Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #1 Skrevet 7. februar 2017 I går hadde ett annet barn tatt brillene til min sønn , tatt en stein og ripet opp glassene på brillen. Det er mange og dype riper på begge glassene så de må skiftes. Vi ble ikke informert om dette da vi hentet i går enda min sønn hadde sagt ifra. Det er spesialglass som koster rundt 4500 kr, kan jeg kreve bhg for dette? Anonymous poster hash: 13c4b...7f3
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #2 Skrevet 7. februar 2017 Uff så leit! Om ikke du går offensivt og illsint inn og KREVER, vil jeg nok tro at om du tar det med dem på en pen måte og hører om deres forsikring ikke dekker dette vil jeg tro du får positivt svar. Anonymous poster hash: 68293...6e8
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #3 Skrevet 7. februar 2017 I går hadde ett annet barn tatt brillene til min sønn , tatt en stein og ripet opp glassene på brillen. Det er mange og dype riper på begge glassene så de må skiftes. Vi ble ikke informert om dette da vi hentet i går enda min sønn hadde sagt ifra. Det er spesialglass som koster rundt 4500 kr, kan jeg kreve bhg for dette? Anonymous poster hash: 13c4b...7f3 Er ikke glassene dekket av NAV. Min datter har briller, og vi kjøper innfatninger, mens NAV betaler for glassene. Anonymous poster hash: 65b11...b38
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #4 Skrevet 7. februar 2017 Er ikke glassene dekket av NAV. Min datter har briller, og vi kjøper innfatninger, mens NAV betaler for glassene. Anonymous poster hash: 65b11...b38 Får kun dekket det 1 gang i året. Hi Anonymous poster hash: 13c4b...7f3
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #5 Skrevet 7. februar 2017 I går hadde ett annet barn tatt brillene til min sønn , tatt en stein og ripet opp glassene på brillen. Det er mange og dype riper på begge glassene så de må skiftes. Vi ble ikke informert om dette da vi hentet i går enda min sønn hadde sagt ifra. Det er spesialglass som koster rundt 4500 kr, kan jeg kreve bhg for dette? Anonymous poster hash: 13c4b...7f3 Du har rett til nye via nav. Hvor gamle er barna ? Om det er eldre barn ville jeg tatt en tlf til foreldrene , for å informere de om hva barnet har gjort Anonymous poster hash: 01010...be3
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #6 Skrevet 7. februar 2017 Får kun dekket det 1 gang i året. Hi Anonymous poster hash: 13c4b...7f3 Ikke ved skade, vårt knuste i ene hjørnet, kjøpte på Specsavers og fikk gratis nye Anonymous poster hash: 01010...be3
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #7 Skrevet 7. februar 2017 Barnehagen har vel ulykkesforsikring vil jeg tro. Ta en prat med styrer, du Anonymous poster hash: e5ad5...718
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #8 Skrevet 7. februar 2017 Klippet fra nav Dersom briller, kontaktlinser eller brilleinnfatning til barn under 13 år mistes eller blir ødelagt, er det tilstrekkelig at optiker bekrefter behovet for gjenanskaffelse/reparasjon Anonymous poster hash: 29aaf...d4f
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. februar 2017 #9 Skrevet 7. februar 2017 Ikke ved skade, vårt knuste i ene hjørnet, kjøpte på Specsavers og fikk gratis nyeAnonymous poster hash: 01010...be3 Ikke vær så påståelig, hvem som får dekket hva av NAV er veldig individuelt, det kommer helt an på hvorfor barnet trenger briller. Du kan høre med barnehagen om de har forsikring som dekker dette, hvis ikke bør du kanskje tegne en forsikring på brillene selv. Og sjekk ut om du ikke allerede har gjort det om NAV vil dekke det.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #10 Skrevet 7. februar 2017 Jeg ville hørt med både bhg og nav jeg. Om du får det dekket av nav er jo det supert, men ville fortsatt tatt en prat med bhg om at de må passe på, slik at de kanskje følger med litt bedre neste gang... Anonymous poster hash: b655c...b7a
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #11 Skrevet 7. februar 2017 En ting er at glassene er ødelagt. Men dette er jo helt uakseptabelt at de barnehageansatte ikke fikk med seg! Gutten måtte si ifra selv. Høres nesten ut som mobbing. Ondt var det i hvert fall. Anonymous poster hash: 60e68...07c
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #12 Skrevet 7. februar 2017 Dette må barnehagen dekke. Jeg fikk dekket boblebukse som var blitt borte i barnehagen. Anonymous poster hash: b08e8...d77
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #13 Skrevet 7. februar 2017 Dette må barnehagen dekke. Jeg fikk dekket boblebukse som var blitt borte i barnehagen. Anonymous poster hash: b08e8...d77 Nei, det må barnehagen ikke, de må heller ikke dekke tøy som blir borte Anonymous poster hash: 5bd64...d47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå