Gå til innhold

Utro mennesker på konferanse

Anbefalte innlegg

Skrevet

I den nye jobben min deltar jeg på en del konferanser, og jeg er sjokkert over hvor mange gifte som er utro (det er en liten bransje, så jeg har ganske god kontroll på hvem folk er). Jeg har ved flere anledninger oppdaget folk som kliner sent på kveld eller tar følge til et hotellrom sammen. Flere (gifte) menn har også hintet om sex til meg.

Forstår at det kan være fristende siden man trolig ikke blir oppdaget siden man er på et hotell med mennesker som neppe kjenner partnerene din. Men hva skjedde egentlig med trofasthet?

Er dette normalt, eller? Eller er det bransjen min som består av en hel del råtne og utro mennesker? 😦

Anonymous poster hash: a6523...6ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme skjer på samlinger i min bransje 😰 Blir trist av hele opplegget. Det kunne aldri falt meg inn å gjøre det samme. Det samme sier mannen min også, men det har jo blitt så "vanlig"...

Anonymous poster hash: e67d3...a63

Skrevet

Ja, vil tro det er normalt.

Jeg har samme opplevelser som deg.

Anonymous poster hash: 39609...bab

Skrevet

Hva er galt med det? Det du ikke vet osv.

Anonymous poster hash: 06520...940
Skrevet

Jeg ble sjekket opp av en mann på byen igår. Han var relativt edru. Han bor i en annen by, men hadde lånt leiligheten til faren sin nå og var her uten kone og barn... hadde jeg sagt ja hadde han tatt meg med dit for sex. Det er ikke første gang jeg får tilbud (ikke skjønner jeg hvorfor, jeg er ikke spesielt pen og ikke er jeg slank heller) av gifte menn!

Anonymous poster hash: c76df...f75

Skrevet

Jeg var på konferanse med sjefen og en annen kollega nylig. Ble veldig tydelig at de hadde seg underveis. Sjefen er gift og jeg kjenner mannen hennes, så det var superkleint.

Anonymous poster hash: c44ea...730

Skrevet

Vel, dette er ikke nytt i dagens samfunn men har alltid eksistert. Er ganske sikker på at det ikke er verre nå enn før. Tenk før når det nærmest var vanlig at mannfolk var månedsvis på sjøen. Mannen hadde seg med damer eller horer når de la til kai forskjellige steder i verden og konene deres hjemme ble godt tatt vare på av mannfolk på nabogården eller i bygda.

Anonymous poster hash: 5753b...94a

Skrevet

Dette er utrolig vanlig. Etter snart 20 år i arbeidslivet blir jeg ikke overrasket lengre. Noen bransjer er verre enn andre da. Media og oljebransjen er det verste jeg har opplevd. Der er det ikke noe forsøk på å skjule det en gang. Til og med enkelte ledere mener det er bra for avdelingen å pule rundt, da blir det bedre på arbeidsplassen.

Anonymous poster hash: af67a...784

Skrevet

er dessverre et helt vanlig ting :/

Skrevet

Ja det er nok ganske vanlig.

Anonymous poster hash: 9aace...b77

Skrevet

Jeg tåler ikke slikt, og har sluttet å gå på konferanser med overnatting. Vil rett og slett ikke miste respekten for flere kolleger.

Anonymous poster hash: 7ba35...2f9

Skrevet

Det er ikke vanlig i min bransje. De som har seg er ofte unge og single. 

Anonymous poster hash: 81e54...b26
Skrevet

Jeg er lærer. Er ufattelig lite utroskap på min arbeidsplass iallfall! Nå kan det jo være noen som holder på i det skjulte, eller at jeg ikke får med meg slike ting.

Nå kan jo det skyldes at grunnet årlige kutt i skoleverket, er det aldri aktuelt at vi får dra på overnatting noen sted😂😜!!

Anonymous poster hash: 1f830...50c

Skrevet

Jeg er lærer. Er ufattelig lite utroskap på min arbeidsplass iallfall! Nå kan det jo være noen som holder på i det skjulte, eller at jeg ikke får med meg slike ting.

Nå kan jo det skyldes at grunnet årlige kutt i skoleverket, er det aldri aktuelt at vi får dra på overnatting noen sted😂😜!!

Anonymous poster hash: 1f830...50c

Dette er nok ikke et utbredt problem i kommunal sektor, vi reiser aldri noe sted heller😉

Anonymous poster hash: 17f7c...d06

Skrevet

Dette er nok ikke et utbredt problem i kommunal sektor, vi reiser aldri noe sted heller😉

Det er masse av det blandt kommunalt ansatte også bare de jobber på en avdeling med en del reising.

Anonymous poster hash: e015b...a46

Skrevet

Det er masse av det blandt kommunalt ansatte også bare de jobber på en avdeling med en del reising.

Skrevet

Det er nok helt normalt...

Trenger ikke være bortreist på konferanse heller. Kan skje på samlinger i hjembyen eller på firmafester og på fredagspilser.

Også i lunsjen om man har en langvarig greie på gang. Egen erfaring.

Anonymous poster hash: 04c3b...fd7

Skrevet

Det er ikke så mye reising generelt i kommunen, mulig utroskap er mer utbredt i de avdelingene det reises. Men det bør tas høyde for at mannlige ansatte ikke er så utbredt i offentlig sektor. Er vel 30/70, eller noe sånt.

Skrevet

Jeg er mye på kurs med fagforeningen.. La oss bare si at det er ikke bare fagforeningsprat som foregår der!

Anonymous poster hash: ad689...20f

Skrevet

Fengselsvesenet på julebord, say no more...

Anonymous poster hash: f7ba8...658

Skrevet

Jeg jobber på et kjøpesenter. Skal love deg at det pågår mye forskjellig der og 🙄🙄🙄

Anonymous poster hash: 98346...a32

Skrevet

Helt normalt ! Menn tror det er helt ok. Det meste forgår jo skjult så alle vet jo ikke alt

Anonymous poster hash: 33520...51d

Skrevet

Jeg skjønner at jeg lever et kjedelig liv 🙄

Anonymous poster hash: a0cf9...d52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...