GĂ„ til innhold

🌞Er du fornþyd med kroppen din?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hater kroppsfokuset som herjer og gjĂžr dei fleste usikre pĂ„ seg sjĂžl 😟

 

Anonymous poster hash: 95189...717

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Nei. Men det er fordi jeg er sÄ mye syk. Utseendemessig mÄ jeg si meg fornÞyd. Men er ikke fornÞyd med helsa.



Anonymous poster hash: 3c002...949
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

BĂ„de ja og nei.

 

Jeg er misfornÞyd med at jeg har blitt for feit, det trives jeg ikke med og mÄ ta av de kiloene igjen. Men det er jo min egen feil og ikke noe jeg gÄr rundt og er "bitter" over.

 

Det naturen har gitt meg er jeg fornÞyd med. Ikke perfekt pÄ noen mÄte, har bÄde Äreknuter, strekkmerker, litt eksem, heng over keisersnittarr, begynner fÄ rynker og grÄtt hÄr osv En helt normal kvinnekropp og ikkenoe perfeksjon, men den duger og den ser helt ok ut. Det er jo mye positivt ogsÄ, pene pupper, lange ben, lite celulitter, pene Þyne, tykt krÞllete hÄr, fine farger pÄ hud, Þyevipper osv, trenger ikke akkurat fokusere pÄ det negative.



Anonymous poster hash: 69dab...39d
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ja, veldig! Den gir meg sÄ mye glede! Elsker hvordan den reagerer pÄ nÊrkontakt med mannen min, orgasmene den gir meg, at den lar meg lÞpe en mil og kjÞrer serotonene opp i hjernen min. Elsker hvordan den lar meg glede meg over deilig mat og hvordan graviditetene har gjort magen min sÄ myk og blÞt at seksÄringen ikke klarer Ä la vÊre Ä gnure ansiktet inntil.

 

 

 

Anonymous poster hash: dd31a...cb8

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ja. Egentlig. Den funker til hverdagsbruk, om den ikke akkurat er av gallamateriale. Men livet har flest hverdager, sÄ det passer meg fint.

 

Den har fÞdt to barn, som har satt sine merker pÄ kroppen med strekkmerker og arr, men det gjÞr ingenting at en godt brukt kropp ser brukt ut synes jeg.

NÄ venter jeg mitt tredje barn, og har fÄtt en flott mage, men litt lei av Ä vÊre tung og sliten i kropp og bekken. Men av erfaring sÄ gir det seg sÄ snart barnet er ute.

 

Rett og slett synes jeg kroppen er fantastisk. Og for min del er hverdagskroppen noe jeg er svĂŠrt fornĂžyd med. Heller en brukandes kropp, enn en som ser perfekt ut, men som er skjĂžr som en porselensdukke.

Kroppen er til for Ă„ brukes.

 

Anonymous poster hash: 51ed4...2fd

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Nei. Men ikke fordi den er stygg. Fordi den ikke funker. Fordi jeg knapt klarer Ä gÄ, og fordi den gjÞr vondt hele tiden. Min stÞrste drÞm er Ä kunne jogge igjen... men det kommer neppe til Ä skje.



Anonymous poster hash: 363eb...5dc
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

BÄde ja og nei. Den er kilde til bÄde glede og frustrasjon. Jeg hater at den jobber mot meg, da jeg har problemer med muskelsmerter. Jeg liker ikke at jeg er for tykk (ingen sammenheng med det forrige, hadde samme problem som slank), og at forbrenningen dessverre er nedsatt (og ja, legen min mener ogsÄ at den er lav). Jeg liker ikke at keisersnitt har gitt meg markert mage.

 

Jeg er glad for at den pÄ tross av kroniske smerter fungerer i hverdagen. Jeg er glad for at jeg kan trene, gÄ turer og ikke minst ha masse deilig sex med mannen min. Det er heller ikke noe jeg tar for gitt. Ikke minst er jeg fornÞyd med at den har latt meg fÄ to barn.

 

Forholdet til kroppen vil nok aldri vĂŠre noe annet enn ambivalet.



Anonymous poster hash: 8a6da...004
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Tja, jeg har i hvert fall blitt mer komfortabel med egen kropp med Ärene. NÊrmer meg nÄ 40 og er i grunn fornÞyd, og setter pris pÄ Ä ha en frisk kropp. Har selvsagt mine komplekser og ting jeg gjerne skulle forandret pÄ, men orker ikke bruke nevneverdig energi pÄ Ä tenke pÄ det. Jeg er i god form og er slank og veltrent. Ikke minst har min fantastiske kropp gitt meg to friske, flotte barn! Aller mest fornÞyd med det i grunn ;)



Anonymous poster hash: 33189...912
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Nei, absolutt ikke. Bortsett fra kropp har jeg ellers alltid vĂŠrt ganske fornĂžyd meg meg selv, har et godt liv og en fantastisk mann, og en jente jeg ikke Ăžnsker Ă„ pĂ„virke negativt i forhold til kropp, sĂ„ for to Ă„r siden bestemte jeg meg for at jeg ikke skulle la det pĂ„virke selvfĂžlelsen min, ikke pĂ„virke hverdagen min lengre. Jeg slet sĂ„ fĂŠlt, sĂ„ meg i speilet hver dag og fĂžlte meg som en ku. Mat og mengde hadde vĂŠrt et tema i hodet mitt hver dag sĂ„ lenge jeg kunne huske. Veier en god del over idealvekt nĂ„, men ute olig nok fungerte det, og nĂ„ er alt SÅ mye bedre. Utrolig hvordan det ytre kan pĂ„virke humĂžr, hverdag, selvfĂžlelse i sĂ„ stor grad

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg var veldig fornÞyd. Men det har sneket seg pÄ noen kilo jeg ikke vil ha. De forsvinner ila vÄren, men jeg liker ikke bulker over bukselinningen. SÄ akkurat nÄ er jeg misfornÞyd. Er 167 og veier 57 kg

 

Anonymous poster hash: 6d4a1...619

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

BĂ„de ja og nei.

Jeg er hĂžy og slank, hofter og fine bryster.

 

Jeg liker hvordan jeg ser ut i kjoler osv.

Mannen min liker veldig godt det han ser og jeg fÄr ofte komplimenter pÄ hvordan jeg ser ut.

 

Men nÄr jeg ser pÄ meg selv foran speilet, uten klÊr liker jeg det ikke. Skulle Þnske jeg vr strammere, finere bein og rumpe osv.

 

 

 

Anonymous poster hash: 4a51a...de3

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg er ganske fornĂžyd med kroppen min, liker at jeg er hĂžy, slank og har timeglassfigur.

Liker ogsÄ Þynene og munnen.

Liker ikke huden da jeg fÄr sporadiske kviser og har litt arr pÄ haken etter kviser.

 

Anonymous poster hash: 8960b...9ae

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Ja, den fungerer fint og har gitt meg to barn. Er ellers slank og utenom arret etter ks, sĂ„ ser jeg ikke ut som jeg har vĂŠrt gravid. NĂŠrmer meg fĂžrti og er ikke like stram lenger, men mannen viser tydelig at han liker det han ser og det er jeg veldig fornĂžyd med 😁 takker og bukker for gode gener!

 

Anonymous poster hash: 8544a...da0

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ja! Jeg er veldig fornĂžyd med kroppen min!

 

Har alltid vĂŠrt det. NĂ„ har jeg rundet 40 og mener jeg ser bedre ut enn noen gang! 😄

 

Anonymous poster hash: ebda0...d69

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Bortsett fra at jeg er syk og kroppen setter svÊrt mye begrensninger for hva jeg greier ila. en dag, sÄ har jeg egentlig blitt ganske gode venner med kroppen min.

 

Som liten hadde jeg godt forhold til kroppen min, var slank og veldig sterk, rask og smidig. Kunne gjÞre hva jeg ville, god kroppskontakt  og -kontroll.

SÄ la jeg pÄ meg og mistrivdes intenst med det i mange Är.

Tok til slutt tak i meg selv og gikk ned igjen. Etter det fÞlte jeg at jeg fikk tilbake kroppen min, at jeg og kroppen ble ett igjen. Den var og er ikke perfekt, men den er helt grei og jeg kan vÊre godt fornÞyd med den. Har bÄde strekkmerker og cellulitt, hudsykdom, kviser, grÄtt hÄr ++, men det er som en over sier, det er jo sÄ mye positivt ogsÄ, jeg er hÞy og slank, timeglassfigur, fine Þyne +++. Velger da Ä fokusere pÄ det som er bra istedenfor det negative.

 

Men de siste Ärene har den ikke fungert pga. sykdom, og det er vanskelig. Da blir utseende mindre viktig, for uten funksjon sÄ har man ikke sÄ mye. HÄper jeg fÄr tilbake funksjon slik at jeg igjen kan trene, vÊre aktiv og fÞle at kroppen fungerer igjen.

Jeg drÞmmer om alt jeg skal gjÞre nÄr jeg forhÄpentligvis blir frisk nok til det!

 

Dere som er friske - sett pris pÄ det! :)



Anonymous poster hash: 56f05...ec5
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Nei..

 

Den er ekkel. Tjukk mage med strekkmerker, store legger, breie hofter, store armer, skeive pupper, underlivet mitt er Þdelagt, cellulitter, gusten hud osv. "Angrer" pÄ at jeg fikk barn - den ble helt Þdelagt etter graviditet. Jeg hater kroppen min..

 

Er i god fysisk form, trener 5-10Ăžkter i uka. Toppturer, jogging, svĂžmming og styrketrening.

Spiser sunt, prÞver Ä gÄ ned i vekt. Bmi pÄ 22,7 - fettprosent 19% - skal ned flere hakk.

 

Anonymous poster hash: 3bd9a...a5a

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Nei..

 

Den er ekkel. Tjukk mage med strekkmerker, store legger, breie hofter, store armer, skeive pupper, underlivet mitt er Þdelagt, cellulitter, gusten hud osv. "Angrer" pÄ at jeg fikk barn - den ble helt Þdelagt etter graviditet. Jeg hater kroppen min..

 

Er i god fysisk form, trener 5-10Ăžkter i uka. Toppturer, jogging, svĂžmming og styrketrening.

Spiser sunt, prÞver Ä gÄ ned i vekt. Bmi pÄ 22,7 - fettprosent 19% - skal ned flere hakk.

 

Anonymous poster hash: 3bd9a...a5a

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

ja, jeg har fÄtt gode gener. liker at jeg har lange bein og at kroppen min pÄkledd ser akkurat ut som den gjorde for 30 Är siden. uten klÊr er den dvaskere, men det er lite Ä syte for siden jeg aldri har trent.

jeg liker ogsÄ at jeg har markert midje og faste pupper.

jeg er ikke verdens peneste, men det gjÞr meg fint lite :-) 

jeg er stadig smidig og har super balanse. kan godt gÄ en 4 fjellstur uten pause selv om jeg har sittet pÄ rÊven et halvt Är siden sist.  og med all den sittingen kan jeg fortsatt spise hva jeg vil uten at vekten blir mer enn bmi pÄ 20. 

om jeg skulle endret pÄ noe, sÄ kunne jeg tenke meg et hÄr som faktisk vil vokse. mitt blir aldri lenger enn midt pÄ halsen og jeg har sÄ lyst pÄ langt hÄr.



Anonymous poster hash: 4cd1c...f5f
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Til Ă„ ha satt tre store barn til verden - ja. Kroppen min er ikke tynn og slank, men den kunne virkelig vĂŠrt vĂŠre. Og etter Ă„ ha sett pĂ„ FEM insider har jeg funnet ut at musa mi er faen sĂ„ bra ogsĂ„ đŸ˜‚đŸ‘đŸ»

 

Anonymous poster hash: 4873a...c9c

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Nei. Har overflÞdig hud pÄ mage og lÄr etter graviditetene. I tillegg er jeg for tynn og har ikke bryster.

 

Anonymous poster hash: 4ded2...987

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Nei. Sliter veldig med overspising og sukkeravhengighet. Det har resultert i jojoslanking og opp til 45 kg for mye. Trenger bukplastikk etter to keisersnitt. FĂžler meg ekkel. Skikkelig ekkel.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Nei..

 

Den er ekkel. Tjukk mage med strekkmerker, store legger, breie hofter, store armer, skeive pupper, underlivet mitt er Þdelagt, cellulitter, gusten hud osv. "Angrer" pÄ at jeg fikk barn - den ble helt Þdelagt etter graviditet. Jeg hater kroppen min..

 

Er i god fysisk form, trener 5-10Ăžkter i uka. Toppturer, jogging, svĂžmming og styrketrening.

Spiser sunt, prÞver Ä gÄ ned i vekt. Bmi pÄ 22,7 - fettprosent 19% - skal ned flere hakk.

 

Anonymous poster hash: 3bd9a...a5a

Dette smitter over pÄ barna dine,- garantert!!!! Du bÞr oppsÞke hjelp for hodet ditt asap, om dette er seriÞst,- for slike tanker kan man ikke ha uten at det synes for de rundt deg. Barn suger opp slike smÄ ting......

 

Men siden du MÅ ha med BMI som er pĂ„ nedre del av normal og fettprosent som er pĂ„ nedre del av normal, og HVOR mye du trener. sĂ„ tenker jeg at du er litt mer ute etter oppmerksomhet enn at du er en potenseill anorektiker.. Du vil fĂ„ bekreftet at du mĂ„ se smashing ut og at du skal vĂŠre fornĂžyd, at du kanskje er for tynn faktisk.....Hadde du ikke nevnt BMI, fettprosent, treningsfrekvens.....

 

PÄ meg hÞres dette ut som de "populÊre jentene" pÄ ungdomsskolen som stod og uffet og ojet seg foran speilet hver gymtime og ALDRI kunne pÄ strand nÄr det ble sommer slik de sÄ ut, men som spradet rundt og lo og fniste og vrikket seg og spilte volleyball foran gutta nÄr sola skinte, som satt mer pÄ kanten av bassenget og slang pÄ sine lange lokker,- i bikini, i svÞmmetimene pÄ skolen, og som brukte singlet og hotpants i gymmen.....Disse jentene vet du...Som bare fisket etter kompliment fra de normale jentene OG Fra oss smÄlubne, kvisete og usikre jetnene som ikke hadde sjans pÄ gutta fÞr gutter ble menn og annet enn utseende teller ogsÄ for de.... OgsÄ mÄtte vi bare si imot de, at neida, du er jo sÄ fin, skulle Þnske jeg var som deg, bla bla bla,- hvis ikke sÄ gav de seg ALDRI!!! De som hÞylytt gikk til sÞpla og kastet den siste halve skiva for de kunne ikke spise den, de var blitt sÄ feit, men likevel kunne unne seg en brus og en sjokolade senere friminutt...Mens man selv satt der, sammen med alle andre og "oppmunteret" at de ikke mÄtte kaste mat, de mÄtte ikke bli syk og begynne slik og jatte mer med de late som man var bekymret for om at de KUNNE ha et mat og vektproblem,- ogsÄ satt man der og lot som om man spiste og lurte pÄ hvordan man kunne kvitte seg med maten uten at noen skulle merke at man ikke spiste mer.. Hvordan man skulle fÄ trent senere pÄ dagen (for tredje gang den dagen),- og snike seg unna middag og kvelds,- og trene fÞr skolen dagen etter...UTEN at noen legger merke til det............

 

DET er kvalm det....

 

Anonymous poster hash: 4f818...440

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

 

ja, jeg har fÄtt gode gener. liker at jeg har lange bein og at kroppen min pÄkledd ser akkurat ut som den gjorde for 30 Är siden. uten klÊr er den dvaskere, men det er lite Ä syte for siden jeg aldri har trent.

 

jeg liker ogsÄ at jeg har markert midje og faste pupper.

 

jeg er ikke verdens peneste, men det gjĂžr meg fint lite :-)

 

jeg er stadig smidig og har super balanse. kan godt gÄ en 4 fjellstur uten pause selv om jeg har sittet pÄ rÊven et halvt Är siden sist. og med all den sittingen kan jeg fortsatt spise hva jeg vil uten at vekten blir mer enn bmi pÄ 20.

 

om jeg skulle endret pÄ noe, sÄ kunne jeg tenke meg et hÄr som faktisk vil vokse. mitt blir aldri lenger enn midt pÄ halsen og jeg har sÄ lyst pÄ langt hÄr.

 

Anonymous poster hash: 4cd1c...f5f

Mitt hĂ„r vokser heller ikke lenger en til midt pĂ„ halsen, men nĂ„ har jeg begynt Ă„ drikke gelatin. Har gjort det i ca en mnd. Og merker allerede forskjell. HĂ„ret har vokst👍 Anbefales.

 

Anonymous poster hash: ba03a...5e6

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

 

Dette smitter over pÄ barna dine,- garantert!!!! Du bÞr oppsÞke hjelp for hodet ditt asap, om dette er seriÞst,- for slike tanker kan man ikke ha uten at det synes for de rundt deg. Barn suger opp slike smÄ ting......

 

Men siden du MÅ ha med BMI som er pĂ„ nedre del av normal og fettprosent som er pĂ„ nedre del av normal, og HVOR mye du trener. sĂ„ tenker jeg at du er litt mer ute etter oppmerksomhet enn at du er en potenseill anorektiker.. Du vil fĂ„ bekreftet at du mĂ„ se smashing ut og at du skal vĂŠre fornĂžyd, at du kanskje er for tynn faktisk.....Hadde du ikke nevnt BMI, fettprosent, treningsfrekvens.....

 

PÄ meg hÞres dette ut som de "populÊre jentene" pÄ ungdomsskolen som stod og uffet og ojet seg foran speilet hver gymtime og ALDRI kunne pÄ strand nÄr det ble sommer slik de sÄ ut, men som spradet rundt og lo og fniste og vrikket seg og spilte volleyball foran gutta nÄr sola skinte, som satt mer pÄ kanten av bassenget og slang pÄ sine lange lokker,- i bikini, i svÞmmetimene pÄ skolen, og som brukte singlet og hotpants i gymmen.....Disse jentene vet du...Som bare fisket etter kompliment fra de normale jentene OG Fra oss smÄlubne, kvisete og usikre jetnene som ikke hadde sjans pÄ gutta fÞr gutter ble menn og annet enn utseende teller ogsÄ for de.... OgsÄ mÄtte vi bare si imot de, at neida, du er jo sÄ fin, skulle Þnske jeg var som deg, bla bla bla,- hvis ikke sÄ gav de seg ALDRI!!! De som hÞylytt gikk til sÞpla og kastet den siste halve skiva for de kunne ikke spise den, de var blitt sÄ feit, men likevel kunne unne seg en brus og en sjokolade senere friminutt...Mens man selv satt der, sammen med alle andre og "oppmunteret" at de ikke mÄtte kaste mat, de mÄtte ikke bli syk og begynne slik og jatte mer med de late som man var bekymret for om at de KUNNE ha et mat og vektproblem,- ogsÄ satt man der og lot som om man spiste og lurte pÄ hvordan man kunne kvitte seg med maten uten at noen skulle merke at man ikke spiste mer.. Hvordan man skulle fÄ trent senere pÄ dagen (for tredje gang den dagen),- og snike seg unna middag og kvelds,- og trene fÞr skolen dagen etter...UTEN at noen legger merke til det............

 

DET er kvalm det....

 

Anonymous poster hash: 4f818...440

Jeg brukte trÄden til Ä lufte meg, og ramse opp det jeg ikke er fornÞyd med. I gÄr kveld lÄ jeg Ä funderte pÄ om jeg var i overkant selvkritisk og fant ting jeg liker med kroppen min. Som jeg skulle skrive her. Stod opp, sendte barn og mann dit de skulle og tok minste med pÄ den daglige toppturen i bÊremeis. Kom hjem, spiste mat og bestemte meg for at jeg skulle ogsÄ skrive de tingene jeg liker med meg selv her. Da dukker dette innlegget ditt opp - hvorpÄ jeg visstnok trenger bÄde hjelp, er oppmerksomhetssyk, kjÞrer "populÊr jente taktikk" og Þdelegger barna mine. Wow..

 

Aldri vÊrt sÊrlig opptatt av hva andre mÄtte mene om utseendet mitt, og jeg bryr meg fint lite om hva andre syns nÄ. Jeg gjÞr dette for egen del, jeg Þnsker Ä vÊre i en kropp jeg er fornÞyd med. FÞr var bmi pÄ 26 greit for meg, hÞyere fettprosent ogsÄ. Men etter fÞdsler og at jeg har blitt eldre har ting endret seg, kroppen bÊrer kiloene dÄrligere. At du er fornÞyd med en bmi pÄ 22, betyr ikke at jeg mÄ vÊre det. Jeg er absolutt ikke for tynn, det Þnsker jeg ikke heller. Jeg vil bli sterkere og sprekere. Fettprosent/bmi er lÞsningen for Ä komme dit. Ingen andre vet min bmi/fettprosent, jeg gÄr ikke rundt og reklamerer at jeg trener, spiser sunnere osv. Barna har en mamma som er mer opplagt og orker mer. Jeg spiser det samme som resten av familien. Jeg kommenterer ikke eget utseende negativt til de rundt meg, jeg er fornÞyd med kroppen utad. Dog visste jeg ikke at man mÄtte vÊre det her inne ogsÄ.

 

 

SĂ„ til det jeg er fornĂžyd med:

 

- HĂ„ret

- Fargen pÄ Þynene

- at jeg kjenner at kroppen responderer positivt pÄ treningen, formen blir bedre og jeg blir sterkere

- smÄ fÞtter

 

Og sÄnn for Ä ha det pÄ det rene;

Jeg var ikke populÊr pÄ ungdomsskolen, jeg var normal og spiste maten min. Trente ikke, men deltok pÄ lagidrett pga det sosiale. Jeg brydde meg fint lite om utseendet og kropp. FÞrst nÄr jeg fikk barn har det vÊrt noe jeg er blitt misfornÞyd med. Og da gjÞr jeg noe med det, og sÄ ventilerer jeg pÄ anonymforum..

 

 

 

Anonymous poster hash: 3bd9a...a5a

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...