Gå til innhold

Rikshospitalet 2017


bringebærri

Anbefalte innlegg

Hei folkens. 

Tenkte det hadde vært gøy med et samletråd for de som er innom riksen både forsamtale og for inseminasjon/ivf forsøk  i 2017.

Vi hadde forsamtale i dag og fikk ikke noe presist svar på ventetid før ringebrev.

Ryktet sier alt fra 6 til 10 måneder (vi skal benytte oss av donor). Vi har innstilt oss på 10 måneder for å ikke bli gal av venting.

Er det noen andre her som også nylig har vært på forsamtale eller er i gang med forsøk på riksen?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg er på riksen :) hadde 1 førsøk i september og er nå på mitt 2 forsøk. Uttak skjer nå i uke 8 :)

 

Anonymous poster hash: f3d78...171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er på riksen :) hadde 1 førsøk i september og er nå på mitt 2 forsøk. Uttak skjer nå i uke 8 :)

 

Anonymous poster hash: f3d78...171

Så spennende :) Vi har uttak nå på mandag :) men kjenner jeg begynner å grue meg skikkelig! Vi er også på riksen 😊 Fikk du smertestillende under uttaket også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha søskenforsøk med donor om ca 3 uker! Skulle egentlig på riksen som sist, men pga av at de skal stenge en periode eller noe? Så er vi blitt overflyttet til Ullevål. Er kjempespent!

 

Anonymous poster hash: 8c4b6...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha søskenforsøk med donor om ca 3 uker! Skulle egentlig på riksen som sist, men pga av at de skal stenge en periode eller noe? Så er vi blitt overflyttet til Ullevål. Er kjempespent!

 

Anonymous poster hash: 8c4b6...fcd

Hva ER det du sier?!? Har du fått søskenforsøk med donor??? Når søkte du?

Heldige du 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ER det du sier?!? Har du fått søskenforsøk med donor??? Når søkte du?

Heldige du 😁

Vi søkte høsten 2015. Så dette var i grevens tid føler jeg. Vi hadde akkurat bestemt oss for å akseptere at det ikke blir flere forsøk. Pga alder vil jeg uansett ikke vente særlig mye lenger. Noen dager etter kom brevet i postkassa om at det var vår tur😀 Jeg visste ikke engang at de hadde donorer nå da de hadde vært tomme lenge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Melder meg inn her! 

Oppstart med Synarela på mandag, uttak forhåpentligvis uka før påske! 

Spennende tider! 

 

Vet ikke om det er lov til å dele dette her jeg, men jeg har opprettet en blogg! Nå som vi skal i gang med det første forsøket vår, og siden jeg er forsøksjomfru, så tenkte jeg å dele det meste på en blogg. Det er ikke det at jeg ikke får utløp gjennom et forum, men kanskje det er noen der ute som ikke finner veien hit.. 

 
Uansett, fint om dere vil lese, og fortell meg gjerne hva dere syns! 
 
 
(Admin må gjerne slette, om dette ikke er lov :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann :) Slenger meg på her! Vi var på Riksen på mandag. Skal ringe dem når mensen kommer i april, skal da få tidspunkt til ICSI. Legen sa at vi skulle starte opp i september 2017 :) Gleder oss og krysser fingrene for at dette skal gå bra <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da teller jeg ned til kontroll på Ullevål i morra! Hører egentlig til Riksen, men siden de pusser opp, så ble det kontroll på Ullevål i stedet. Har sprayet i 15 dager! Blir 16 i morra. Spennende å se om jeg kan begynne med sprøyter i morra, eller om vi må vente noen dager, for å "passe inn" i uke 14... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg på første kontroll på Ullevål i går :-) alt så fint ut, en dag til må medisiner, ovitrelle i kveld og uttak på torsdag! Innsett på lørdag om alt går som jeg håper :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2017 den 14.12, baremeg.. skrev:

Da var jeg på første kontroll på Ullevål i går :-) alt så fint ut, en dag til må medisiner, ovitrelle i kveld og uttak på torsdag! Innsett på lørdag om alt går som jeg håper :-) 

Så flott! :D 

Visste ikke at de gjorde innsett i helg?! Det er jo fantastisk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er utttaket ferdig! 22 egg😊 Aldri fått i nærheten av så mange før. Håper mange klarer seg til innsett og jeg ikke blir overstimulert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, baremeg.. skrev:

Da er utttaket ferdig! 22 egg😊 Aldri fått i nærheten av så mange før. Håper mange klarer seg til innsett og jeg ikke blir overstimulert. 

Gratulerer! Det var da voldsomt til egg! Da er det forhåpentligvis sjanse for en del på frys ! :) Blir det innsett i helga? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tlf i stad, 19 av 22 er befruktet😀 Skal ha innsett på søndag i stedenfor morgen slik at de får delt seg litt til og de får valgt ut et bra egg😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, prøvedokka skrev:

Hvordan gikk innsett?! *spennende* 

Mener du meg? Det gikk fint! Fikk satt inn et 8 delt egg og 7 på frys😊 Nå venter jeg i spenning. Håper så inderlig det går😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, gratulerer som ruger! :) 

Kontroll i går gikk fint, dårlig sykepleier til å ta blodprøve på Riksen, og legen var ULTRAstressa på kontroll. Blodåra mi spratt visst unna og han måtte lete etter den med nåla daane.gif Og UL var litt hardhendt og rask. Dårlig tid skjønte jeg! 

Målte ikke slimhinnen? Er ikke det vanlig? Men fikk målt noen folikler, en på 13 og et par på 12 og et par på 11. Oppjustert fra 150 IE til 175 IE, og ny kontroll (og blodprøve ) på fredag..
 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...