Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #1 Skrevet 5. februar 2017 Jeg tok spinalpunksjon for 15 dager siden og har ennå ikke fått svar. Vet de testet for borreliose og MS. I tillegg div autoimmune sykdommer. De antydet 14 dagers ventetid før svar. Er ikke innkalt til kontroll før om 1 mnd men håper de ringer hvis de finner noe. Prøver å ikke tenke på det men prøvene vil si mye om fremtiden min så vil helst ha svar så fort som mulig. Anonymous poster hash: 0fc5b...47e
Mandala Skrevet 6. februar 2017 #2 Skrevet 6. februar 2017 Kan du ikke ringe å høre? Jeg husker ikke hvor lang det tok før vi fikk svar, men så gjaldt det barn, kanskje det er annerledes da uansett.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #3 Skrevet 6. februar 2017 Jeg tok den i begynnelsen av januar og har ennå ikke fått svar. Fikk beskjed om 3-6 uker. Ringte hver dag forrige uke og ble lovet at noen skulle ringe tilbake. Ingen som ringer. Har heller ikke blitt innkalt til ny time. På telefonen sier de at alle resultatene er klare, men de som tar telefonen har ikke lov å gi ut prøvesvar. Håpløst. Tenker å ringe fastlegen i dag og spørre om de har fått svarene. Det er så unødvendig at man skal måtte gå flere ekstra uker å bekymre seg enn nødvendig. Anonymous poster hash: 7ca6c...954
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #4 Skrevet 6. februar 2017 Jeg tok den i begynnelsen av januar og har ennå ikke fått svar. Fikk beskjed om 3-6 uker. Ringte hver dag forrige uke og ble lovet at noen skulle ringe tilbake. Ingen som ringer. Har heller ikke blitt innkalt til ny time. På telefonen sier de at alle resultatene er klare, men de som tar telefonen har ikke lov å gi ut prøvesvar. Håpløst. Tenker å ringe fastlegen i dag og spørre om de har fått svarene. Det er så unødvendig at man skal måtte gå flere ekstra uker å bekymre seg enn nødvendig. Anonymous poster hash: 7ca6c...954 Nevrologen jeg var hos skjønte ikke at jeg ville ha raskt svar engang. "Enten så har du det eller ikke, spiller jo ingen rolle om du tår vite det nå eller om et halvt år". Utrolig provoserende. Det har alt å si! Er i midten av 20-årene og har to barn under 3 år. Mye som er satt på vent av dette Anonymous poster hash: 7ca6c...954
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #5 Skrevet 6. februar 2017 Ja til meg har de i tillegg tatt flere blodprøver ift muskelsykdommer, så såklart vil jeg vite det. Er i 30 årene og har 2 barn under 6 år. Kunne jo vært medisin som kunne gjort meg frisk feks. Er sykmeldt for tiden og føler livet står litt på vent. HI Anonymous poster hash: 0fc5b...47e
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #6 Skrevet 6. februar 2017 Ja til meg har de i tillegg tatt flere blodprøver ift muskelsykdommer, så såklart vil jeg vite det. Er i 30 årene og har 2 barn under 6 år. Kunne jo vært medisin som kunne gjort meg frisk feks. Er sykmeldt for tiden og føler livet står litt på vent. HI Anonymous poster hash: 0fc5b...47e Skjønner hva du mener. Tok mye blodprøver her og. Er i permisjon med yngste og føler hele permisjonen blir litt ødelagt av dette. Og ukene som går har alt å si når man ikke vet. Googler og leser så mye, stresser og blir redd 😑 Anonymous poster hash: 7ca6c...954
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #7 Skrevet 6. februar 2017 Hvilket sykehus hører du til foressten? Anonymous poster hash: 7ca6c...954
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå