Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #1 Skrevet 6. februar 2017 Det er heldigvis bare en hund som har tatt nakkegrep på hunden min. Og jeg måtte løfte bort hunden, fordi hun som passet den ikke turte å gripe inn. Nå e min hund så sinna når den ser denne hunden. Og så sa jeg til personen for å fortelle hvorfor jeg trakk hunden min unna og holdt den langt rundt fra sin hund i mine armer at hennes hund hadde angrepet min. Jeg sa det uten og tenke, fordi vi har møtt på hunden hennes før og ikke med hun som eier som gikk tur med den. Ja, jeg kunne sagt noe annet, men har holdt det inne i meg lenge at jeg er livredd for at den skal angripe min hund igjen. Hva kan dere gi meg for tips til aldri starte en krangel når det bruser av sinne inni meg? Denne gangen ble jeg så sinna og provosert for hun sa nei den har ikke gjort det. Som en sta unge, som lyver om at hun ikke har tatt sjokolade i skapet og hun har sjokolade i munnvikene. Jeg blir så høyrøstet og alle vet om meg og de andre hundeeierene og det snakkes ikke pent om andres hunder og eiere. Gjerne kom med lignende opplevelser og fortell om tiden etterpå. Hva skjedde neste gang personen dukket opp? Anonymous poster hash: 22245...45c
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #2 Skrevet 6. februar 2017 Betyr det noe om hun liker deg, da? Anonymous poster hash: 0b17a...c52
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #3 Skrevet 7. februar 2017 Skjønte ikke helt hva du mente her... vil du omgås denne damen med den hunden som angreip din? Isåfall bør dere gå mye tur sammen, gjerne etter hundene har fått ei pause fra hverandre. Gå i kort bånd ved siden av hverandre, hundene på hver deres side. Hvis ikke du vil omgås dem, hvorfor trenger du si noe i det hele tatt? Anonymous poster hash: a8e38...b58
Pobie Skrevet 7. februar 2017 #4 Skrevet 7. februar 2017 I denne situasjonen er det jo helt riktig å si ifra. Selvfølgelig skal du gi beskjed om at hunden har angrepet din hund, og spesielt hvis eieren prøver å la hundene møtes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå