Gå til innhold

Trenger tips til påskeferien!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna er 3 og 6. Vi er ikke snøvante. Ingen har noen gang stått på slalom...

 

Så vi lurer på å dra til Gøteborg eller København, men det er så dyrt...

 

Noen som har noen tips?

 

Anonymous poster hash: 97c93...748

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

 

Anonymous poster hash: 97c93...748

Skrevet

Vi har vært veldig glad i Legoland og Lalandia i påsken. Vært ok vær, om enn litt surt. Men ikke så mye folk! Å så er det herlig å være inne på Lalandia på ettermiddagen 😊 Samt en dag i badelandet.

 

Anonymous poster hash: e6572...a1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...