Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #1 Skrevet 5. februar 2017 Har ett barn i barnehagen allerede, og skal nå søke for yngste med oppstart til høsten. Jeg har skjønt det som at man blir prioritert når det er søsken allerede i barnehagen. I søknadsskjemaet får man fylle i flere valg. Er det nødvendig når man allerede har ett barn i den barnehagen som er på førstevalget? Hva gjør dere? Anonymous poster hash: 0df30...aa3
Gjest Muji81 Skrevet 5. februar 2017 #2 Skrevet 5. februar 2017 Ja..du er jo ikke garantert plass, men prioritert
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #3 Skrevet 5. februar 2017 Jeg søkte i flere barnehager. Man kan ikke garantere plass selv om man har en søskenprioritet, det finnes andre barn med høyere prioritet som kan snappe opp de ledige plassene.. Anonymous poster hash: 59aaa...eeb
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #4 Skrevet 5. februar 2017 Her er fristen for å søke til høsten gått ut, og det er bare om en søker innenfor fristen at en er garantert plass (et sted innad kommunen) Anonymous poster hash: 9b952...003
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #5 Skrevet 5. februar 2017 Her er fristen for å søke til høsten gått ut, og det er bare om en søker innenfor fristen at en er garantert plass (et sted innad kommunen) Anonymous poster hash: 9b952...003 Her er søknadsfristen 1.mars. Takk for tilbakemeldigner! Da slenger jeg på flere valg for sikkerhets skyld. Hi Anonymous poster hash: 0df30...aa3
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #6 Skrevet 5. februar 2017 Her er søknadsfristen 1.mars. Takk for tilbakemeldigner! Da slenger jeg på flere valg for sikkerhets skyld. Hi Anonymous poster hash: 0df30...aa3 De som søker overflytting kommer før søskenprioritering..... Anonymous poster hash: 0146b...504
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #7 Skrevet 5. februar 2017 De som søker overflytting kommer før søskenprioritering..... Anonymous poster hash: 0146b...504 Vedtak fra barnevernet og barn med spesielle behov er også over søskenpri. Anonymous poster hash: d2c2d...d61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå