Gå til innhold

Besafe izi up eller cybex solution beltestol ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken ville dere valgt ?

Anonymous poster hash: 0451c...cb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi er veldig fornøyd med cybex solution

Anonymous poster hash: 819bc...809
Skrevet

vi er veldig fornøyd med cybex solution Anonymous poster hash: 819bc...809

Er den jeg egentlig hadde bestemt meg for , men så så jeg besafe sin. Den kan man justere ryggen litt på igså. Så ble litt usikker.

Hi

Skrevet

Cybex tror jeg har gjort det bedre på tester ifht sikkerhet. Tror, vet ikke altså.

Vi har Cybex.

Anonymous poster hash: 4122c...15e

Skrevet

Vi har Cybex i alle mulige varianter, Pallas 2-fix, solution x2-fix og solution m-fix. Hadde Sirona også. Superfornøyd med alle og anbefaler gjerne.

Anonymous poster hash: 177ac...66a
Skrevet

Har begge, to av hver i hver bil. Besafe sin liggestilling gull verdt år ungene sovner og henger med hodet. Vipper setet fram og de henger mindre med hodet. Besafe er mye lettere å justere i høyden, gull verdt det også for oss, ettersom de to elsdste sloss om å sitte i midten så de kan sitte med lillesøster. Justerer høyden flere ganger i uken.. jeg liker også at det ikke er sånne "horn" som belte skal under på besafe sitt sete, de gjør det mye mer trøblete når man skal ta på belte om man har 3 bilstoler baki..

Når det er sagt, så er jeg fornøyd med cybex også, så om du ikke har tre bilstoler og ikke må justere høyden på sete mange ganger, så blir det litt det samme hva man velger..ville prøvd begge setene i bilen og sett hva som passer best om mulig...

Gode seter er de begge to!

Skrevet

Flere?

Skrevet

Vi er veldog fornøyd med cybex solution. Vi har en eldre versjon x2-fix.

Kan regulere ryggen på den også. Usikker på om der bare den med isofix.

Anonymous poster hash: 9a6fe...060

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...