Og blir det mye værre kontakter man jo lege. Men sjeldent de ga noe for øreverk fikk jeg beskjed om. Anonymous poster hash: 1db48...d5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå