Gå til innhold

noen som har iphone 6s her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte den idag, trengte ny mobil nå :)

 

er dere fornøyd eller? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fornøyd med min 🙂

 

Anonymous poster hash: 8592d...652

Skrevet

Jeg er fornøyd. Men hadde heller lagt i litt ekstra for iPhone 7. Sønnen min fikk den til jul, og kameraet er utrolig mye bedre!

Så jeg angrer på at jeg ikke ventet.

 

Anonymous poster hash: 8a618...9b4

Skrevet

9b71c62c7eb6d456948e68759f0243fc42bb14a6

beau-after-apple.jpg

 

apple_planned_obsolescence_sheeple_ifloc

 

80d433fa27afc87bed18b1a3f1fe8ce3.jpg

apple-logo.jpg

 

:ler:  :roll:  :skratte:



Anonymous poster hash: 3577e...5dc
Skrevet

 

9b71c62c7eb6d456948e68759f0243fc42bb14a6

beau-after-apple.jpg

 

apple_planned_obsolescence_sheeple_ifloc

 

80d433fa27afc87bed18b1a3f1fe8ce3.jpg

apple-logo.jpg

 

:ler:  :roll:  :skratte:

 

Anonymous poster hash: 3577e...5dc

 

 

og budskapet var...?

Skrevet

Kjøpte den idag, trengte ny mobil nå :)

 

er dere fornøyd eller? :)

Hatt min i snart to år, kjempefornøyd. Angrer litt på at jeg ikke kjøpte med større minne, men ellers storfornøyd. Batteriet holder også veldig bra.

Skrevet

og budskapet var...?

At eple-folk er noen sauer uten individualisme, uten individualitet. Som følger strømmen. 

 

Anonymous poster hash: 3577e...5dc

Skrevet

 

At eple-folk er noen sauer uten individualisme, uten individualitet. Som følger strømmen.

 

Anonymous poster hash: 3577e...5dc

Hvorfor irriterer det deg så innmari? Er du liksom så kreativ og individuell med Huawei/Samsung/Doro eller hva enn du har?

 

Anonymous poster hash: 4ba5b...be8

Skrevet

Hvorfor irriterer det deg så innmari? Er du liksom så kreativ og individuell med Huawei/Samsung/Doro eller hva enn du har?

 

Anonymous poster hash: 4ba5b...be8

Ha ha irriterer??? :skratte:

 

Bare fortsett å følge flokken du. Jeg ler av dere. :ler:

 

Anonymous poster hash: 3577e...5dc

Skrevet

 

Ha ha irriterer??? :skratte:

 

Bare fortsett å følge flokken du. Jeg ler av dere. :ler:

 

Anonymous poster hash: 3577e...5dc

Knock yourself out. Tror ingen her mister nattesøvnen sin av det.

 

Anonymous poster hash: 4ba5b...be8

Skrevet

 

At eple-folk er noen sauer uten individualisme, uten individualitet. Som følger strømmen.

 

Anonymous poster hash: 3577e...5dc

Eller kan det bare være at vi faktisk liker produktet? 🤔🤔

 

 

Anonymous poster hash: 8a618...9b4

Skrevet

Tusen takk for alle svar :) likte den med sauene jeg, og bryr meg egentlig ikke hva budskapet var :). er vel 32kb på min :). så på 7eren også,men synes den var så mye dyrere nesten 8000 uten låsning, og det måtte jeg ha. 

 

Så bra at dere er fornøyde :)

Skrevet

Hatt min i snart to år, kjempefornøyd. Angrer litt på at jeg ikke kjøpte med større minne, men ellers storfornøyd. Batteriet holder også veldig bra.

 

det er bra at det er bra batteri på den, er en master på og bruke det opp fort :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...