Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #1 Skrevet 5. februar 2017 Barna er 3 og 6. Vi er ikke snøvante. Ingen har noen gang stått på slalom... Så vi lurer på å dra til Gøteborg eller København, men det er så dyrt... Noen som har noen tips? Anonymous poster hash: 97c93...748
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #2 Skrevet 5. februar 2017 . Anonymous poster hash: 97c93...748
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #3 Skrevet 5. februar 2017 Vi har vært veldig glad i Legoland og Lalandia i påsken. Vært ok vær, om enn litt surt. Men ikke så mye folk! Å så er det herlig å være inne på Lalandia på ettermiddagen 😊 Samt en dag i badelandet. Anonymous poster hash: e6572...a1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå