Gå til innhold

Er dette normal pris for et brudeoppsett hos frisør??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg skulle gifte meg dro jeg til en frisør for å få hjelp med håret.

Jeg skulle først ha en "prøvetime" der vi skulle teste ut hvilken frisyre vi skulle gå for. Etter at hun hadde krøllet håret mitt stormet plutselig alle venninnene mine salongen, det var altså utdrikningslaget mitt. 😊

Frisøren rakk ikke sette opp håret eller noen ting, men jeg måtte likevel betale kr 4 000 for dette!!! Helt sykt! De krøllene kunne jeg helt fint klart selv hjemme.

I tillegg skulle hun ha 4 000 for å komme til hotellet mitt den dagen vi giftet oss for å fikse håret.

Altså; 8 000 for dette??? Jeg måtte dessverre bare avlyse henne til bryllupet og fikk heller en venninne som kan hår til å sette det opp for meg.

Hva betalte dere?? Er 8 000 normal pris??

Anonymous poster hash: 5dcd4...e99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er da ikke frisørene skyld at prøvetimen blir sabotert.

Anonymous poster hash: 76f59...e1e

Skrevet

Er da ikke frisørene skyld at prøvetimen blir sabotert.

Anonymous poster hash: 76f59...e1e

Dette var avtalt på forhånd mellom frisør og forlover, så hun visste om det.

Skrevet

Spurte du ikke om pris på forhånd?

Anonymous poster hash: adfed...924

Skrevet

Da jeg skulle gifte meg dro jeg til en frisør for å få hjelp med håret.

Jeg skulle først ha en "prøvetime" der vi skulle teste ut hvilken frisyre vi skulle gå for. Etter at hun hadde krøllet håret mitt stormet plutselig alle venninnene mine salongen, det var altså utdrikningslaget mitt.

Frisøren rakk ikke sette opp håret eller noen ting, men jeg måtte likevel betale kr 4 000 for dette!!! Helt sykt! De krøllene kunne jeg helt fint klart selv hjemme.

I tillegg skulle hun ha 4 000 for å komme til hotellet mitt den dagen vi giftet oss for å fikse håret.

Altså; 8 000 for dette??? Jeg måtte dessverre bare avlyse henne til bryllupet og fikk heller en venninne som kan hår til å sette det opp for meg.

Hva betalte dere?? Er 8 000 normal pris??

Hvorfor rakk hun ikke å sette opp håret eller noenting?

Anonymous poster hash: 1182d...58d

Skrevet

Dette var avtalt på forhånd mellom frisør og forlover, så hun visste om det.

Da har garantert vennene dine sagt de henter midt i timen , ikke frisøren sin skyld

Anonymous poster hash: 42fb0...4ad

Skrevet

Fy søren for en pris!

Jeg kommer ikke til å bruke frisør til mitt bryllup! Heldigvis er jeg flink med hår selv

Anonymous poster hash: 1cd87...284

Skrevet

Fy søren for en pris!

Jeg kommer ikke til å bruke frisør til mitt bryllup! Heldigvis er jeg flink med hår selv

Anonymous poster hash: 1cd87...284

Jeg har sjekket litt rundt nå, og den prisen jeg fikk var faktisk dobbelt så dyr enn det er vanlig rundt omkring. Disse spesialiserer seg på bruder, prisen for den ene pakka er kr 4500 og inkluderer både prøvetime, sminke og oppsett på selve dagen.

http://www.skumfrisor.no/brud

Haha, ellers så dævver jeg av dere her inne altså. Når man stiller et spørsmål får man som regel IKKE svar på selve spørsmålet sitt, men prøver å bli stilt til veggs. Slår aldri feil. 😂😂

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...