Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #1 Skrevet 6. februar 2017 Er det mulig å ha en person på vennelista, men ikke la han/henne se ting jeg legger ut uten at jeg må huke av for hvert innlegg jeg legger ut?Og blir denne personen varslet hvis jeg på en måte utelukker han/henne?  Anonymous poster hash: 93215...368
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #2 Skrevet 7. februar 2017 Ja, det går an. Du må gå inn på egendefinert, så velge den personen du ikke vil skal se postene dine. Vedkommende blir ikke varslet.  Anonymous poster hash: 35a30...961
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #3 Skrevet 7. februar 2017 Altså på den haken i innlegget du har potet oppe til høyre, hvis du skjønner...  Anonymous poster hash: 35a30...961
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #4 Skrevet 7. februar 2017 Du kan lage en venneliste med begrenset tilgang (du velger da hva de kan få se)og putte den/de aktuelle i den listen. Problem løst og du slipper å velge den/de bort for hvert innlegg.    Anonymous poster hash: e8eae...c1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå