Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #1 Skrevet 7. februar 2017 Hvordan kan jeg,som er naturlig hvit og kansje oppimot blå få litt brunfarge å se litt freshere ut? Ønsker ikke å ligge i solarium... Fungerer noe av de "blibrun" tablettene, eller er de bare svada? Ønsker å få en gyllen farge til sommeren....atter i år også :-/ Anonymous poster hash: 13ce4...9fd
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #2 Skrevet 7. februar 2017 Ikke ta piller! De inneholder jo bare humbug! Selvbruning er tingen. Begynn og prøv deg frem med merker og øv deg når når ingen trenger å se huden din. Anonymous poster hash: 202a0...614
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #3 Skrevet 7. februar 2017 Jeg er kritthvitt bokstavelig talt! Blir bare rosa som en gris også hvit igjen. Prøvde mye opp gjennom ungdomsårene på 90 tallet skulle en jo se ut som baywatch😂. Det jeg har funnet som fungerer på meg er sånn dusjgel du putter på i dusjen venter 3 min og skyller av. Blir ikke Orange og for en ganske fin lys farge av det. Den fungerer vel kun på de som er kritt hvite men da fungerer han til gjengjeld ganske bra, dog noe baywatch babe blir jeg nok aldri 😂 Anonymous poster hash: d07a5...cc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå