Gå til innhold

Snart 2 år siden siste fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg har mistet følelsen helt i kaninhullet. Jeg kjenner jeg blir penetrert og når han treffer livmortappen eller urinblæra. Er stram nok, altså jeg kjenner jeg kniper rundt penis, men jeg kjenner ingenting mellom disse punktene.

Var ikke slik etter de andre fødslene. Med siste revna jeg en del innvendig og korrigerte noe ved kirurgisk inngrep en stund etter fødsel.

Er dette normalt eller har nervene i området fått seg en trøkk? Kan det eventuelt korrigeres?

Anonymous poster hash: c4635...b63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt..

Skrevet

Jeg har også litt redusert følsomhet der etter siste fødsel. Vet ikke om det er noe å gjøre med, men tror det er ganske normalt... tror man bare må finne seg selv seksuelt på nytt liksom... :P At man må finne nye ting som føles godt, eller ha andre fokusområder under akten.... 

Anonymous poster hash: 8233c...980
Skrevet

Jeg har også litt redusert følsomhet der etter siste fødsel. Vet ikke om det er noe å gjøre med, men tror det er ganske normalt... tror man bare må finne seg selv seksuelt på nytt liksom... :P At man må finne nye ting som føles godt, eller ha andre fokusområder under akten....

Andre fokusområder... Betyr det at jeg fortsatt kan planlegge middag, handling, aktiviteter og klesvask til neste dag, men med god samvittighet, fra nå av? 😂

Hadde egentlig slått meg til ro med ståa, men har i det siste begynt å irritere meg litt over endringene. Får se om ikke en tur på kondomeriets nettsider kan hjelpe på veien. 😉

Skrevet

Andre fokusområder... Betyr det at jeg fortsatt kan planlegge middag, handling, aktiviteter og klesvask til neste dag, men med god samvittighet, fra nå av?

Hadde egentlig slått meg til ro med ståa, men har i det siste begynt å irritere meg litt over endringene. Får se om ikke en tur på kondomeriets nettsider kan hjelpe på veien.

Hahahahah :D Joa ;) Hender jeg gjør det også ;) Men det jeg mener da, er at før så var det liksom deilig nok med selve penetreringen, da fokuserte jeg på "den følelsen" og fikk nytelse av det. Nå fungerer ikke det så bra i seg selv lengre.... så jeg har funnet ut at det nå fungerer bedre å fokusere på "intimiteten" og nærheten... Jeg kan få noe av den samme gleden som før ved å fokusere på hvor deilig det er å være så nær mannen min og se han så tent. Men jeg er fortsatt i "finn dæ sjæl" fasen, så det er ikke ferdig utarbeidet :D Og det er sikkert noe annet som funker for deg, men du skjønner hva jeg mener?

Skrevet

Hahahahah :D Joa ;) Hender jeg gjør det også ;) Men det jeg mener da, er at før så var det liksom deilig nok med selve penetreringen, da fokuserte jeg på "den følelsen" og fikk nytelse av det. Nå fungerer ikke det så bra i seg selv lengre.... så jeg har funnet ut at det nå fungerer bedre å fokusere på "intimiteten" og nærheten... Jeg kan få noe av den samme gleden som før ved å fokusere på hvor deilig det er å være så nær mannen min og se han så tent. Men jeg er fortsatt i "finn dæ sjæl" fasen, så det er ikke ferdig utarbeidet :D Og det er sikkert noe annet som funker for deg, men du skjønner hva jeg mener?

Hehehe, skjønte hvor du ville, ja. 😂 Nyter fortsatt sex selv, men på en annen måte jeg også. Har også blitt mer oppmerksom på andre følelser knyttet til intimiteten. Øver på å være mer i væremodus fremfor gjøremodus. Har hjelpemidler til å få orgasme og vi har bra sex, men "sørger" litt over at sjansen for vaginal orgasme igjen sannsyligvis er borte. Vel vel, hva man ikke ofrer for å få barn. 😜

Skrevet

Hehehe, skjønte hvor du ville, ja. Nyter fortsatt sex selv, men på en annen måte jeg også. Har også blitt mer oppmerksom på andre følelser knyttet til intimiteten. Øver på å være mer i væremodus fremfor gjøremodus. Har hjelpemidler til å få orgasme og vi har bra sex, men "sørger" litt over at sjansen for vaginal orgasme igjen sannsyligvis er borte. Vel vel, hva man ikke ofrer for å få barn.

Ja, jeg er helt enig.... var en god periode hvor jeg faktisk tok litt avstand fordi jeg var så skuffet over at jeg ikke "presterte" det samme lengre.... sleit veldig med orgasme i det hele tatt første stunden etter fødsel, og stresset med å få gjorde det jo ikke bedre.... men har begynt å komme seg nå ;) Men jeg er også MYE tørrere har jeg funnet ut, etter siste fødsel... tror jeg må investere i litt krem... kanskje det kan heve opplevelsen litt også. Først nå siste tiden jeg har lagt merke til det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...