Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #1 Skrevet 6. februar 2017 Hvordan var deres tilvenning med barnet i bhg?gikk det over ei hel uke?dager?timer? Anonymous poster hash: ff9fa...838
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #2 Skrevet 6. februar 2017 3 dager Anonymous poster hash: fe8c7...303
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #3 Skrevet 6. februar 2017 Var du hele tiden der sammen med barnet? Anonymous poster hash: ff9fa...838
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #4 Skrevet 6. februar 2017 Tilvenning 3 dager. Dag 1: Vi var der et par timer sammen med han, og bare lekte og ble litt kjent med de voksne. Dag 2: Fortsatt et par-tre timer, men jeg gikk etter en stund, gikk på butikken og kom tilbake etter 30 min ca. Dag 3: Han spiste frokost der (om jeg husker rett), tror vi hentet han før legging. Han var aldri noe problem, likt seg der fra dag en og har aldri vært noe grining ved levering. Anonymous poster hash: ca3ee...9cd
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #5 Skrevet 6. februar 2017 Her hadde vi bare 3 dager selv om jeg syns det var altfor lite når sønnen min var SÅÅ utrygg. Jeg hadde ikke mulighet til å være med på tilvenning mer enn 3 dager men hadde avtalt med moren min at hun kunne være med så lenge det var behov for det. Småen var så utrygg og skreik så hysterisk at de måtte ha han i vognen inne på avdelingen,der følte han seg heldigvis trygg. Å sånn måtte de ha det lenge for å trygge han i barnehagen. Anonymous poster hash: 2958e...990
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #6 Skrevet 6. februar 2017 Vi har brukt den siste uka av permisjonen til tilvenning med våre barn. Dag 1 har vi vært på besøk sammen med barnet. Dag nr 2 har vi gått bort litt fra barnet. Dag nr 3 har vært kort dag for barnet Dag 4 og 5 har barnet vært i barnehagen, men med korte dager, siden en av oss foreldre har vært hjemme i permisjon. Anonymous poster hash: 3b8ea...aa3
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #7 Skrevet 6. februar 2017 3 dager tilvenning. 1 dag er jeg sammen barnet 1-2 timer 2. Dag er sammen en liten stund og går i fra.er borte 1-2 timer. Henter før legging. 3 dag. Kommer til frokost og henter når han våkner. Var aldri noe problem å.levere i bhg. Han følte seg trygg og var glad i barn Anonymous poster hash: 9594b...a08
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #8 Skrevet 6. februar 2017 Vi brukte de siste 4 ukene av permisjonen på tilvenning i barnehage. Det fungerte veldig godt og var vel verdt det. Omtrent samme opplegg som over tre dager, bare at hver dag gjentas fem ganger før man går til neste steg. Anonymous poster hash: 6c948...519
februarprins2013 Skrevet 6. februar 2017 #9 Skrevet 6. februar 2017 3 dager, gikk veldig fint,men han hadde korte dager
Mumua Skrevet 6. februar 2017 #10 Skrevet 6. februar 2017 Vi hadde 4 uker tilvenning, rett og slett fordi hun trengte den tiden på å bli trygg. Jeg og pappaen vekslet på å være der de ukene. Så hadde hun korte dager et par mnd etter det igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå