Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #1 Skrevet 6. februar 2017 Ikke sånn at jeg nesten gråter hele tiden, men nesten. Bare jeg får et komplement vil jeg gråte, kjenner det presser på. Ser jeg noen som blir glad eller trist vil jeg gråte. Jeg holdt på å gråte bare for en dame smilte og nikket til meg for jeg stoppet for henne! Herregud, hva er det som skjer med meg? Har hatt det vanskelig de siste to årene, men jeg kan ikke ha det sånn. Jeg kjemper hver dag pga jeg er sykepleier og står oppi døden med pasientene ganske ofte på jobb. Hvordan skal jeg klare å stå i dette når jeg er helt ødelagt følelsesmessig? føler meg deprimert.. Anonymous poster hash: 2561d...9f3
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #2 Skrevet 6. februar 2017 Du burde i det minste "gråte ut" innimellom. Det har jeg måttet gjort i vanskelige perioder. Bare gråte seg tom. Det letter veldig på presset og anbefales om du ikke allerede gjør dette. Anonymous poster hash: 382a0...6a3
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #3 Skrevet 6. februar 2017 Jeg tror du vet det selv - at du bør ta deg en prat med legen din og ev. få noen å prate med. For noen kan samtaler med lege være nok, men psykolog, psykiatrisk sykepleier eller andre kan nok også hjelpe deg. Kanskje trenger du en sykemelding for å hente deg inn igjen og unngå at du blir utbrent også. Som helsepersonell er vi ikke alltid like flinke til å ta vare på oss selv og følge de råd vi selv ville gitt pasienter og andre. Tenk på instruksjonene man får i fly - skulle man trenge oksygen, ta alltid på egen oksygenmaske før man ev. hjelper andre! Dvs. hvis du ikke tar vare på deg selv så vil du heller ikke greie å ta deg av andre til slutt. Ta vare på deg selv nå - ring legen din i morgen og ta det derfra. Be om en rask time, for du risikerer å gå på den berømte veggen om du ikke tar deg selv på alvor nå! Anonymous poster hash: 3f40c...a28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå