Gå til innhold

Jeg blir mer deprimert av å trene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med humøret for tiden, klarer meg ok gjennom dagen men vil helst bare sove, om jeg får velge selv. dro meg selv ut på en joggetur i formiddag før middag, det var litt gøy der og da men da jeg kom hjem gikk jeg rett i (den mentale) kjelleren, måtte bare legge meg litt faktisk. Så bakte jeg kake, da ble ungene glade, så ble jeg glad av å se at de ble glade, nå spiser jeg kake og har det bedre enn etter joggeturen i hvert fall. Trodde man skulle bli glad av å trene?

Anonymous poster hash: 4ba5b...fd2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😂😂

Skrevet

Ja man blir mer glad av å trene men det skjer først etter en god stund. Kan ta uker eller mnd.

Alle hater den første tiden så du må bare ha litt tålmodighet og trene fast noen ganger i uken.

Anonymous poster hash: 75241...753

Skrevet

Da trener du ikke hardt nok latsabb!

Anonymous poster hash: 1c443...fe2
Skrevet

Tror du må ut å jogge flere ganger :) stå på!

Husk at du trenger ikke "pærse" hver gang 💪🏼

Anonymous poster hash: a4e91...4ff

Skrevet

Tror du må ut å jogge flere ganger :) stå på!

Husk at du trenger ikke "pærse" hver gang

Anonymous poster hash: a4e91...4ff

Ikke nødvendigvis. Jogging er dritkjedelig og asosial aktivitet. Men det er liksom opplest og vedtatt at man MÅ ut i skogen og jogge eller gå på ski. HI, hva med gruppeaktivitet? Lagsport som du kanskje kan like? Da får du truffet nye mennesker, får gjort noe du liker sammen med andre og opplever å få nye impulser. Sjekk hva som er i nærheten av der du bor. Kor er også en aktivitet som kan dra deg opp av depresjonen. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...