Gå til innhold

Mamma'n min blir bare mer og mer vakker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fatter ikke hvordan hun får det til :o Straks er hun 50, og ser helt seriøst freshere ut enn meg! Ikke doller hun seg særlig opp heller, hun er bare naturlig pen..eller..blitt naturlig pen? Altså, hun var fin før også, men nå er hun smellvakker. Det verste er at vi ser nesten jevngamle ut, og jeg er 30. Hun har litt mer smilerynker enn meg, jeg er litt "glattere" i huden, men annet enn det..

Lov å håpe det går i arv!? :P

Anonymous poster hash: 1c313...71b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja selvfølgelig 😘 Jeg er også heldig å har damer i familien som eldes med lite rynker og ser ganske ungdomslige ut lenge. Jeg satser på det går i arv Vertfall 😂 Så kjekt for mammaen din.håper hun vet det selv :)

Anonymous poster hash: 4f0dc...ce4

Skrevet

Får tro det går i arv ja ;)

Min mamma er også en vakker dame. Men har mye rynker. Jeg er 28 år nå og i perioder jeg er sliten/stressa/stor søvnmangel kommer rynkene under øynene tydelig frem. To grå hår har jeg også fått. Huttetu.

Anonymous poster hash: 8fa4f...0ae
Skrevet

Kommer nok an på øyet som ser. Og botox/fillere er det mange som bruker ;) 

Men om hun aldri har rørt noe slikt, og ikke bruker sminke, så tipper jeg hun er vakker ja.

Anonymous poster hash: d62db...071
Skrevet

Siden jeg kan være anonym så kan jeg si helt uten blygsel at jeg er mye penere nå som jeg er 43 år enn da jeg var 20. Ansiktet mitt har blitt modent på en pen måte.

Får mye komplimenter fra yngre menn.

Et godt eksempel i kjendisverdenen er Martha Louise. Hun blir bare penere og penere. Sammenlig bilder fra hun var 20. Da var hun gjennomsnittlig pen, nå synes jeg hun er nydelig.

Anonymous poster hash: 37090...0ed

Skrevet

Et godt eksempel i kjendisverdenen er Martha Louise. Hun blir bare penere og penere. Sammenlig bilder fra hun var 20. Da var hun gjennomsnittlig pen, nå synes jeg hun er nydelig.

Anonymous poster hash: 37090...0ed

Ja, hun er et godt eksempel på dette. Nå er hun strålende vakker. Hun kler å være litt tynnere og blondere (og med litt mer og "riktig" sminke) enn det hun var i sin ungdom.

Anonymous poster hash: 2e8c0...8d4

Skrevet

Jeg er også veldig mye penere som 40 enn som 20-åring.. Da var jeg rund i ansiktet, selv om jeg var slank.

Jeg er veldig bedre trent nå enn da også. Så kroppen er også mye finere!😁

Anonymous poster hash: a11eb...e0b

Skrevet

Jeg håper du sier det til moren din, HI? 

Anonymous poster hash: b4c90...7d3
Skrevet

Kjente jeg ble glad inni meg av å lese denne overskriften  :hjerte:

Anonymous poster hash: 16800...cf0
Skrevet

Åååå, ja... noen eldes med sjarm, og blomstrer som eldre❤ Vakkert å se, håper du forteller moren din det.. og at de genene er arvelig👌🏼

Skrevet

Takker for svar alle sammen :)

Ja, jeg sier det selvfølgelig til min mor, hun ler det dog bare bort og takker forsiktig. Hun har alltid slitt med selvtilliten. Botox/fillere tror jeg ikke hun bruker, altså, da må hun i såfall ta så lite at det ikke egentlig er vits :P Tror også dette er noe mamma ville sagt til meg da vi har et VELDIG åpent forhold :)

Litt godt å lese at flere her er mer fornøyde nå enn i 20-årene. Det er akkurat som om min mors ansikt har "falt på plass", om det gir mening? :P

Krysser alt jeg har for at jeg har fått hennes gener :D

Anonymous poster hash: 9c2dd...328

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...