Gå til innhold

Spontanabort? Hcg nivåer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forgje uke lå hcg nivået på 9000 og nå har de sunket til 7200. Spontanabort? Det er en uke imellom blodprøvene..

Hvor fort synker et hcg nivå? Og er det helt sikkert at det ikke er liv?

Legen tar ikke tlf 😢

Anonymous poster hash: dcb51...420

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er er du på vei? Du må nok på ul for å få bekreftet/avkreftet dette.

Ønsker deg lykke til!

Anonymous poster hash: 42ba5...931
Skrevet

Beklager...men med mindre du er langt på vei er nok dette sa

Anonymous poster hash: 1b631...765

Skrevet

Ca uke 10.

Hl

Skrevet

Ca uke 10.

Hl

Må nok si dette høres ut som dårlig nytt, lei for det :(

Anonymous poster hash: 1b631...765

Skrevet

Jeg har hatt mye styr med å sjekke hCG nivåer det siste året, og jeg tenker at dette absolutt er en SA. Dessverre.

Men nå er dette bare et forum med andres meninger, så ingenting er sikkert. Det er lov å håpe...

Klem til deg.

Skrevet

Jeg har hatt mye styr med å sjekke hCG nivåer det siste året, og jeg tenker at dette absolutt er en SA. Dessverre.

Men nå er dette bare et forum med andres meninger, så ingenting er sikkert. Det er lov å håpe...

Klem til deg.

Hvor land tid gikk det Før hcg nivået var lavt nok til å prøve igjen? Har nok selv innsett at dette nok desverre er en sa. Grått og fortvilt I helga, så er litt klar for å starte på ny prøveperiode!😁

Skrevet

Jeg hadde en sa på onsdag, også uke 10. Var på ul og fikk det bekreftet på fredag, fikk cytotec tabletter som jeg tok fredag, lørdag og søndag. Tilbake på ul i dag for å se hvor mye som evt var igjen. Fikk beskjed da om at det var 8 mm igjen og at resten ville komme ut i løpet av uka. Hvis det var mer enn 11 mm igjen, måtte jeg hatt utskraping.

De sa der at la det hvile nå, ingen sex de første ukene. Tenkte i forhold til det su spør om når hcg nivået er lavt nok til å prøve igjen. Kroppen din må være klar.

Vet ikke om man må oppsøke lege for å få bekreftet, det får du nesten vurdere selv.

Jeg opplevde på onsdag at symptomene forsvant, vet ikke om du har opplevd det? Plutselig var jeg ikke sulten mer (har vært sulten hele tiden) og heller ikke spesielt trøtt. Har vært trøtt hele tiden også.

Anonymous poster hash: 42ba5...931
Skrevet

Hvor land tid gikk det Før hcg nivået var lavt nok til å prøve igjen? Har nok selv innsett at dette nok desverre er en sa. Grått og fortvilt I helga, så er litt klar for å starte på ny prøveperiode!😁

Det vet jeg ikke. Hadde utskraping nå sist. Uansett var ikke hCGen mi veldig høy, for jeg hadde en BO (tom fostersekk). Mener å huske at den var på sitt høyeste (6000) da jeg var 8+ uker, og sank til 4000 2 døgn senere.

Jeg hadde så lavt stigende hCG, den brukte tidvis 6 døgn på å doble seg. Jeg visste hele tiden at noe var gslt, men legrn "betrygget" meg om at alt var i skjønneste orden. (I orden?!? Hva feilte det henne? Jeg sa jo at dette gikk ikke rette veien, men hun mente jeg var bare hystetisk. Jeg var helt rolig og sa at jeg var inneforstått med en SA, men hun var overbevist om at nivåene var fine da de steg fra 1800 til 3000 på 4 dager rundt uke 8.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...