Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #1 Skrevet 5. februar 2017 Har så mange symptomer som ifølge Google sier at jeg er døden nær. Venter på prøvesvar etter en undersøkelse.. tar 1 uke.. går bare og venter. Og har det jævlig i mellomtiden. Det er virkelig forferdelig, og jeg får veldig mye angst når jeg får "utbrudd" eller anfall.. hva man skal kalle det... JEG har alene ansvaret for å levere ungene om morran. OM jeg skulle få et slikt anfall da, så er jeg ikke i stand til å ta meg av dem engang. Pappaen er 30 min unna med bil. Jeg er så utrolig redd for at jeg skal oppleve noe sånt om morran. For det er alltid om natta, eller om morran (oftest om natta). Føler meg nesten som en hypokonder siden legene ikke finner ut hva som er galt (enda) og sykehuset bare driter i meg. Må utrede meg selv. Men er så sliten, og redd hele tiden... Snakker med en psykolog, men han er mest opptatt av å diagnostisere fremfor å prate Anonymous poster hash: e73b8...592
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #2 Skrevet 5. februar 2017 Ifølge google er vi alle døden nær, så ville nok latt være med den googlinga om det lar seg gjøre. Hvilke symptomer har du og hvilke prøver har du tatt? Anonymous poster hash: 3f08c...782
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #3 Skrevet 5. februar 2017 Ifølge google er vi alle døden nær, så ville nok latt være med den googlinga om det lar seg gjøre. Hvilke symptomer har du og hvilke prøver har du tatt? Anonymous poster hash: 3f08c...782 Har mange symptomer... Har tatt blodprøver, CT, MR. Anonymous poster hash: e73b8...592
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #4 Skrevet 5. februar 2017 He he, sykehuset driter i å diagnostisere deg og du mener derfor de suger.. Og psykologen, som vil diagnostisere, vil heller prate. Så han suger han og.. Hvem blir du fornøyd med? En sjaman!? Feiler det deg noe som helst? Vil tro sykehuset ikke har noen henvisninger fra legen din, siden de "driter i deg".. Anonymous poster hash: caa6f...7f1
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #5 Skrevet 5. februar 2017 He he, sykehuset driter i å diagnostisere deg og du mener derfor de suger.. Og psykologen, som vil diagnostisere, vil heller prate. Så han suger han og.. Hvem blir du fornøyd med? En sjaman!? Feiler det deg noe som helst? Vil tro sykehuset ikke har noen henvisninger fra legen din, siden de "driter i deg".. Anonymous poster hash: caa6f...7f1 Jeg har ikke sagt at noen "suger", jeg er voksen og bruker ikke slike betegnelser, gitt! Jeg sier jeg er lei meg, fordi psykologen ikke vil hjelpe meg med angsten. Fokuserer på skjemaer, føler nesten han vil skrive meg ut snart (dvs, avslutte behandlingen) Men jeg trenger noen å prate med! Sykehuset har henvisning, jo, men de konkluderte med at jeg bare har angst. Noe psykologen forsåvidt var uenig i. Vel, jeg har mye angst, men det kommer fordi jeg har så store smerter og mye usikkerhet. Anonymous poster hash: e73b8...592
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #6 Skrevet 5. februar 2017 Har mange symptomer... Har tatt blodprøver, CT, MR. Anonymous poster hash: e73b8...592 Ja, men hvilke symptomer? Har du en utvekst på tåa, smerter i muskler eller utslett liksom? Ikke mye man kan bidra med mindre du spesifiserer. Anonymous poster hash: 3f08c...782
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #7 Skrevet 5. februar 2017 He he, sykehuset driter i å diagnostisere deg og du mener derfor de suger.. Og psykologen, som vil diagnostisere, vil heller prate. Så han suger han og.. Hvem blir du fornøyd med? En sjaman!? Feiler det deg noe som helst? Vil tro sykehuset ikke har noen henvisninger fra legen din, siden de "driter i deg".. Anonymous poster hash: caa6f...7f1 Føles det godt å være så selvgod og så full av uvitenhet og fordommer? Det er dessverre flere som feiler ting helsevesenet ikke har nok kunnskaper om her i landet. Da kan utredning ta lang tid. Hos meg har sykehus en gang glemt at de holdt på å utrede meg for en potensielt dødelig diagnose. Og nå, to år etter, har de plutselig gjort det igjen, bare lukket saken, ingen begrunnelse. Ingen tanker om hva som feiler meg, ingen plan for hva som skal gjøres fremover. Selv om de vet at det som feiler meg vil føre til degenerative prosesser i kroppen om de ikke får stoppet det. Hi, du må bare ikke gi deg. Det med levering av barna om morgenen, det må nesten bare du og mannen finne en annen løsning på hvis du også har anfall på morgenen. Enten får mannen begynne litt senere på jobb, eller så får dere finne noen som kan hjelpe dere med levering. Å google er noe man bare bør gjøre hvis man greier å ha tungen rett i munnen og ikke la seg overmanne av frykt. Eneste måten jeg har kommet meg videre er ved å google, men jeg er svært kritisk til det jeg leser, minner meg selv hele tiden på at selv om noe virker alvorlig så er det på ingen måte sikkert at det er det jeg har. Jeg bruker google konstruktivt, setter meg inn i det som feiler meg, skaper meg dybdekunnskap, for slik å kunne stille bedre spørsmål til legene (som dessverre kan for lite om dette i Norge). Jeg har en helseutdanning i utgangspunktet, så det er kanskje enklere for meg å være litt mer distansert i min tilnærming til det jeg leser på nettet. I perioder jeg har vært veldig dårlig har jeg valgt å ikke lese for mye, for da blir man mer sårbar, og da er det lettere å raskt tenke katastrofetanker. Så det er lurt å være bevisst på dette. Anonymous poster hash: 62373...b33
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #8 Skrevet 5. februar 2017 Høres ut som hypokonder. Rette vei er ikke ct,mr osv. Heller psykolog. Anonymous poster hash: 4df34...292
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #9 Skrevet 5. februar 2017 Jeg har ikke sagt at noen "suger", jeg er voksen og bruker ikke slike betegnelser, gitt! Jeg sier jeg er lei meg, fordi psykologen ikke vil hjelpe meg med angsten. Fokuserer på skjemaer, føler nesten han vil skrive meg ut snart (dvs, avslutte behandlingen) Men jeg trenger noen å prate med! Sykehuset har henvisning, jo, men de konkluderte med at jeg bare har angst. Noe psykologen forsåvidt var uenig i. Vel, jeg har mye angst, men det kommer fordi jeg har så store smerter og mye usikkerhet. Anonymous poster hash: e73b8...592 Eller så kommer smertene og usikkerheten av angsten? Kropp og sinn henger tett sammen, og helseangst (hypokonder) kan gi fysiske plager. Anonymous poster hash: a322d...c24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå