Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #1 Skrevet 6. februar 2017 Hei! Barnet mitt på 15 mnd går ikke enda. Vet man ikke bør stresse før de er 18 mnd, men er det noe jeg kan gjøre for å påskynde det? Er redd for å gå, redd for å falle. Går mer enn gjerne hvis det er en sakkosekk i nærheten som kan falles ned i Går ofte barbeint hjemme.. i bhg er det antiskli.. Synes det er stas å holde i hånda og gå, men vil ikke gå aleine. Anonymous poster hash: d558d...a41
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #2 Skrevet 6. februar 2017 La barnet ta det i sitt tempo 😊 Anonymous poster hash: 5ed64...1b8
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #3 Skrevet 6. februar 2017 Når han går sålenge han vet det er noe mykt å falle på (sakksosekk i dette tilfellet ), og når han kan holde i hånda (uten at du kjenner han "henger" i hånda) har han jo både styrke og balanse nok. Da vil jeg ikke påstå det er noe å stresse med ved 18mnd heller. Det er jo ingenting galt med han, han KAN gå, han er bare usikker. Dét ordner seg av seg selv, før eller siden er han så opptatt med lek at han glemmer det av, og skjønner at det ikke var farlig 😊 Anonymous poster hash: 73159...ee2
februarprins2013 Skrevet 6. februar 2017 #4 Skrevet 6. februar 2017 la barnet bruke den tiden han trenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå