Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #1 Skrevet 7. februar 2017 Har 1. klassing til høsten og min venninne har et barn som er et år yngre. De er gode venner og leker mye sammen. I går ble det snakk om dette og hvor mye min gleder seg. Da kom min venninne med det at jeg burde holde igjen mitt barn et år slik at de kunne begynne sammen. Det var nemlig veldig urettferdig ovenfor hennes barn at mitt begynte før. Hennes barn syns det var veldig trist. Forklarte henne at det kunne jeg ikke gjøre, det var ingen grunn til at jeg skulle holde mitt barn tilbake og at det kommer til å begynne på skolen til høsten. Når er hun kjempe sint på meg og jeg er ufattelig egoistisk som ikke holder mitt barn igjen. Hun hadde nemlig lovd sitt barn dette og nå er det min feil at hennes barn er trist. 😨😨😨 Blir litt satt ut jeg, flere som har opplevd det samme? Anonymous poster hash: 3bb09...0b4
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #2 Skrevet 7. februar 2017 😂😂😂 Anonymous poster hash: 5ae93...9e7
Superdolly Skrevet 7. februar 2017 #4 Skrevet 7. februar 2017 *Glipper med øynene* Din, eh, venninne mener at du skal søke utsatt skolestart for ditt barn kun fordi hennes barn synes det er urettferdig at ditt barn er et år eldre? Okei, javel.. Nå lurer jeg seriøst på hvor selvsentrert og dum det går an å bli.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #6 Skrevet 7. februar 2017 Oiiiii!!!!! Var ikke klar over at vi hadde en sol til som vi kunne spinne rundt her på jorda!!! Bare WOW!!!! Anonymous poster hash: cce16...22e
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #7 Skrevet 7. februar 2017 *Glipper med øynene* Din, eh, venninne mener at du skal søke utsatt skolestart for ditt barn kun fordi hennes barn synes det er urettferdig at ditt barn er et år eldre? Okei, javel.. Nå lurer jeg seriøst på hvor selvsentrert og dum det går an å bli. Jepps, det mente hun helt serriøst. Trodde først hun tullet, men neida. Det var helt serriøst. Anonymous poster hash: 3bb09...0b4
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #8 Skrevet 7. februar 2017 Shit pomfritt!! Noe av det dummeste jeg har hørt her inne, og det sier sitt... 🙄🙄 Anonymous poster hash: 90e3a...8b2
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #9 Skrevet 7. februar 2017 Den der tok kaka og den! 😂jeg skjønner det er litt synd at de ikke begynner likt, men halloooooo! 😂 Anonymous poster hash: aae47...250
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #10 Skrevet 7. februar 2017 Så dumt at det må være trolling. Dårlig trolling også. Anonymous poster hash: 45013...573
amandine Skrevet 7. februar 2017 #11 Skrevet 7. februar 2017 Men du, se det positive! Ditt barn er heldigvis født før hennes, så de slipper å gå i samme klasse!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #12 Skrevet 7. februar 2017 Hun burde kanskje hå skolen om igjen selv. Foreslå det for henne, så kan hun holde sin sønn med selvskap selv. Anonymous poster hash: ac68f...97a
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #13 Skrevet 7. februar 2017 Men vi foreldre kan jo ikke bare bestemme selv at barnet skal ha utsatt skolestart. Ihvertfall ikke på et så dumt grunnlag Anonymous poster hash: b34b3...c93
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #14 Skrevet 7. februar 2017 😂😂😂 Takk for god latter! Håper du tuller. Hvis dette er sant så hadde jeg tatt en alvorsprat med venninnen, l hun seg ikke flat da ville jeg droppet hele vennskapet. Anonymous poster hash: 71897...847
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #15 Skrevet 7. februar 2017 Kanskje hun bør trene ungen sin opp til å bli supersmart slik at hun kan begynne ett år før? Anonymous poster hash: cefa5...d2f
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #16 Skrevet 7. februar 2017 Jeg er for en gangs skyld målløs. Og det skal virkelig mye til. Anonymous poster hash: 26a63...675
