Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #1 Skrevet 6. februar 2017 Eksen forlot meg for ca to måneder siden, han forlot pga jeg var "utro"... Han var full en kveld og oppdaget at jeg snakket med en kompis som jeg ikke skjulte om, vi pratet om tattoveringer men han klikket helt og sa at jeg var utro. Da ble han utrolig forbanna, jeg prøvde å roe han ned men han var helt ute av seg og nektet å lese meldingene (jeg prøvde å vise han hva vi hadde pratet om) .. Det gikk så langt at jeg følte meg truet og måtte nesten ringe politiet og han forlot da min venninne kom for å hjelpe meg å "kaste han ut".. Han er ikke fra samme by som meg så han gikk og overnattet på flyplassen for å dra hjem.. Han tok penger av meg og dro bare.. Han etterlot meg med en husleiekontrakt ... Jeg ble helt knust... Han anklaget meg videre for å være utro... Jeg har vært helt knust i to måneder og det har vært utrolig tøfft for meg å komme meg opp og videre.. Nå har det gått fint, helt til jeg fikk en mail idag. Der anklager han meg for å vært en utrolig dårlig kjæreste, lystløgner, utro bla bla.. Prøvde å si pent tilbake at jeg ikke trenger å høre dette for jeg er såret enda og han kan gjerne snakke med fyren som han påstår jeg var utro med (han synes dette er helt idiotisk).... Men jeg er helt knust... jeg vet jeg fortjener bedre men jeg elsker han virkelig men kan ikke være med en sånn fyr.. Han har jo litt av en historie med sine ekser og eks-kone også (påstod at de var utro også)... Prøver å komme meg videre.. vil ikke ha det vondt.... Hva kan jeg gjøre? Kan ikke akkurat blokkere han på e-post.. Anonymous poster hash: 209dc...699
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #2 Skrevet 6. februar 2017 Eksen forlot meg for ca to måneder siden, han forlot pga jeg var "utro"... Han var full en kveld og oppdaget at jeg snakket med en kompis som jeg ikke skjulte om, vi pratet om tattoveringer men han klikket helt og sa at jeg var utro. Da ble han utrolig forbanna, jeg prøvde å roe han ned men han var helt ute av seg og nektet å lese meldingene (jeg prøvde å vise han hva vi hadde pratet om) .. Det gikk så langt at jeg følte meg truet og måtte nesten ringe politiet og han forlot da min venninne kom for å hjelpe meg å "kaste han ut".. Han er ikke fra samme by som meg så han gikk og overnattet på flyplassen for å dra hjem.. Han tok penger av meg og dro bare.. Han etterlot meg med en husleiekontrakt ... Jeg ble helt knust... Han anklaget meg videre for å være utro... Jeg har vært helt knust i to måneder og det har vært utrolig tøfft for meg å komme meg opp og videre.. Nå har det gått fint, helt til jeg fikk en mail idag. Der anklager han meg for å vært en utrolig dårlig kjæreste, lystløgner, utro bla bla.. Prøvde å si pent tilbake at jeg ikke trenger å høre dette for jeg er såret enda og han kan gjerne snakke med fyren som han påstår jeg var utro med (han synes dette er helt idiotisk).... Men jeg er helt knust... jeg vet jeg fortjener bedre men jeg elsker han virkelig men kan ikke være med en sånn fyr.. Han har jo litt av en historie med sine ekser og eks-kone også (påstod at de var utro også)... Prøver å komme meg videre.. vil ikke ha det vondt.... Hva kan jeg gjøre? Kan ikke akkurat blokkere han på e-post.. Anonymous poster hash: 209dc...699 tror du skal innse at å ha noe med ham å gjøre vil medføre absurde, urimelige anklager om utroskap i hytt og vær. tenk over om du faktisk orker å leve med anklager og beskyldninger - og seff kan du blokkere ham på email, telefon, fb, whatever... og gå videre med livet ditt. stor klem! Anonymous poster hash: b8cac...635
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #3 Skrevet 6. februar 2017 Vær glad du kom deg vekk. Ikke mat trollet med å krangle tilbake, vis at du er mer voksen. Svar nøkternt, rolig og kort, om du nå må svare i det hele tatt. Hvor mye penger tok han? Og hvordan fikk han tak i pengene dine? Anonymous poster hash: 51296...12b
amandine Skrevet 6. februar 2017 #4 Skrevet 6. februar 2017 Hva du skal gjøre? Du skal prise deg lykkelig for at han ikke bor i nærheten, du skal prise deg lykkelig for at du oppdaget dette så raskt, du skal prise deg lykkelig over at dere ikke har barn eller noe som helst annet som knytter dere sammen. Og så skal du rette deg opp og gå videre.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #5 Skrevet 6. februar 2017 Det du IKKE skal gjøre er å "Prøve å si pent tilbake at jeg ikke trenger å høre dette for jeg er såret enda og han kan gjerne snakke med fyren som han påstår jeg var utro". På denne måten gir du din eks makt. Du gir ham makt over følelsene dine og over ditt liv. Du gir ham inntrykk av at du er et offer som han kan manipulere. Det du SKAL gjøre - i tillegg til det Amadine skriver - er å sende ham en ny mail. Der skriver du til ham at det er slutt mellom dere, og du ikke vil ha noe mer med ham å gjøre. Så ber du ham om å aldri ta kontakt med deg igjen på noen som helst måte, og at hvis han ikke respekterer det så anser du det som trakassering og da må du ta saken videre. Etter dette svarer du ham ALDRI! Og du sletter ham selvfølgelig fra alle sosiale medier, ikke bare sletter, men du blokkerer ham, for da kan han ikke søke deg opp mer. En sånn mann kan du aldri få det bra med, han er ute etter å manipulere og kontrollere deg og ser kun det han ser. Pris deg lykkelig for at du fant ut hvordan han egentlig er så tidlig. Det er ikke den mannen som er farlig manipulerende du er glad i, du er glad i det bildet du hadde av hvem mannen er - men den mannen er han ikke, og jo fortere du aksepterer det, jo raskere kommer du deg videre. Anonymous poster hash: 68b3a...42a
Herognå Skrevet 6. februar 2017 #6 Skrevet 6. februar 2017 Hvorfor kan du ikke blokkere han på epost? Legg mailen hans i søppelpost.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #7 Skrevet 6. februar 2017 Kutt kontakten helt. Han er jo full av vrangforestillinger!! Anonymous poster hash: 290dd...5d1
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #8 Skrevet 6. februar 2017 Tusen takk jenter... Jeg skrev til han at takk for at jeg har kastet bort et år på han, og at jeg er glad for at han viste sin sanne natur at han ikke eier respekt for kvinner og ikke rart han ikke får se barna sine og alt som har skjedd i hans fortid hadde han bare seg selv å skylde på, han gikk glipp av en utrolig god kvinne! og at jeg ikke vil prate med han mer og at han er herverd blokkert. Fått flere mail fra han der han sier at han gjorde alt for meg blabla.. Men jeg sletter bare alt nå... Anonymous poster hash: 209dc...699
3 i april Skrevet 6. februar 2017 #9 Skrevet 6. februar 2017 Om han stjal penger fra deg få bør du faktisk anmelde han. Ta vare på mail fra han. Prøv å få han til å snakke om pengene han tok over mail,sånn at du har bevis.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #10 Skrevet 6. februar 2017 Om han stjal penger fra deg få bør du faktisk anmelde han. Ta vare på mail fra han. Prøv å få han til å snakke om pengene han tok over mail,sånn at du har bevis. Hvis det var en større sum Hi ikke har råd til å miste så er dette rådet kanskje greit. Men faren med at Hi tar dette opp med ham er at han vil bruke det for å fortsatt ha kontakt med henne, drøye tiden, finne alle mulige unnskyldninger osv. En anmeldelse kan også være det som trigger ham til å bli voldelig om han har slike skjulte sider også. Så hvis beløpet ikke er stort og Hi har råd til å miste det vil det trolig være smartere av henne å ikke kreve dem tilbake eller anmelde ham. Jeg mener i utgangspunktet skal anmelde slikt, men dessverre så kan slike ustabile menn bli av stalkertypen, og da er det bedre å ta det mindre økonomiske tapet. Hi, du gjør rett i å ikke svare på noen henvendelser fra ham fremover. Ethvert svar fra deg vil han trolig ta som en oppmuntring, og da blir det mye vanskeligere å bli kvitt ham. Om hans kontaktsøken eskalerer tar du kontakt med politiet. Ta vare på alle meldinger og mailer du har fra ham eller får fra ham for å ha som bevis hvis du skulle trenge det. Ikke slett noen ting før du er helt sikker på at han ikke lenger tar kontakt med deg (la det gå flere måneder!). Anonymous poster hash: 68b3a...42a
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #11 Skrevet 6. februar 2017 Hvorfor kan du ikke blokkere han på epost? Legg mailen hans i søppelpost. Helt enig! Du må sperre han fra alle kanaler han kan nå deg, ta på deg ryggraden din og hev hodet. Verden er rett utenfor rullegardinen du har dradd ned, den er tilgjengelig og med et hav av muligheter. Du er ansvarlig for egen lykke, så kvitt deg med fortiden og gå videre. Anonymous poster hash: a4572...4a1
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #12 Skrevet 7. februar 2017 Takk jenter :-D Det skal jeg gjøre! Har heldigvis ikke hørt noe fra han idag! Anonymous poster hash: 209dc...699
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. februar 2017 #13 Skrevet 7. februar 2017 Hva potensielt i denne mannen er det mulig å elske?! Fordufter ikke alle dine følelser når han oppfører seg slik?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #14 Skrevet 7. februar 2017 Tusen takk jenter... Jeg skrev til han at takk for at jeg har kastet bort et år på han, og at jeg er glad for at han viste sin sanne natur at han ikke eier respekt for kvinner og ikke rart han ikke får se barna sine og alt som har skjedd i hans fortid hadde han bare seg selv å skylde på, han gikk glipp av en utrolig god kvinne! og at jeg ikke vil prate med han mer og at han er herverd blokkert. Fått flere mail fra han der han sier at han gjorde alt for meg blabla.. Men jeg sletter bare alt nå... Anonymous poster hash: 209dc...699 Så bra at du gjorde det! Ta tilbake livet ditt 😊 Lykke til med å finne kjærligheten på nytt etterhvert. Anonymous poster hash: f90f9...c8a
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #15 Skrevet 7. februar 2017 Nei, vel jeg ble kanskje litt avhengig av ham.... Vi hadde et bra sexliv, men er sikker på jeg kan finne meg en annen haha Anonymous poster hash: 209dc...699
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå