Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #1 Skrevet 5. februar 2017 Jeg sto opp kl 12 idag tidlig og spiste en atkinsbar og yoghurt til frokost. Jeg spiste veldig fort, da jeg hadde dårlig tid. Før jeg fortsetter, så vil jeg bare si at jeg får mye luft i magen av atkinsbarene, men at det alltid har brukt å komme kjapt ut. Uansett. Kort tid etter jeg hadde spist, så fikk jeg veldig vondt i magen, nesten helt øverst. Utover den første timen ble det bare verre, og jeg fikk skikkelige krampetak. Gikk på toalettet noen ganger og det kom både luft og avføring. Kom lite avføring, den var verken løs eller fast. Var normal farge på det. Hadde ved ett dobesøk løs mage. Jeg har hatt magesmerter i hele dag og det varer ennå. Jeg er ufattelig oppblåst, hører mye rumling i magen, men får bare ut pittelitt luft om gangen. Jeg er redd for at det kan være noe alvorlig galt!! Pulsen er bra, jeg har mindre vondt når jeg ligger i fosterstilling. Ligger jeg strak ut, står eller går så får jeg mer vondt. Har ligget i fosterstilling siden 1205 idag tidlig. Altså, jeg har hatt luftsmerter før, men aldri noen som varer i 12 timer Hva kan dette være? Jeg er redd! Anonymous poster hash: b4242...bfa
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #2 Skrevet 5. februar 2017 Og! Om jeg trekker inn magen gjør det mye mer vondt! Anonymous poster hash: b4242...bfa
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #3 Skrevet 5. februar 2017 Høres ut som temmelig standard start på magesjau. Svært vanlig med mye smerter og lyd før det brått skjer noe. Men er du bekymret er det jo bare å ta en telefon til legevakten. Anonymous poster hash: 84e84...62f
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #4 Skrevet 5. februar 2017 Legevakten er kanskje lurt å ringe Anonymous poster hash: 88ca9...1a1
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #5 Skrevet 5. februar 2017 Det går nok bra! Anonymous poster hash: e26de...a82
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #6 Skrevet 5. februar 2017 Umulig å si over nettet. Når du har så store smerter og er redd kan du ta en telefon til legevakten for å høre med dem. Jeg vil tro at du egentlig ikke tåler melk. Det er masse melkeprotein i de barene og når du i tillegg spiste yoghurt så blir det veldig mye melkestoffer på en gang. Jeg tåler ikke melkeprotein, og hadde nok fått samme reaksjon som deg om jeg spiste det du gjorde på tom mage. Det er mye som kan gi magesmerter, det mest er jo ufarlig. Men har du fremdeles så store smerter og er redd så tar du en telefon til legevakten for sikkerhets skyld. Så store smerter skal man ta på alvor. Og så bestiller du deg uansett en time til fastlegen din i morgen og får sjekket opp en del ting, deriblant både laktoseintoleranse og melkeproteinallergi. Anonymous poster hash: 80f96...143
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #7 Skrevet 5. februar 2017 Blindtarmen Anonymous poster hash: aaad3...967
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #8 Skrevet 5. februar 2017 Legevakt! Nå! Slike medisinske spørsmål kan ingen her svare på! Om dette er atypisk for deg, skal du ta kontakt med legevakt da det kan være alt fra blindtarmen til magesjau! Anonymous poster hash: 701bd...235
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #9 Skrevet 5. februar 2017 Hvis det eneste du har spist er en yoghurt og en sånn bar, så er det ikke rart magen protesterer... Anonymous poster hash: e7eee...d4d
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #10 Skrevet 6. februar 2017 Ta deg en brødskive 😊Jeg mener det Anonymous poster hash: dd32f...1fb
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #11 Skrevet 6. februar 2017 Du må jo ringe legen om du er redd.... Anonymous poster hash: 7fa0c...04b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå