Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #1 Skrevet 5. februar 2017 Da var Tore videre til finalen! Trodde ikke Tore kom til å vinne i kunnskap Anonymous poster hash: d108f...8ad
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #2 Skrevet 5. februar 2017 Kødder du?? Hva er vitsen?? Anonymous poster hash: 1de02...a47
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #3 Skrevet 5. februar 2017 Kødder du?? Hva er vitsen?? Anonymous poster hash: 1de02...a47 Nei har tv2 sumo. Er helt sykt at Tore av alle personer skal stå i finalen! Anonymous poster hash: d108f...8ad
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #4 Skrevet 5. februar 2017 Og da synes du det er ålreit å ødelegge spenningen for alle andre? Anonymous poster hash: 11119...082
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #5 Skrevet 5. februar 2017 Og da synes du det er ålreit å ødelegge spenningen for alle andre? Anonymous poster hash: 11119...082 Er det vanlig å sitte på DIB mens du ser på farmen?? Anonymous poster hash: d108f...8ad
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #6 Skrevet 5. februar 2017 Er det vanlig å sitte på DIB mens du ser på farmen?? Anonymous poster hash: d108f...8ad Ja, tenk at jeg klarer å gjøre to så krevende ting samtidig. Sjokkerende! Det er jo åpenbart at du skriver dette i overskriften for å ødelegge spenningen for alle andre. Anonymous poster hash: 11119...082
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #7 Skrevet 5. februar 2017 For et trist liv du har. Anonymous poster hash: 59710...250
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #8 Skrevet 5. februar 2017 Er det vanlig å sitte på DIB mens du ser på farmen?? Anonymous poster hash: d108f...8ad Ja Anonymous poster hash: 93165...234
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #9 Skrevet 5. februar 2017 Ja Anonymous poster hash: 93165...234 Farmen er SÅÅÅ kjedelig ja Anonymous poster hash: d108f...8ad
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #10 Skrevet 5. februar 2017 Farmen er SÅÅÅ kjedelig ja Anonymous poster hash: d108f...8ad Nå ser jeg aldri bare på tv. Enten strikker jeg, surfer på nettet, bretter klær osv. Anonymous poster hash: 93165...234
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #11 Skrevet 5. februar 2017 Nei har tv2 sumo. Er helt sykt at Tore av alle personer skal stå i finalen! Anonymous poster hash: d108f...8ad Du må ha et stusselig liv, siden du gjør dette hver eneste søndag Anonymous poster hash: 90170...abf
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #12 Skrevet 5. februar 2017 Nei har tv2 sumo. Er helt sykt at Tore av alle personer skal stå i finalen! Anonymous poster hash: d108f...8ad Han har jo ikke kommet til finalen...! Anonymous poster hash: 3108d...e00
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #13 Skrevet 5. februar 2017 Han har jo ikke kommet til finalen...!Anonymous poster hash: 3108d...e00 Ehh jo! Finalerunden begynner i neste episode Anonymous poster hash: d108f...8ad
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #14 Skrevet 6. februar 2017 Nei har tv2 sumo. Er helt sykt at Tore av alle personer skal stå i finalen! Anonymous poster hash: d108f...8ad Hvorfor er det sykt når han har vært i to tvekamper og vunnet begge? Han har gjort seg mer fortjent til en plass i finaleuken enn de som aldri har vært i kamp. Anonymous poster hash: 6f3d5...4d4
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #15 Skrevet 6. februar 2017 Hvorfor er det sykt når han har vært i to tvekamper og vunnet begge? Han har gjort seg mer fortjent til en plass i finaleuken enn de som aldri har vært i kamp. Anonymous poster hash: 6f3d5...4d4 Har han ikke bare vært i 1, hvem var den første mot? Anonymous poster hash: 90170...abf
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #16 Skrevet 6. februar 2017 Tore har da aldri vært i kamp før! Anonymous poster hash: d108f...8ad
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #17 Skrevet 6. februar 2017 Da var Tore videre til finalen! Trodde ikke Tore kom til å vinne i kunnskap Anonymous poster hash: d108f...8ad Takk skal du f... meg ha! 👏👏👏 Anonymous poster hash: 6abfe...0fe
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #18 Skrevet 6. februar 2017 Har han ikke bare vært i 1, hvem var den første mot? Anonymous poster hash: 90170...abf Har han ikke bare vært i 1, hvem var den første mot? Anonymous poster hash: 90170...abf Sorry jeg tok feil. Jeg var sikker på at det var Tore som slo Jarl i øksekasting, men når jeg søker på nettet ser jeg at det var Petter. Min feil og jeg legger meg flat der. Når det er sagt så mener jeg fortsatt at Tore fortjener å komme til finalen da han har vært i tvekamp og vunnet. Anonymous poster hash: a5963...e10
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #20 Skrevet 6. februar 2017 Hvem er Tore? Anonymous poster hash: b8c00...d64
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #21 Skrevet 6. februar 2017 Hvem er Tore? Anonymous poster hash: b8c00...d64 Homsen Anonymous poster hash: d108f...8ad
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #22 Skrevet 6. februar 2017 Sorry jeg tok feil. Jeg var sikker på at det var Tore som slo Jarl i øksekasting, men når jeg søker på nettet ser jeg at det var Petter. Min feil og jeg legger meg flat der. Når det er sagt så mener jeg fortsatt at Tore fortjener å komme til finalen da han har vært i tvekamp og vunnet. Anonymous poster hash: a5963...e10 Så Tore fortjener det mer enn Lavrans som har jobbet seg ihjel fra dag 1?Å hva har Tore gjort? Ikke så mye annet enn å late seg mens de andre jobber på spreng,å sutret og klaget når han faktisk har måtte gjort noe. Nei Tore fortjener ikke plassen overhodet,den hadde Lavrans fortjent. Anonymous poster hash: d108f...8ad
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #23 Skrevet 6. februar 2017 Homsen Anonymous poster hash: d108f...8ad Jeeez... og det var den eneste kvaliteten han hadde som du kunne gripe tak i for å beskrive ham? Vi trenger en runde til med SKAM sesong 3... eventuelt bare grave litt dypere i lomma etter normalt folkevett Anonymous poster hash: 7ed25...410
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #24 Skrevet 6. februar 2017 Jeeez... og det var den eneste kvaliteten han hadde som du kunne gripe tak i for å beskrive ham? Vi trenger en runde til med SKAM sesong 3... eventuelt bare grave litt dypere i lomma etter normalt folkevettAnonymous poster hash: 7ed25...410 Nei jeg burde heller sagt at det er han som er lat og som sutrer som en baby hver gang han måtte løfte ræven. Anonymous poster hash: d108f...8ad
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #25 Skrevet 6. februar 2017 Nei jeg burde heller sagt at det er han som er lat og som sutrer som en baby hver gang han måtte løfte ræven. Anonymous poster hash: d108f...8ad Det hadde faktisk vært bedre. Der beskriver du en person ut fra egenskaper og oppførsel og ikke seksuell legning. Så kan sikkert folk være uenig i hvordan du velger å beskrive han. Jeg tenker nemlig på han som en varm, god person med en utrolig humoristisk sans.. Anonymous poster hash: 7ed25...410
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå