Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #1 Skrevet 5. februar 2017 Er alltid helt kaputt hver fredag, kapitulerer på sofaen noen timer før jeg orker å være med ungene (som forøvrig er mer ungdommer: 11, 14 og 16 år). Forrige helg sov jeg mer eller mindre hele helga. Hadde feberfølelse men ikke feber. Kom meg på jobb på mandag, og fullførte uka. Denne helga var jeg i god form i går, men i natt BÆSJA jeg på meg. Våknet av litt helt tynnflytende kom ut😳😳😳. Løp på do og fikk ut litt til. Følte meg alt annet enn vel. Tok en rask dusj, la meg igjen. Sovnet til slutt, og sov noen timer til. Har følt meg noe uggen hele dagen, men har hatt helt normal avføring i løpet av dagen i dag. Vet at jeg burde begynne å trene, men eier ikke overskudd. Vil bare sove om jeg har noe fritid. Er jeg iferd med å møte den berømmelige veggen?? Anonymous poster hash: 30422...b8f
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #2 Skrevet 6. februar 2017 Gå til legen! Anonymous poster hash: f845c...1c3
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #3 Skrevet 6. februar 2017 Bæsja på deg? Rart du skriver det som om det skulle være normalt ! Ingen voksne under 80 år bæsjer på seg! Anonymous poster hash: 3ff77...70c
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #4 Skrevet 6. februar 2017 Går jo masse omgangssyke for tiden da, som kan slå deg helt i bakken. Hadde sett det an en ukes tid. Anonymous poster hash: 91104...eb1
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #5 Skrevet 6. februar 2017 Oi kjenner meg ikke igjen i det andre du skriver,men jeg følger meg heller aldri uthvilt. Har en gutt som sover hele natten å som gjerne sover til 8.30 i helgene likevel føler jeg meg aldri uthvilt. Når jeg først skal ha barnefri en fredag så har jeg gjerne gledet meg i en uke å planlagt nøye hva jeg vil gjøre på. Men når fredagen kommer å jeg er kommet hjem etter dagen på skolen,så er jeg så sliten og trøtt at jeg ender opp med å være hjemme å heller se en film foran tven. Blir like forbanna på meg selv hver gang det skjer ettersom jeg ikke så ofte har barnefri Anonymous poster hash: dde93...5ed
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #6 Skrevet 6. februar 2017 Ingen småbarnsforeldre jeg kjenner føler seg uthvilt, og nær-døden-følelse fredag ettermiddag er helt normalt. Det som ikke er normalt er å gjøre på seg i søvne. Har det skjedd før? Ville kanskje vurdert lege. Anonymous poster hash: 60f6f...4ba
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 6. februar 2017 #7 Skrevet 6. februar 2017 Jeg har også bæsja på meg, men da hadde jeg omgangssyke. Kanskje et snev av dette? Jeg fikk også feber.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå