Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #1 Skrevet 6. februar 2017 Er den gammel imorgen? Skal ha gjester som kommer før butikkene åpner. Skal servere litt tapas med foccatia, men vil ikke servere noe tørrt og gammelt.. 🤔 Anonymous poster hash: a9cc2...3eb
pifi med tre nurk Skrevet 6. februar 2017 #2 Skrevet 6. februar 2017 Kan du ikke lage selv? Det er jo så enkelt.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #3 Skrevet 6. februar 2017 Er den gammel imorgen? Skal ha gjester som kommer før butikkene åpner. Skal servere litt tapas med foccatia, men vil ikke servere noe tørrt og gammelt.. Anonymous poster hash: a9cc2...3eb Det mest fascinerende her er at du tenker å servere tapas før klokken 09.00 om morgenen...? Den vil være litt "kjip" i morgen, men det kan du fort ordne ved å friske den raskt opp i ovnen. Anonymous poster hash: a4b42...75a
Himmel og hav Skrevet 6. februar 2017 #4 Skrevet 6. februar 2017 Den vil ikke være spesielt god i morgen. Bak selv. Om dere skal spise før butikkene åpner, så kan du sette deigen i kveld til kaldheving og steke den i morgen tidlig.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #5 Skrevet 6. februar 2017 Det mest fascinerende her er at du tenker å servere tapas før klokken 09.00 om morgenen...? Den vil være litt "kjip" i morgen, men det kan du fort ordne ved å friske den raskt opp i ovnen. Anonymous poster hash: a4b42...75a Det mest fascinerende er vel at du antar at jeg skal servere tapas til frokost. Jeg skrev at gjestene kommer før butikken åpner. Ikke at vi ska spise før butikken åpner. Men jeg kan ikke akurat gå fra gjestene ved lunsjtider for å handle. Anonymous poster hash: a9cc2...3eb
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #6 Skrevet 6. februar 2017 Det mest fascinerende er vel at du antar at jeg skal servere tapas til frokost. Jeg skrev at gjestene kommer før butikken åpner. Ikke at vi ska spise før butikken åpner. Men jeg kan ikke akurat gå fra gjestene ved lunsjtider for å handle. Anonymous poster hash: a9cc2...3eb Tja... Det kommer jo an på hva slags gjester det er det da. Anonymous poster hash: a4b42...75a
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #7 Skrevet 6. februar 2017 Når får du gjester? Her i ingenmannsland åpner jo butikken kl 7 😁 Men tror du trygt kan kjøpe den i dag,er i gammel imorra. Er den innpakket i plast er den like fersk også. Spørs om den blir litt hard om du kjøper den fersk,men den er fortsatt spisbar:) Anonymous poster hash: f7372...2d2
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #8 Skrevet 6. februar 2017 Er den gammel imorgen? Skal ha gjester som kommer før butikkene åpner. Skal servere litt tapas med foccatia, men vil ikke servere noe tørrt og gammelt.. 🤔 Anonymous poster hash: a9cc2...3eb Det var tidlig 😅 Anonymous poster hash: 9a51e...1d9
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #9 Skrevet 6. februar 2017 Den foccaciaen de har i frysedisken hos Rema er god. Du kjøper den frossen, tar den rett hjem i fryseren hjemme, tiner den i morgen, har på litt ekstra olje og salt og varmer den et par minutter i ovnen. Blir veldig bra. Men det beste er jo som allerede nevnt her å sette deigen i kveld med kaldt vann, og sette i kjøleskapet. Ta den ut og romtemperer den i morgen før du steker den. Vips har du helt fersk og hjemmelaget foccacia, det er kjempelett å lage. Anonymous poster hash: fe7ec...771
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #10 Skrevet 6. februar 2017 Du kan forresten få kjøpt frossen foccacia i butikken, fra Hatting. Har ikke smakt den selv, men min venninne sier den er god. Det er to litt små foccaciaer i pakken. Ellers så kan du jo også spørre i butikken om du kan få kjøpe en av de som de selv har i fryseren. For de foccaciaene de selger i vanlig kjedebutikker er jo frosne varer som de steker ferdig i butikk. Anonymous poster hash: a4b42...75a
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #11 Skrevet 6. februar 2017 Når får du gjester? Her i ingenmannsland åpner jo butikken kl 7 Men tror du trygt kan kjøpe den i dag,er i gammel imorra. Er den innpakket i plast er den like fersk også. Spørs om den blir litt hard om du kjøper den fersk,men den er fortsatt spisbar:) Anonymous poster hash: f7372...2d2 Her er det bare Meny som selger fersk foccacia fra bakeri, og de åpner klokken ni. Rema, Kiwi osv som åpner grytidlig har ikke fersk foccacia. Anonymous poster hash: fe7ec...771
3 i april Skrevet 6. februar 2017 #12 Skrevet 6. februar 2017 Den som meny steker selv, kan du kjøpe frossen 😊. Pensle med olivenolje og dryss på havsalt, stekeanvisning får du også med 😀
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #13 Skrevet 6. februar 2017 Her er det bare Meny som selger fersk foccacia fra bakeri, og de åpner klokken ni. Rema, Kiwi osv som åpner grytidlig har ikke fersk foccacia. Anonymous poster hash: fe7ec...771 Meny baker ikke selv, de får de halvstekt. Så da ber du om en halvstekt når du handler idag og steker resten hjemme imorgen. Problem solved. Anonymous poster hash: 03aba...423
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #14 Skrevet 6. februar 2017 Meny baker ikke selv, de får de halvstekt. Så da ber du om en halvstekt når du handler idag og steker resten hjemme imorgen. Problem solved. Anonymous poster hash: 03aba...423 Nettopp. De får ikke levert ferskt fra noe bakeri heller. Så dette støttes. Anonymous poster hash: a4b42...75a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå