Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #1 Skrevet 6. februar 2017 Hvordan var deres tilvenning med barnet i bhg?gikk det over ei hel uke?dager?timer? Â Anonymous poster hash: ff9fa...838
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #2 Skrevet 6. februar 2017 3 dager Anonymous poster hash: fe8c7...303
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #3 Skrevet 6. februar 2017 Var du hele tiden der sammen med barnet? Â Anonymous poster hash: ff9fa...838
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #4 Skrevet 6. februar 2017 Tilvenning 3 dager.  Dag 1: Vi var der et par timer sammen med han, og bare lekte og ble litt kjent med de voksne. Dag 2: Fortsatt et par-tre timer, men jeg gikk etter en stund, gikk pÄ butikken og kom tilbake etter 30 min ca. Dag 3: Han spiste frokost der (om jeg husker rett), tror vi hentet han fÞr legging.  Han var aldri noe problem, likt seg der fra dag en og har aldri vÊrt noe grining ved levering. Anonymous poster hash: ca3ee...9cd
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #5 Skrevet 6. februar 2017 Her hadde vi bare 3 dager selv om jeg syns det var altfor lite nÄr sÞnnen min var Sà à utrygg. Jeg hadde ikke mulighet til Ä vÊre med pÄ tilvenning mer enn 3 dager men hadde avtalt med moren min at hun kunne vÊre med sÄ lenge det var behov for det. SmÄen var sÄ utrygg og skreik sÄ hysterisk at de mÄtte ha han i vognen inne pÄ avdelingen,der fÞlte han seg heldigvis trygg. à sÄnn mÄtte de ha det lenge for Ä trygge han i barnehagen. Anonymous poster hash: 2958e...990
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #6 Skrevet 6. februar 2017 Vi har brukt den siste uka av permisjonen til tilvenning med vÄre barn.  Dag 1 har vi vÊrt pÄ besÞk sammen med barnet. Dag nr 2 har vi gÄtt bort litt fra barnet. Dag nr 3 har vÊrt kort dag for barnet Dag 4 og 5 har barnet vÊrt i barnehagen, men med korte dager, siden en av oss foreldre har vÊrt hjemme i permisjon.  Anonymous poster hash: 3b8ea...aa3
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #7 Skrevet 6. februar 2017 3 dager tilvenning. 1 dag er jeg sammen barnet 1-2 timer 2. Dag er sammen en liten stund og gÄr i fra.er borte 1-2 timer. Henter fÞr legging. 3 dag. Kommer til frokost og henter nÄr han vÄkner. Var aldri noe problem Ä.levere i bhg. Han fÞlte seg trygg og var glad i barn  Anonymous poster hash: 9594b...a08
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #8 Skrevet 6. februar 2017 Vi brukte de siste 4 ukene av permisjonen pÄ tilvenning i barnehage. Det fungerte veldig godt og var vel verdt det. Omtrent samme opplegg som over tre dager, bare at hver dag gjentas fem ganger fÞr man gÄr til neste steg.  Anonymous poster hash: 6c948...519
februarprins2013 Skrevet 6. februar 2017 #9 Skrevet 6. februar 2017 3 dager, gikk veldig fint,men han hadde korte dager
Mumua Skrevet 6. februar 2017 #10 Skrevet 6. februar 2017 Vi hadde 4 uker tilvenning, rett og slett fordi hun trengte den tiden pÄ Ä bli trygg. Jeg og pappaen vekslet pÄ Ä vÊre der de ukene. SÄ hadde hun korte dager et par mnd etter det igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