Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #1 Skrevet 6. februar 2017 En person jeg må være rundt noen ganger i mnd hater meg!Vet ikke om jeg skal le eller gråte.Han har ingen grunn til å hate meg, men han gjør det.Så spm: hvordan oppfører man seg rundt folk man vet hater meg?(dette har jeg hørt via min kollega som også er hans kollega).Skal jeg gi uttrykk for at jeg vet at han hater meg?holde kjeft?smile og være overlykkelig?🙈🙈🙈vet,barnslig, men jeg har aldri opplevd det før.Jeg får veldig lett venner og er sosial og snill med alle føler jeg😳  Anonymous poster hash: 5a3ed...2b1
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #2 Skrevet 6. februar 2017 Vanskelig å svare når man ikke vet hvilken måte dere må omgås.  Kan jo også være at han faktisk er interessert i deg og "hater" deg fordi han ikke kan få deg.  Er det jobbsammenheng ville jeg oppført meg svært profesjonelt. Er det mer privat og du ikke kan unngå det, så ville jeg vært høflig. Men om han er ubehagelig ville jeg tatt det opp og sagt at det er greit at han ev. ikke liker meg, men at jeg forventer at han greier å oppføre seg profesjonelt/høflig.  Vær deg selv slik du er rundt andre, ikke prøv å spille noen rolle. Anonymous poster hash: b079b...5a1
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #3 Skrevet 6. februar 2017 Hvis du måtte høre det fra en mellommann for å skjønne det, hater han deg i alle fall ikke nok til å bry seg om. (Mellommannen kan dessuten ha misforstått, løyet eller smurt tjukt på, kan ha vært sensasjonslysten, eller vil så splid.)  Hvis personen oppfører seg normalt, eller i det minste sivilisert, så har du ingenting med hva han føler for deg - enten det er hat, forakt, beundring eller noe annet.  Anonymous poster hash: ceb48...fd4
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #4 Skrevet 6. februar 2017 Mulig at det er sjalusi,vet ikke...at jeg får gjennom ting og får bestemme en del.Han virker ganske maktsyk.....  Anonymous poster hash: 5a3ed...2b1
Mamma til 2 søte Skrevet 6. februar 2017 #5 Skrevet 6. februar 2017 Du har ikke hatt en tråd om dette tidligere?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #6 Skrevet 6. februar 2017 Voksne mennesker går vel ikke rundt og hater andre?  Anonymous poster hash: 03fd6...97a
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #7 Skrevet 6. februar 2017 Har ikke hatt tråd om dette før nei😊Jeg har aldri opplevd hat før så jeg vet ikke hvordan jeg skal takle det  Anonymous poster hash: 5a3ed...2b1
Mrs Smith Skrevet 6. februar 2017 #8 Skrevet 6. februar 2017 Ignorer og gå videre. Alle kan ikke like deg. Har du skrevet om det før?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #9 Skrevet 6. februar 2017 Hvordan merker du hatet? Har han sakt det rett ut til deg? Â Anonymous poster hash: 78bc1...7a6
Mamma til 2 søte Skrevet 6. februar 2017 #10 Skrevet 6. februar 2017 Som Mrs Smith sier. Hva har det å si da? Alle kan ikke like alle. Du må tåle litt motstand. Du har helt feil fokus.
Mostly Harmless Skrevet 7. februar 2017 #11 Skrevet 7. februar 2017 Hvorfor i all verden har deres felles kollega funnet det for godt å fortelle deg at han andre hater deg? Hva slags nytte skulle du liksom ha av å få vite det? Tydeligvis skjuler jo denne hateren hatet sitt godt nok til at du ikke har merket noe selv, og da er det naturlig å anta at han ikke vil du skal gjøre noe som helst spesielt. Jeg ville bare oppført meg som vanlig.
Pobie Skrevet 7. februar 2017 #12 Skrevet 7. februar 2017 Oppfør deg som normalt. Voksne mennesker klarer å være høflige og normale selv om de ikke liker hverandre. Hvis han er frekk mot deg er det bare å overse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå