Gå til innhold

Gratulerer med seieren Tore


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var Tore videre til finalen!

Trodde ikke Tore kom til å vinne i kunnskap



Anonymous poster hash: d108f...8ad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kødder du?? Hva er vitsen??

 

Anonymous poster hash: 1de02...a47

Skrevet

Kødder du?? Hva er vitsen??

 

Anonymous poster hash: 1de02...a47

Nei har tv2 sumo.

Er helt sykt at Tore av alle personer skal stå i finalen!

 

Anonymous poster hash: d108f...8ad

Skrevet

Og da synes du det er ålreit å ødelegge spenningen for alle andre?

 

Anonymous poster hash: 11119...082

Skrevet

Og da synes du det er ålreit å ødelegge spenningen for alle andre?

 

Anonymous poster hash: 11119...082

Er det vanlig å sitte på DIB mens du ser på farmen??

 

Anonymous poster hash: d108f...8ad

Skrevet

Er det vanlig å sitte på DIB mens du ser på farmen?? Anonymous poster hash: d108f...8ad

Ja, tenk at jeg klarer å gjøre to så krevende ting samtidig. Sjokkerende! Det er jo åpenbart at du skriver dette i overskriften for å ødelegge spenningen for alle andre.

 

Anonymous poster hash: 11119...082

Skrevet

For et trist liv du har.

 

Anonymous poster hash: 59710...250

Skrevet

 

Er det vanlig å sitte på DIB mens du ser på farmen??

 

Anonymous poster hash: d108f...8ad

 

Ja

 

Anonymous poster hash: 93165...234

Skrevet

 

Ja

 

Anonymous poster hash: 93165...234

 

Farmen er SÅÅÅ kjedelig ja :P

 

Anonymous poster hash: d108f...8ad

Skrevet

 

Farmen er SÅÅÅ kjedelig ja :P

 

Anonymous poster hash: d108f...8ad

 

Nå ser jeg aldri bare på tv. Enten strikker jeg, surfer på nettet, bretter klær osv.

 

Anonymous poster hash: 93165...234

Skrevet

 

Nei har tv2 sumo.

Er helt sykt at Tore av alle personer skal stå i finalen!

 

Anonymous poster hash: d108f...8ad

 

Du må ha et stusselig liv, siden du gjør dette hver eneste søndag

 

Anonymous poster hash: 90170...abf

Skrevet

 

Nei har tv2 sumo.

Er helt sykt at Tore av alle personer skal stå i finalen!

 

Anonymous poster hash: d108f...8ad

Han har jo ikke kommet til finalen...!

 

 

Anonymous poster hash: 3108d...e00

Skrevet

Han har jo ikke kommet til finalen...!Anonymous poster hash: 3108d...e00

Ehh jo! Finalerunden begynner i neste episode

 

Anonymous poster hash: d108f...8ad

Skrevet

 

Nei har tv2 sumo.

Er helt sykt at Tore av alle personer skal stå i finalen!

 

Anonymous poster hash: d108f...8ad

Hvorfor er det sykt når han har vært i to tvekamper og vunnet begge? Han har gjort seg mer fortjent til en plass i finaleuken enn de som aldri har vært i kamp.

 

 

Anonymous poster hash: 6f3d5...4d4

Skrevet

Hvorfor er det sykt når han har vært i to tvekamper og vunnet begge? Han har gjort seg mer fortjent til en plass i finaleuken enn de som aldri har vært i kamp.

 

 

Anonymous poster hash: 6f3d5...4d4

Har han ikke bare vært i 1, hvem var den første mot?

 

Anonymous poster hash: 90170...abf

Skrevet

Tore har da aldri vært i kamp før!

 

Anonymous poster hash: d108f...8ad

Skrevet

 

Da var Tore videre til finalen!

Trodde ikke Tore kom til å vinne i kunnskap

 

Anonymous poster hash: d108f...8ad

Takk skal du f... meg ha! 👏👏👏

 

Anonymous poster hash: 6abfe...0fe

Skrevet

 

Har han ikke bare vært i 1, hvem var den første mot?

 

Anonymous poster hash: 90170...abf

 

 

 

 

Har han ikke bare vært i 1, hvem var den første mot?

 

Anonymous poster hash: 90170...abf

 

Sorry jeg tok feil. Jeg var sikker på at det var Tore som slo Jarl i øksekasting, men når jeg søker på nettet ser jeg at det var Petter. Min feil og jeg legger meg flat der. Når det er sagt så mener jeg fortsatt at Tore fortjener å komme til finalen da han har vært i tvekamp og vunnet. 

 

Anonymous poster hash: a5963...e10

Skrevet

:popcorn:



Anonymous poster hash: 146c6...c31
Skrevet

Hvem er Tore?



Anonymous poster hash: b8c00...d64
Skrevet

 

Hvem er Tore?

 

Anonymous poster hash: b8c00...d64

Homsen

 

Anonymous poster hash: d108f...8ad

Skrevet

Sorry jeg tok feil. Jeg var sikker på at det var Tore som slo Jarl i øksekasting, men når jeg søker på nettet ser jeg at det var Petter. Min feil og jeg legger meg flat der. Når det er sagt så mener jeg fortsatt at Tore fortjener å komme til finalen da han har vært i tvekamp og vunnet.  Anonymous poster hash: a5963...e10

Så Tore fortjener det mer enn Lavrans som har jobbet seg ihjel fra dag 1?

Å hva har Tore gjort?

Ikke så mye annet enn å late seg mens de andre jobber på spreng,å sutret og klaget når han faktisk har måtte gjort noe.

Nei Tore fortjener ikke plassen overhodet,den hadde Lavrans fortjent.

 

Anonymous poster hash: d108f...8ad

Skrevet

Homsen

 

Anonymous poster hash: d108f...8ad

Jeeez... og det var den eneste kvaliteten han hadde som du kunne gripe tak i for å beskrive ham?

 

Vi trenger en runde til med SKAM sesong 3... eventuelt bare grave litt dypere i lomma etter normalt folkevett

 

Anonymous poster hash: 7ed25...410

Skrevet

Jeeez... og det var den eneste kvaliteten han hadde som du kunne gripe tak i for å beskrive ham?

Vi trenger en runde til med SKAM sesong 3... eventuelt bare grave litt dypere i lomma etter normalt folkevettAnonymous poster hash: 7ed25...410

Nei jeg burde heller sagt at det er han som er lat og som sutrer som en baby hver gang han måtte løfte ræven.

 

 

Anonymous poster hash: d108f...8ad

Skrevet

Nei jeg burde heller sagt at det er han som er lat og som sutrer som en baby hver gang han måtte løfte ræven.

 

 

Anonymous poster hash: d108f...8ad

Det hadde faktisk vært bedre. Der beskriver du en person ut fra egenskaper og oppførsel og ikke seksuell legning.

 

Så kan sikkert folk være uenig i hvordan du velger å beskrive han. Jeg tenker nemlig på han som en varm, god person med en utrolig humoristisk sans..

 

 

 

Anonymous poster hash: 7ed25...410

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...