februarprins2013 Skrevet 5. februar 2017 #1 Skrevet 5. februar 2017 Kjøpte den idag, trengte ny mobil nå er dere fornøyd eller?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #2 Skrevet 5. februar 2017 Veldig fornøyd med min 🙂 Anonymous poster hash: 8592d...652
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #3 Skrevet 5. februar 2017 Jeg er fornøyd. Men hadde heller lagt i litt ekstra for iPhone 7. Sønnen min fikk den til jul, og kameraet er utrolig mye bedre! Så jeg angrer på at jeg ikke ventet. Anonymous poster hash: 8a618...9b4
aanonym Skrevet 5. februar 2017 #5 Skrevet 5. februar 2017 Anonymous poster hash: 3577e...5dc og budskapet var...?
aanonym Skrevet 5. februar 2017 #6 Skrevet 5. februar 2017 Kjøpte den idag, trengte ny mobil nå er dere fornøyd eller? Hatt min i snart to år, kjempefornøyd. Angrer litt på at jeg ikke kjøpte med større minne, men ellers storfornøyd. Batteriet holder også veldig bra.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #9 Skrevet 5. februar 2017 og budskapet var...? At eple-folk er noen sauer uten individualisme, uten individualitet. Som følger strømmen. Anonymous poster hash: 3577e...5dc
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #10 Skrevet 5. februar 2017 At eple-folk er noen sauer uten individualisme, uten individualitet. Som følger strømmen. Anonymous poster hash: 3577e...5dc Hvorfor irriterer det deg så innmari? Er du liksom så kreativ og individuell med Huawei/Samsung/Doro eller hva enn du har? Anonymous poster hash: 4ba5b...be8
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #11 Skrevet 5. februar 2017 Hvorfor irriterer det deg så innmari? Er du liksom så kreativ og individuell med Huawei/Samsung/Doro eller hva enn du har? Anonymous poster hash: 4ba5b...be8 Ha ha irriterer??? Bare fortsett å følge flokken du. Jeg ler av dere. Anonymous poster hash: 3577e...5dc
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #12 Skrevet 5. februar 2017 Ha ha irriterer??? Bare fortsett å følge flokken du. Jeg ler av dere. Anonymous poster hash: 3577e...5dc Knock yourself out. Tror ingen her mister nattesøvnen sin av det. Anonymous poster hash: 4ba5b...be8
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #13 Skrevet 5. februar 2017 At eple-folk er noen sauer uten individualisme, uten individualitet. Som følger strømmen. Anonymous poster hash: 3577e...5dc Eller kan det bare være at vi faktisk liker produktet? 🤔🤔 Anonymous poster hash: 8a618...9b4
februarprins2013 Skrevet 5. februar 2017 Forfatter #14 Skrevet 5. februar 2017 Tusen takk for alle svar likte den med sauene jeg, og bryr meg egentlig ikke hva budskapet var . er vel 32kb på min . så på 7eren også,men synes den var så mye dyrere nesten 8000 uten låsning, og det måtte jeg ha. Så bra at dere er fornøyde
februarprins2013 Skrevet 5. februar 2017 Forfatter #15 Skrevet 5. februar 2017 Hatt min i snart to år, kjempefornøyd. Angrer litt på at jeg ikke kjøpte med større minne, men ellers storfornøyd. Batteriet holder også veldig bra. det er bra at det er bra batteri på den, er en master på og bruke det opp fort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå