Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #1 Skrevet 6. februar 2017 Nær familie. Veldig hyggelige også forsåvidt. De har nå 4 barn, våre og deres barn har mye glede av hverandre. Men.... De bor et stykke unna, 1 time med bil. De fikk barn nr 4 for en stund siden, men mannen nekter å kjøpe ny bil for å ha plass til alle sammen.... (de har bare 1 bil). Resultatet er at hver eneste gang det er snakk om å finne på noe så forventes det at vi kommer til dem... for de har jo ikke plass til alle i bilen... det synes jeg er veldig kjedelig, og det har blitt litt sånn at jeg kvier meg for å spørre om de vil bli med på ting nå, fordi jeg vet at da må vi legge det til "deres nærområdet". Eks: spør jeg om de vil bli med på badeland, så må det være hos dem... osv osv.... Det er som regel heller ikke et alternativ at de deler seg, for det er ingen av dem som vil sitte igjen alene hjemme med minste.... (har vel loddet at det ikke er den beste stemningen mellom dem alltid). Hva ville dere gjort? Synes det er vanskelig, for jeg føler meg jo veldig kjip om jeg ikke drar til dem hver gang, samtidig som jeg tenker at de burde skaffe en større bil.... men det har de tydeligvis ikke planer om. Anonymous poster hash: 10ff5...c57
sug lut Skrevet 6. februar 2017 #2 Skrevet 6. februar 2017 Du drar så ofte som du føler er greit, og de andre gangene sier du at da får det vente.
soleia Skrevet 6. februar 2017 #3 Skrevet 6. februar 2017 Høyres skikkeleg tungvindt ut å ikkje ha plass i bilen til heile familien, men dette er deira valg. Du får vere innstillt på at dersom de skal vere saman, så reise de dit. Då tek du initiativ dei gangane du synes det er greit for dykk å ta turen. Dei må jo då forvente at det vert sjeldnare treff, sidan dei ikkje strekker seg noko sjølve. Synd for ungane som trives i lag, men dei (han?) må vel ta til vit etter kvart. Det må og vere innafor å spørje dama i huset, om det er henne du har mest kontakt med/er i familie med, om ho og ungane vil ta seg ein tur til dykk. Altså ikkje eit ope spørsmål, men ein direkte invitasjon.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #4 Skrevet 6. februar 2017 Drit i å be dem med på ting. Finn andre å være sammen med, og dra dit når det passer deg. Anonymous poster hash: 37cd8...853
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå