Gå til innhold

gave til pappa på fødeavdeling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å gi noe til pappan på fødeavdelingen.. for å vise hvor utrolig glad jeg er i ham, og for å gi han en oppmerksomhet også. 

Har dere noen forslag til hva jeg kan skaffe?

Har lyst å ordne med noe skikkelig og fint. 

Anonymous poster hash: bdb13...355
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder det ikke med  å gå gravid i 9 mndr og trykke ut en unge? Maken til dill!

Anonymous poster hash: 51574...110
Skrevet

Hva med et barn? 😜

Anonymous poster hash: 919c5...849

Skrevet

Han slipper å føde, gave nok det.

Anonymous poster hash: 514cf...795

Skrevet

Jeg ønsker å gi noe til pappan på fødeavdelingen.. for å vise hvor utrolig glad jeg er i ham, og for å gi han en oppmerksomhet også. 

Jeg forstår ikke hvorfor menn skal ha gave for at kvinnen har gått gravid og født? Har han planlagt å gi noe til deg? Hvis det bare er du som gir gave til ham, og ikke omvendt, så blir det jo helt feil.

Anonymous poster hash: 72081...017

Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor menn skal ha gave for at kvinnen har gått gravid og født? Har han planlagt å gi noe til deg? Hvis det bare er du som gir gave til ham, og ikke omvendt, så blir det jo helt feil.

Anonymous poster hash: 72081...017

Feil?

Nå tulla jeg med HI selv her, men feil??

Så du gir bare til din mann/samboer for å få noe igjen???

DÉT er mer feil i mine ører.

Det er vel flott at hi elsker barnets far så høyt??

Anonymous poster hash: 514cf...795

Skrevet

Jeg har lyst til å gi han en gave fordi han er så snill og god mot barna, og fordi han da nettopp har blitt pappa på nytt. 
Han får jo ikke gave fordi jeg har gått gravid og født, men fordi jeg vil vise ham hvor mye han betyr for oss, og fordi jeg er glad han er far til mine barn.. er det ikke lov å gjøre noe hyggelig for andre selv om man nylig selv har født? 

HI

Skrevet

Hva med en t-skjorte som det står pappa til 3 eller 4 eller hvor mange han nå er pappa til?

Anonymous poster hash: 432bb...40f
Skrevet (endret)

Syns det var en fin ide, drit i sure kommentarer. Hva med å engasjere noen til å strikke en klassisk kofte? Endret av Jordskokk
Skrevet

Kofte var kansje ikke så dumt nei!
Det tipset tar jeg til meg :-)  Hadde ikke streifet meg engang det.. HI

Skrevet

Har han sagt han ønsker seg noe? Hva med en opplevelse (litt frem i tid vel og merke) der han kan være for seg selv? Hva med konsert med en venn, ølsmaking, strikkhopp? Av fysiske ting kanskje en fin klokke? Et fint belte? Gravert slipsnål? Nye sko? Et litt dyrt verktøy han ønsker seg?

Anonymous poster hash: bb706...f4f

Skrevet

Sigarer eller whiskey 😊

Skrevet

Sigarer eller whiskey

Da må han sitte på gangen å vente som i gamle dager ;) 

Skrevet

Pappa boka til Alex Rosén 😃

Anonymous poster hash: 4e9a1...dcc

Skrevet

Wow imponert!

Som du sikkert har sett så er det ikke mange damer som gir oss noe på fødestuen, så tumbs up for initiativet!

Kansje ei litt macho stelleveske,

Eller et smykke for eks, med noe på, og det samme til barnet?

Anonymous poster hash: 6ef77...7cd

Skrevet

Til nr 1 er jeg usikker på om min mann fikk noe av meg. For tidlig fødsel og litt dramatikk gjorde at vi snakket en del om tiden etter fødsel. Han syns bl.a at det var utrolig tomt å komme hjem til ensom leilighet mens vi lå på sykehuset, etter den intense fødselen som hadde vart i mange dager. Etter fødsel nr to, ventet en spesiell flaske cognac på han hjemme, og etter fødsel nr tre hadde jeg kjøpt et smykke med tre "hakk" i. Det satte han stor pris på.

Fødslene har vært en stor følelsesopplrvelse for min mann, nesten mer enn for meg, så at han skulle ha noe som viser at jeg har satt pris på ham, skulle bare mangle.

Anonymous poster hash: fcdb0...d16

Skrevet

Finnes det noe finere enn en helt fersk, perfekt liten baby?

Anonymous poster hash: f355e...2a3

Skrevet

Finnes det noe finere enn en helt fersk, perfekt liten baby?

Anonymous poster hash: f355e...2a3

Misser jo poenget mitt helt her da....

jeg ønsker å gjøre noe hyggelig for mannen, som takk, fordi han er den støtten han er for meg og våre barn. Derfor ønsket jeg tips til det. Jeg ønsket ikke å høre at en "baby er nok".

Babyen er ikke en gave til ham fra meg heller, den er noe vi selv har valgt å produsere og få.

HI.

Men til dere andre; takk for tips!:-)

Skrevet

Der sa du det fint! Merkelige kommentarer fra folk her. Har ikke noen spesielt gode tips. Men skal prøve å komme på noe jeg kan gi til kona selv :)

Anonymous poster hash: f1561...241

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...