Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #1 Skrevet 6. februar 2017 Forferdelig mote?? Senest i går så jeg en liten gutt med strikka truse utenpå strømpebuksa? Nei.. fælt . Til og med navnet klompelompe får jeg gåsehud ut av 😂😝 Anonymous poster hash: 12e8c...995
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #2 Skrevet 6. februar 2017 Synes det er fint, jeg.. Anonymous poster hash: 3c6a4...964
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #3 Skrevet 6. februar 2017 Ok Anonymous poster hash: 69243...cc0
Serepta Skrevet 6. februar 2017 #4 Skrevet 6. februar 2017 Du om det. Varme Ullplagg blir vel aldri feil vel?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #5 Skrevet 6. februar 2017 Hadde ikke det selv til sønnen...men synes det er forfriskende å se noe annet enn nøstebarn body og strømpebukse Funksjonell mote er veldig bra. Jeg får fnatt av å se babyer i trange og stive jeans. Anonymous poster hash: 37d4f...6fe
sug lut Skrevet 6. februar 2017 #6 Skrevet 6. februar 2017 Bortsett fra at det ikke er noe som heter en romper på norsk er det da ikke noe galt med strikkeplagg.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #7 Skrevet 6. februar 2017 Forferdelig mote?? Senest i går så jeg en liten gutt med strikka truse utenpå strømpebuksa? Nei.. fælt . Til og med navnet klompelompe får jeg gåsehud ut av 😂😝 Anonymous poster hash: 12e8c...995 Helt enig. Jeg elsker strikkede klær, men det ser bare merkelig ut. Anonymous poster hash: a88f4...5a7
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #8 Skrevet 6. februar 2017 Så bra at vi er forskjellige. Jeg syns det er fint Anonymous poster hash: 02831...43a
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #9 Skrevet 6. februar 2017 Hva liker du hi ? Anonymous poster hash: 02831...43a
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #10 Skrevet 6. februar 2017 Helt enig. Jeg elsker strikkede klær, men det ser bare merkelig ut. Anonymous poster hash: a88f4...5a7 Elsker strikk, men når barn (ikke babyer) går rundt med strikkashortser? Nei..;-) Anonymous poster hash: 12e8c...995
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #11 Skrevet 6. februar 2017 Hadde ikke det selv til sønnen...men synes det er forfriskende å se noe annet enn nøstebarn body og strømpebukse Funksjonell mote er veldig bra. Jeg får fnatt av å se babyer i trange og stive jeans. Anonymous poster hash: 37d4f...6fe Ulltøy med korte bein eller korte ermer er IKKE funksjonelt. Har hatt det selv som barn/ung. Plaggene blir bare for varme generelt, mens du likevel fryser lokalt. Anonymous poster hash: 56d91...2e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå