Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #1 Skrevet 5. februar 2017 Hun klarte å få i seg muggen mat på glass... Bare en skje eller to. Men allikevel, bør jeg kontakte legevakt? Anonymous poster hash: 8a323...be5
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #2 Skrevet 5. februar 2017 Nei. Det verste som kan skje er at ungen blir uggen og kaster opp litt. Anonymous poster hash: 78cbc...ad2
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #3 Skrevet 5. februar 2017 Nei, hun blir kanskje litt dårlig i magen, men ikke så mye å gjøre med. Det går nok helt fint! Er ikke så uvanlig å spise muggen mat. Anonymous poster hash: ffef7...272
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #4 Skrevet 5. februar 2017 2-åringer stapper så mye rart i munn at hun takler nok dette også. Anonymous poster hash: f5a5d...42b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå