Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #1 Skrevet 6. februar 2017 Har en gutt på 8 år som er helt fjern når det kommer til klær! For det første så har han overhodet ingen interesse av hva som passer sammen, eller hva som ser ok ut. Joggebukse i byen er helt ok ift han. Men det som er verre er hans manglende evne til å finne klær etter vær.... i går snødde det masse, blåste litt og var ganske kaldt. Han skulle ut. Hadde på joggebukse og t-skjorte. Tok på sko og strakk ut hånden etter den første og beste jakken som hang på plassen - en uforet tynn regnjakke. Slik hadde han gått ut om han ikke ble stoppet. Normalt?? Anonymous poster hash: ffb6e...e88
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #2 Skrevet 6. februar 2017 Har en gutt på 8 år som er helt fjern når det kommer til klær! For det første så har han overhodet ingen interesse av hva som passer sammen, eller hva som ser ok ut. Joggebukse i byen er helt ok ift han. Men det som er verre er hans manglende evne til å finne klær etter vær.... i går snødde det masse, blåste litt og var ganske kaldt. Han skulle ut. Hadde på joggebukse og t-skjorte. Tok på sko og strakk ut hånden etter den første og beste jakken som hang på plassen - en uforet tynn regnjakke. Slik hadde han gått ut om han ikke ble stoppet. Normalt?? Anonymous poster hash: ffb6e...e88 Ganske normalt for barn som aldri har fått gale Hvordan det er å fryse skikkelig. Anonymous poster hash: c6283...373
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #3 Skrevet 6. februar 2017 Min gutt har akkurat fylt 9. Fargekombinasjoner og den slags har han liten interesse for. Vil helst gå med sovehår også 😊 Og fortsatt kan han glemme lue eller hansker etc. Han er vel en typisk gutt, vil jeg tro (hvis det er lov å si). Det tar jeg med stor ro, han finner nok utav det etter hvert. Anonymous poster hash: 5c236...05e
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #4 Skrevet 6. februar 2017 Hvert normalt å tenke at joggebukse er ok i byen. Det synes jo til og med jeg. Ellers har jeg en stesønn på 8 år og han er også ganske fjern når det gjelder klær. Ikke skifter han truse uten påminnelse, ikke klarer han å få på gensere den riktige veien - verken riktig vrengt eller med fremsiden frem, til og med bukser har han tatt på feil vei. Hva som er best av jakke, dress, vintersko eller joggesko har han ingen styring på. Ingen av mine barn har vært så uinteresserte i å kle seg riktig, men noen er kanskje bare slik. Anonymous poster hash: cf23c...3e4
Roheryn Skrevet 6. februar 2017 #5 Skrevet 6. februar 2017 Min åtteåring er riktignok jente, men hun passer helt greit inn i beskrivelsen. Hullete bukser er helt ok og hun må påminnes både yttertøy, skift av undertøy og hårbørsting... ser nå de siste mnd at hun har begynt å favorisere enkelte klesplagg basert på utseende (dongeribukse framfor joggebukse på skolen), men det er fortsatt langt fram til å matche farger osv. Hun tar på seg det jeg legger fram, og legger jeg ikke fram tar hun det første hun finner (selv om hun ender opp med å se ut som hun skal på karneval 😂) Og joggebukse går over alt 😛
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #6 Skrevet 6. februar 2017 Gutt her. 9 år. Bryr seg ikke i det hele tatt om hvordan han ser ut Anonymous poster hash: 93548...d5d
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #7 Skrevet 6. februar 2017 Gutt ni her. Hans varemerke er at han sjelden har to like sokker på seg. Han bryr seg ikke, jeg bryr meg ikke, så lenge har finner fram selv. Han kan også ta på bukser som er altfor korte uten å bry seg. Og jeg er like rolig. Men han vet hvilket vintertøy som virker i vintervær og snø, og velger klokt da. Anonymous poster hash: e15f5...0d7
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #8 Skrevet 6. februar 2017 Ja. Min er 12 og ville gått med skoene att fram om han kunne. Anonymous poster hash: e3afe...8c5
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #9 Skrevet 6. februar 2017 Joggebukse i byen hadde lett jeg også gått med ser ikke problemet med det. Irriterer meg grønn av fisefine personer som eksrn min,han kunne hente meg med bil å gå i joggebukse,men om han fant ut at han måtte inn på nærbutikken å kjøpe noe så måtte han først hjem å skifte bukse. Anonymous poster hash: 942b6...5aa
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #10 Skrevet 6. februar 2017 Samme typen 9åring her i huset også. Men vi har også en på 19, så jeg kan trøste dere med at det går seg til. Joggebukse i byen, hadde ikke falt meg inn. Det er husbunad eller treningstøy. Anonymous poster hash: e2d94...03e
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #11 Skrevet 7. februar 2017 Min på 7 er opptatt av klær, og blir altid glad for å få nye klær. Men han er omtrent som din og, han kan finne på å ta på genseren feil vei, og ny boxer må jeg passe på at han tar på seg. Flere ganger har han tatt på seg den nye over den brukte 😜😂 fargekombinasjon er ikke altid så heldig heller. Og han syntes det er helt greit å gå ut med sovehår. Tror nok ikke det blir bedre når han blir 8 år. 😄 Min eks og pappaen hans er dessverre likedan og legger ikke merke til det en gang. Så han har hatt mye rar påkledning når han kommer til meg. Anonymous poster hash: 7fcd5...e0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå