Gå til innhold

Utdrikningslag langt unna..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min venninne skal gifte seg til sommeren og jeg er invitert i bryllupet og utdrikningslaget.

Vi har vært venner siden videregående men hun flyttet 5 timer unna så det er sjelden vi ser hverandre.

Skal i bryllupet, og har bestilt hotell på grunn av avstanden.

Utdrikningslaget er tre uker før bryllupet, men jeg er i tvil om jeg skal dra. Må ha hotell da også, så det blir ganske dyrt. Kjenner bare bruden og ei til som skal i utdrikningslaget ellers så er alle fra det stedet hun bor nå.

Ville dere reist på utdrikningslaget?

Anonymous poster hash: 03868...55d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville bedt om å få overnatte hos en av vennene hennes, så kan du ev overnatte hos bruden om det passer? Det er jo bare å høre med mannen, så får ikke bruden vite noe.. spiller ikke så stor rolle om du ikke kjenner noen, blir godt nok kjent ila et utdrikningslag til å kunne overnatte😊😊

Skrevet

Hadde nok takket nei jeg..

Anonymous poster hash: cfe4c...af1

Skrevet

Syns jenter er så dårlig til å stille opp for venninner eller tydeligvis såkalte venninner.

De fleste gutter jeg kjenner arrangerer og reiser på utdrikningslag i utlandet, men jenter syns det er for mye å betale 500kr i utdrikningslag.

Selvfølgelig hadde jeg dratt spesielt hvis jeg skal i bryllupet

Anonymous poster hash: a4bb1...d61

Skrevet

Syns jenter er så dårlig til å stille opp for venninner eller tydeligvis såkalte venninner.

De fleste gutter jeg kjenner arrangerer og reiser på utdrikningslag i utlandet, men jenter syns det er for mye å betale 500kr i utdrikningslag.

Selvfølgelig hadde jeg dratt spesielt hvis jeg skal i bryllupet

Anonymous poster hash: a4bb1...d61

Enig med deg , selvom jeg må innrømme at jeg nok hadde blitt hjemme 🙈

Anonymous poster hash: 9cdd5...70c

Skrevet

Enig med ei over her, spør mannen om du kan overnatte hos dem! :)

Mannen min er i en stor guttegjeng hvor flere har giftet seg siste tiden; 

- Min mann fikk utdrikkningslag i LONDON. Gutta betalte, og de var 10 som ble med. 

- En annen fikk langhelg ved femunden (hans drøm) og det er langt fra hr vi bor....

- En la hele bryllupet til INDIA. Ikke alle kunne, men var faktisk en del som dro. 

5 timer er ikke langt.... ;)

Anonymous poster hash: d73b1...3a3
Skrevet

Enig med ei over her, spør mannen om du kan overnatte hos dem! :) Mannen min er i en stor guttegjeng hvor flere har giftet seg siste tiden;  - Min mann fikk utdrikkningslag i LONDON. Gutta betalte, og de var 10 som ble med. - En annen fikk langhelg ved femunden (hans drøm) og det er langt fra hr vi bor....- En la hele bryllupet til INDIA. Ikke alle kunne, men var faktisk en del som dro.  5 timer er ikke langt.... ;)Anonymous poster hash: d73b1...3a3

Synes faktisk dette er litt ego, ikke alle som bare kan kaste seg rundt og betale drøssevis av penger for turer til london, india osv.

For meg hadde det vært viktigere at alle kom, enn et fancy utdrikningslag som veltet økonomien til de som kom og hvor halvparten ble hjemme

Anonymous poster hash: 495bb...3e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...