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #17 Skrevet 7. februar 2017 Hahaha, fantastisk. Holde igjen faktisk, akkurat som vi foreldre selv kan bestemme når barna skal begynne på skolen. Tror jammen jeg skal bli litt sur på venninnen min også, vi hadde nemlig termin omtrent samtidig, men så fødte hun prematurt. Barnet hennes ble født i romjula... Så da går hennes gutt klassetrinnet over min gutt på skolen, fy fillern så dårlig gjort Anonymous poster hash: 8d3fe...697
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #18 Skrevet 7. februar 2017 Haha seriøst? En ting er å si det på spøk, men å mene alvor og så i tillegg bli sur for det. Sur på deg for at du ikke vil holde tilbake barnet ditt 1 år. Har ikke ord. Hahaha Anonymous poster hash: 179b7...690
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #19 Skrevet 7. februar 2017 Si at du har spurt skolen og de sa at det ikke gikk 😆ferdig med det! Anonymous poster hash: aae47...250
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #20 Skrevet 7. februar 2017 Si at du har spurt skolen og de sa at det ikke gikk ferdig med det! Anonymous poster hash: aae47...250 Nei, sånne mennesker diller man ikke med! Anonymous poster hash: 8d3fe...697
Superdolly Skrevet 7. februar 2017 #21 Skrevet 7. februar 2017 Si at du har spurt skolen og de sa at det ikke gikk ferdig med det! Anonymous poster hash: aae47...250 Helt uenig. Det er ikke lurt å gi denne dama rett i at his barn skal "vente" på hennes. Hva blir neste krav? His barn må vente et år med å begynne på videregående, så de kan gå i samme klasse. His barn kan ikke ta førerkort før det er 19 år, fordi venninnens barn er et år yngre. Nei, fortell henne rett ut hvor idiotisk det forslaget er og dra henne ned på jorden med et brak.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #22 Skrevet 7. februar 2017 Jeg tror jeg hadde spurt venninnen om hun har røyket noe i det siste som får slike irrasjonelle forestillinger om virkeligheten og hvordan ting fungerer. Hvis dette ikke er trolling så håper jeg nesten at venninnen leser her inne og ser hvor urimelig hun er - at hun våkner opp og så greier å le av sin egen urimelighet, og så be Hi om unnskyldning. Og hadde jeg vært henne ville jeg brukt en god del tid i årene fremover på å bli litt mer oppdatert om div. i samfunnet - for sitt barn skyld. Anonymous poster hash: 7a221...e7c
Iiiiik Skrevet 7. februar 2017 #23 Skrevet 7. februar 2017 Dette har jeg nesten vokst opp med! Vi var fire barn som lekte mye med hverandre, en var født året etter oss andre. Før skolestart ble det søkt om fremskutt skolestart for den yngste. Han var født tidlig på året, og ganske smart, men ble allikevel ikke innvilget fremskutt skolestart fordi han var temmelig aktiv. Han var knust, for faren hadde lovet ham at han skulle få begynne på skolen med oss andre. For å få slutt på sorgen, lovte faren ham å lære ham å lese og skrive hjemme, for da kunne han begynne rett i andre klasse året etter...
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #24 Skrevet 7. februar 2017 Dette har jeg nesten vokst opp med! Vi var fire barn som lekte mye med hverandre, en var født året etter oss andre. Før skolestart ble det søkt om fremskutt skolestart for den yngste. Han var født tidlig på året, og ganske smart, men ble allikevel ikke innvilget fremskutt skolestart fordi han var temmelig aktiv. Han var knust, for faren hadde lovet ham at han skulle få begynne på skolen med oss andre. For å få slutt på sorgen, lovte faren ham å lære ham å lese og skrive hjemme, for da kunne han begynne rett i andre klasse året etter... Oh my.... ! Wow, bare WOW 👏 Anonymous poster hash: 334dc...387
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #25 Skrevet 7. februar 2017 Hun burde kanskje hå skolen om igjen selv. Foreslå det for henne, så kan hun holde sin sønn med selvskap selv. Anonymous poster hash: ac68f...97a Hør, hør! Anonymous poster hash: 630e6...9ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå