Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #1 Skrevet 6. februar 2017 Jeg er 33 og han er 25..... Nå har vi vært på et par dater og det går veldig veldig bra, han er utrolig kjekk, har en ganske bra jobb og veldig seriøs.. Jeg har tidligere kun erfaringer med eldre + mye eldre menn.. Så jeg synes dette er litt spennende men samtidig er jeg nervøs for at han kanskje ikke er moden nok, men de eldre mennene jeg var med før var sinnsykt umodne! Så nå har vi hatt sex og han er en hingst i sengen, han har kjøpt en valentinsgave til meg og vi skal ut på romantisk middag osv. Han synes det er sexy at jeg er litt eldre - bør jeg være bekymret? Jeg ser ikke ut som jeg er på min alder.... Anonymous poster hash: f49b5...dbb
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #2 Skrevet 6. februar 2017 Veldig sjelden en så ung mann blir lenge når det er barn i bildet. Anonymous poster hash: 50e37...0cf
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #3 Skrevet 6. februar 2017 Har ikke barn..... Anonymous poster hash: f49b5...dbb
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #4 Skrevet 6. februar 2017 Han er da ikke så ung. Kjør på, se hvor det går hen 😊 Anonymous poster hash: f5cd8...9c2
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #5 Skrevet 6. februar 2017 Har ikke barn..... Anonymous poster hash: f49b5...dbb Hva gjør du her inne da? Anonymous poster hash: 84521...a25
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #6 Skrevet 6. februar 2017 Kjør på:-) Jeg møtte min da han var 25 og jeg 33, og jeg hadde to barn fra før. I dag venter vi barn nr 2 sammen♡ Anonymous poster hash: 7e041...508
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #7 Skrevet 6. februar 2017 Hva gjør du her inne da? Anonymous poster hash: 84521...a25 Greier du ikke tenke deg flere gode grunner til det selv? (ikke Hi) Anonymous poster hash: 8ff43...12f
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #8 Skrevet 6. februar 2017 De 8 årene blir på en måte bare mindre og mindre for hvert år som går, Hi, så om han er moden og seriøs skal du ikke være bekymret for alderen hans. Med de eldre mennene du har vært med tidligere så har du jo sett at høyere alder i seg selv ikke er noen garanti for modenhet. Hva føler du for ham? Anonymous poster hash: 8ff43...12f
Lenkh Skrevet 6. februar 2017 #9 Skrevet 6. februar 2017 Jeg er 33 og han er 25..... Nå har vi vært på et par dater og det går veldig veldig bra, han er utrolig kjekk, har en ganske bra jobb og veldig seriøs.. Jeg har tidligere kun erfaringer med eldre + mye eldre menn.. Så jeg synes dette er litt spennende men samtidig er jeg nervøs for at han kanskje ikke er moden nok, men de eldre mennene jeg var med før var sinnsykt umodne! Så nå har vi hatt sex og han er en hingst i sengen, han har kjøpt en valentinsgave til meg og vi skal ut på romantisk middag osv. Han synes det er sexy at jeg er litt eldre - bør jeg være bekymret? Jeg ser ikke ut som jeg er på min alder.... Anonymous poster hash: f49b5...dbb Hei Jeg er litt i samme båt som deg Jeg er 33 år og har tre barn i alderen 5-8-9 år fra før av og samboeren min er 27 år. Jeg mener at modenhet ikke nødvendigvis kommer med alder, men av erfaring og alt dette her. Samboeren min fridde til meg i desember og er virkelig klar for alt dette som medfølger ett frieri. så mitt råd er at du ikke trenger å være bekymret. Våg å leve litt og gå mot strømmen og "de uskrevne reglene" om at det er helt innenfor at menn finner seg mye yngre damer, men når damer finner seg yngre menn - da er man raskt ute med å si at dette er ikke noe bra osv. er min erfaring i alle fall Ønsker dere en nydelig valentines day
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå