Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #26 Skrevet 7. februar 2017 Kjedelig? Finnes det en mann som synes BJ er kjedelig?! Da må du nok step it up. Det er jo bedre å gi en BJ til mannen når du har mensen enn ingenting 😞 det finnes et hav av ting man kan drive på med utenom penetrening som kanskje funker dårlig for noen når de har mensen. Anonymous poster hash: d4f51...961 Regnet med ett sånt svar. Det holder ikke med en bj når det er snakk om en real omgang 😉 Det var det tråden handlet om. Ikke om mannen liker bj eller ikke. Blir også lite bj da mannen kommer mer eller mindre med en gang. Så ja, må nok step it up. Du er tydeligvis mye bedre enn meg på sånt 😜 Anonymous poster hash: a5a79...7d0
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #27 Skrevet 7. februar 2017 Regnet med ett sånt svar. Det holder ikke med en bj når det er snakk om en real omgang 😉 Det var det tråden handlet om. Ikke om mannen liker bj eller ikke. Blir også lite bj da mannen kommer mer eller mindre med en gang. Så ja, må nok step it up. Du er tydeligvis mye bedre enn meg på sånt 😜 Anonymous poster hash: a5a79...7d0 Er du mensen-dama egentlig? For det er nemlig hun jeg skriver til. 😃 Anonymous poster hash: d4f51...961
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #28 Skrevet 7. februar 2017 Er du mensen-dama egentlig? For det er nemlig hun jeg skriver til. 😃 Anonymous poster hash: d4f51...961 Er mensen-dama ja 😂 Hun ene uallefall. Heldigvis kort mensen, så satser på real omgang på torsdag 😛 Inkl bj 😂 Anonymous poster hash: a5a79...7d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå