Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. februar 2017 #1 Skrevet 7. februar 2017 (endret) Øyet verker og tårene renner. En stund går det greit, men plutselig kjennes det ut som at øyet er fullt av rusk. Har dere noe tips til hva som kan lindre litt? Endret 7. februar 2017 av den perfekte mor
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #2 Skrevet 7. februar 2017 Saltvann, skyll, skyll, skyll. Anonymous poster hash: d571b...c2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå