Gå til innhold

siste rykte ang skam og traileren

Anbefalte innlegg

Skrevet

er mange teorier på skam sidene på facebook, men mange mener at de skal bare forsette fra sesong 3, og Even skal være hovedperson,så derfor kommer ikke traileren,men det skal bli mer om Even da, og ting skal skje fra hans synspunkt, jeg håper det jeg da :)

en annen Teori er at det er Vilde og at hun og Magnus skal bli foreldre,hadde jo vert litt gøy det og da.

Og nå har hun som spiller Sana selv bekreftet at hun skal i Millitæret,så det blir ikke henne,men dette er også en Teori som kom derfra,så hvor mye det stemmer vet jeg ikke.

og faktisk en en hel del tror det er Linn også, bastert på en melding som ble skrevet mellom de i kolletivet, når de "passet" på even..

så blir spennende og se hva som egentlig stemmer, men håper av hele mitt hjerte det er Even,men jeg skal være ærlig jeg blir ikke så skuffet om det er Sana heller,hun er kjempe kul :)

Men nå vil jeg ha traileren, synes den er så treig i forhold til de andre trailerene, traileren for sesong kom samme kveld,mens for traileren for sesong 3 kom 26 dager etter,mens nå har det gått over 7 uker :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er Linn. Poenget er jo å følge elevene på Hartvig nissen skole. Og de har jo hele tiden fulgt gjengen som går sammen, dermed tror jeg også Even er utelukket. Han er eldre enn de andre.

Jeg holder fortsatt en knapp på Vilde, Magnus eller Sana.

Anonymous poster hash: a4430...d56

Skrevet

Jeg blir utrolig skuffet om det viser seg at Even er hovedkarakteren i sesong 4, vi fulgte guttene tett i sesong 3 og nå er det rom for noe annet. Håper selv Vilde eller Sana blir hovedkarakteren, hadde vært så interessant å følge en ung muslimsk jentes tenåringsliv eller Vildes kamp mot spiseforstyrrelser.

Mistenker at alle som inderlig håper at Even er hovedkarakteren neste sesong egentlig ikke er Skam-fans, men ihuga Evak-fans.

Anonymous poster hash: dd91d...7cf

Skrevet

jeg ble utrolig skuffet når henrik holm la ut bilde av seg og dama på insta i dag.. Herregud, jeg er syk og må få meg et liv. Håper på Magnus og Vilde.

Men kommentaren til Isak, om at ingen vet hvem som er død i morgen, gjør meg litt redd for at en av karakterene skal bli alvorlig syk, og at dette er plottet for den nye sesongen.

Anonymous poster hash: b77ba...e56
Skrevet

jeg håper det er Even som er,men for all del er åpent for alle egentlig,vil bare ha traileren nå :). hehe, ja Henrik har dame og det er jo fint for han, håper bare ikke hun blir dritt lei alt oppstyret og slår opp.

Tar ikke det Isak sa så veldig alvorlig egentlig, så poenget på en annen måte, det jeg synes han mente var at man kan ikke leve i fremtiden,men nåtiden :)

Skrevet

og du som mener det er pga Evak vi ønsker Even, er jeg ikke enig i

Skrevet

Jeg håper på trailer 12. februar, på bursdagen til Even.

Når det er sagt.

Det oppstyret rundt Henrik Holm og EVAk er helt sykt. Vi har ikke sett noe liknende i Norge før, tror jeg. De har blitt slukt opp i fandome-verden, som kan bli ganske syk til tider, virker det som for ei traust norsk dame som meg. Det lages fanart, fanfics, folk over hele verden lever seg helt inn i Isak og Even historien, de lever og ånder for det, valfarter fra Kina, Spania, Usa, Danmark, stalker skuespillerne, snikfotograferer.. Det er helt vilt!

Jeg håper skuespillerne takler det.

Det er jo ikke bra, når folk blir forbanna på henrik Holm fordi han har fått dame. De mener at han har forsøkt å lure verden med at han er homofil, og at han bedrar Isak.. De kalrer ikke å skille mellom skuespiller og Even.

Dette er fascinerende, historisk sett fra nrsk side, men de er unge disse skuespillerne som skal takle dette. Håper de har et godt støtteapparat rundt seg.

Det er nesten så jeg lurer på hvor stort presset på HH blir dersom det faktisk er Even i sesong 4.

Jeg håper virkelig at det er det, for jeg er så nysgjerrig på hans historie.

Og du som sier at vi fulgte gutta så tett i sesong 3. Sesong 1 og 2 var fra jentenes synspunkt, to guttesesonger er derfor ikke usannsynlig.

Anonymous poster hash: 4a947...006
Skrevet

og du som mener det er pga Evak vi ønsker Even, er jeg ikke enig i

Neivel, da er du nok en av få. Hva er bakgrunnen for at du ønsker Even som hovedkarakteren for sesong 4 da?

Skrevet

Når det er sagt.

Det oppstyret rundt Henrik Holm og EVAk er helt sykt. Vi har ikke sett noe liknende i Norge før, tror jeg. De har blitt slukt opp i fandome-verden, som kan bli ganske syk til tider, virker det som for ei traust norsk dame som meg. Det lages fanart, fanfics, folk over hele verden lever seg helt inn i Isak og Even historien, de lever og ånder for det, valfarter fra Kina, Spania, Usa, Danmark, stalker skuespillerne, snikfotograferer.. Det er helt vilt!

Det er jo ikke bra, når folk blir forbanna på henrik Holm fordi han har fått dame. De mener at han har forsøkt å lure verden med at han er homofil, og at han bedrar Isak.. De kalrer ikke å skille mellom skuespiller og Even.

Dette er fascinerende, historisk sett fra nrsk side, men de er unge disse skuespillerne som skal takle dette. Håper de har et godt støtteapparat rundt seg.

Det er nesten så jeg lurer på hvor stort presset på HH blir dersom det faktisk er Even i sesong 4.

Og du som sier at vi fulgte gutta så tett i sesong 3. Sesong 1 og 2 var fra jentenes synspunkt, to guttesesonger er derfor ikke usannsynlig.

Når jeg refererte til gutta så mente jeg gutta = Evak, ikke guttegjengen. Synes det er på tide med noe nytt. Skam handler tross alt ikke bare om Evak, det er det mange Evak-fans sliter med å forstå og jo jeg vet for jeg følger alle Skam-sider på sosiale medier og det er som nevnt i innlegget ditt, helt ville tilstander rundt Evak. Altså når man blir sur for at Henrik Holm har fått seg dame da har man latt det gå for langt. Dersom ikke Vilde eller Sana får hovedkarakteren i neste sesong så håper jeg Jonas får en plass, Skam handler om så mye mer enn Evak.

Skrevet

Når jeg refererte til gutta så mente jeg gutta = Evak, ikke guttegjengen. Synes det er på tide med noe nytt. Skam handler tross alt ikke bare om Evak, det er det mange Evak-fans sliter med å forstå og jo jeg vet for jeg følger alle Skam-sider på sosiale medier og det er som nevnt i innlegget ditt, helt ville tilstander rundt Evak. Altså når man blir sur for at Henrik Holm har fått seg dame da har man latt det gå for langt. Dersom ikke Vilde eller Sana får hovedkarakteren i neste sesong så håper jeg Jonas får en plass, Skam handler om så mye mer enn Evak.

Det er mye mer ved Even enn EVAK.

Jeg mener at Even er den mest spennende karakteren i SKAM med veldig mange løse tråder knyttet til seg.

Jeg tror ikke de hadde lagt så mange "agn"rundt en karakter de ikke planla å følge tett videre.

Men den historien kommer ike til å dreie seg om Even og Isak..

Skrevet

Det er mye mer ved Even enn EVAK.

Jeg mener at Even er den mest spennende karakteren i SKAM med veldig mange løse tråder knyttet til seg.

Jeg tror ikke de hadde lagt så mange "agn"rundt en karakter de ikke planla å følge tett videre.

Men den historien kommer ike til å dreie seg om Even og Isak..

At historien rundt Even ikke kommer til å handle noe om han og Isak tror jeg neppe. Men hvis du mener at Even har den mest spennende historien så må du jo få lov til å mene det, personlig synes jeg det hadde vært interessant å følge Sana eventuelt Vildes spiseforstyrrelser som er et superviktig tema.

Skrevet

At historien rundt Even ikke kommer til å handle noe om han og Isak tror jeg neppe. Men hvis du mener at Even har den mest spennende historien så må du jo få lov til å mene det, personlig synes jeg det hadde vært interessant å følge Sana eventuelt Vildes spiseforstyrrelser som er et superviktig tema.

Jeg er sikker på at vi vil følge dem.

Men om Sana skal i militæret vil det kanskje bli i sesong 5. Det er en Connection mellom Even og Sana ved at han tidligere gått dypt inn i Islam. Det kan være at Even vil få en forbindelse til Sana og lede over til henne som sesong 5.

Vilde tror jeg kommer til å få sesong 6 - Russetiden.

Skrevet

Merker at jeg mister mer og mer lysten til å se skam , kun fordi jeg synes det er så teit å la oss vente 😂

Anonymous poster hash: 62320...090

Skrevet

Merker at jeg mister mer og mer lysten til å se skam , kun fordi jeg synes det er så teit å la oss vente

Ja, blir litt sånn jeg også. Nå skal jeg vise dem, liksom.. hah..der mista de meg som seer, lizzm..

Også kommer traileren... :D :D

Skrevet

Hvorfor henger såkalte VOKSNE kvinnfolk seg opp i en slik ungdomserie? Hjelpes meg til kåtskap på dere.

Anonymous poster hash: d42e3...def
Skrevet

Hvorfor henger såkalte VOKSNE kvinnfolk seg opp i en slik ungdomserie? Hjelpes meg til kåtskap på dere.

Gjææææææææsp

Skrevet

Hvorfor gidder du kommentere alle trådene om skam da?

Skrevet

Når det er sagt.

Helt Sykt det med HH ja, han er sinnsykt populær. håper bare det ikke ødelegger for forholdet hans, han fortjener virkelig en pen jente og det har han nå, fansen må virkelig roe seg med, noen tar helt av,men hørte noen sa at HH selv har sagt at han er Bifil,men uansett så har han alltid sagt at han og T er kun gode venner, og T er vel også 100% hetero. er så glad jeg ikke er kjent, hadde aldri taklet og bli sånn stalket, og tatt bilde av over alt og ikke minst ungen, hvordan skulle det blitt for barnet, blitt tatt bilde av over alt.

Ja evak er blitt enormt populære, veldig mange fine fanfiction da :)

Skrevet

Tror du egentlig liker skam jeg, siden du alltid henger deg opp i alle trådene om skam , hadde du virkelig hatet det mye som du ønsker og fremstå, hadde du ikke giddet og bry deg

Skrevet

Det blir jo Jonas, har jeg sagt ;)

hadde ikke gjort noe det heller,selvom jeg håper mest på even :),men Isak og Even er jo i gjengen der :)

Skrevet

Neivel, da er du nok en av få. Hva er bakgrunnen for at du ønsker Even som hovedkarakteren for sesong 4 da?

er mange som ønsker Even,fordi han er veldig spennende og mye uoppløsne tråder rundt han,blandt annet Mikael, alt det med bakka, Sonja, sykdommen, er så mye mer enn bare Evak man er intressert i ,selvom Evak er veldig intresante også

Skrevet

hadde ikke gjort noe det heller,selvom jeg håper mest på even :),men Isak og Even er jo i gjengen der :)

Garantert at det er Jonas sin tur denne gangen. Er bare logisk :)

Skrevet

Tror dere at det er en sammenheng mellom hvor mye privatliv skuespillerne eksponerer og rolle i SKAM?

For nå har skuespilleren bak Even vært veldig aktiv på sosiale medier i en tid, og har vist mye av seg selv som privatperson. Lurer på om det kan bety at han ikke blir hovedperson likevel?

Jeg håper jo veldig at han blir det.. Men detror har virket som om at hovedpersonene har holdt lav profil også privat.

Følger ikke skuespillerne jeg altså.. Men Instagram og Twitter er jo full av bildene fra skuespillernes sosiale medier som andre har delt.

Håper fortsatt da..det hadde vært helt supert om. Det ble Even i sesong fire. Han er en av landets beste skuespillere 😊

Skrevet

Tror dere at det er en sammenheng mellom hvor mye privatliv skuespillerne eksponerer og rolle i SKAM?

For nå har skuespilleren bak Even vært veldig aktiv på sosiale medier i en tid, og har vist mye av seg selv som privatperson. Lurer på om det kan bety at han ikke blir hovedperson likevel?

Jeg håper jo veldig at han blir det.. Men detror har virket som om at hovedpersonene har holdt lav profil også privat.

Følger ikke skuespillerne jeg altså.. Men Instagram og Twitter er jo full av bildene fra skuespillernes sosiale medier som andre har delt.

Håper fortsatt da..det hadde vært helt supert om. Det ble Even i sesong fire. Han er en av landets beste skuespillere

Ja jeg har sett det selv, og begynt og lure på det samme selv:) håper det er et tegn :)  Han er super flink, virker så snill og er i grunn ganske kjekk, selvom han er altfor ung for meg, og feil skjønn også :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...