Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #1 Skrevet 5. februar 2017 Har hatt en Emmaljunga i to år nå. Fornøyd, men jeg har så problemer med skuldrene og den blir for tung for meg. Vi har hatt så mye sykdom det første året i bhg. Hver gang mini er syk må vi dra med oss han ned til bhg for å hente vogna. Sinnsykt tungvindt!! Så da lurer jeg på. Hvilken vogn burde jeg velge? Kriterier: God å sove i, lett å trille, Helst ta liten plass i bilen(trenger ikke være et krav). Anonymous poster hash: 8c92a...c92
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #2 Skrevet 5. februar 2017 Babyjogger city elite eller mini gt. De har begge tre hjul hvor framhjulet er svingbart noe som gjør den lettere å trille enn fire faste hjul. Begge er genial enkel å legge sammen og blir liten sammenlagt. De er lange i ryggen og har høy maksvekt så de kan brukes lenge Anonymous poster hash: 55384...ae6
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #3 Skrevet 5. februar 2017 Jeg sverger til min Bugaboo Buffalo. Hadde også Emmaljunga til eldste. Buffaloen er dyr, men det finnes billige på Finn. Jeg kommer til å spare på min, og bruke den til neste mann også. SÅ fantastisk er den. Anonymous poster hash: 239f9...7c0
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #4 Skrevet 5. februar 2017 Babyjogger city elite eller mini gt. De har begge tre hjul hvor framhjulet er svingbart noe som gjør den lettere å trille enn fire faste hjul. Begge er genial enkel å legge sammen og blir liten sammenlagt. De er lange i ryggen og har høy maksvekt så de kan brukes lenge Anonymous poster hash: 55384...ae6 Hvordan er selene i disse vognene? I emmmaljunga er de desverre alt for korte :/ Anonymous poster hash: 8c92a...c92
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #5 Skrevet 5. februar 2017 Har hatt en Emmaljunga i to år nå. Fornøyd, men jeg har så problemer med skuldrene og den blir for tung for meg. Vi har hatt så mye sykdom det første året i bhg. Hver gang mini er syk må vi dra med oss han ned til bhg for å hente vogna. Sinnsykt tungvindt!! Så da lurer jeg på. Hvilken vogn burde jeg velge? Kriterier: God å sove i, lett å trille, Helst ta liten plass i bilen(trenger ikke være et krav). Anonymous poster hash: 8c92a...c92 Easywalker! Anonymous poster hash: 5e68e...912
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #6 Skrevet 5. februar 2017 Jeg sverger til min Bugaboo Buffalo. Hadde også Emmaljunga til eldste. Buffaloen er dyr, men det finnes billige på Finn. Jeg kommer til å spare på min, og bruke den til neste mann også. SÅ fantastisk er den. Anonymous poster hash: 239f9...7c0 Er den verdt det!? Tenker det er like greit å kjøpe ny vogn. De selges jo nesten like dyre på finn. Tar den liten plass i bilen? Lett å trille? Er selene i vogna lange nok? Anonymous poster hash: 8c92a...c92
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #7 Skrevet 5. februar 2017 Du må ALDRI finne på å velge en 3-hjuls vogn om du også skal bruke den til mini ved soving eller annet hvor du ikke kan holde i vognen hele tiden. ALLE 3-hjuls vogner jeg har vært borti velter med en gang barnet er litt urolig i den eller lager større bevegelser. Og jeg har jobbet i 3 barnehager over en periode på 20 år, så jeg har sett nok vogner.... Anonymous poster hash: 1f731...b3d
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #8 Skrevet 5. februar 2017 Babyjogger city elite er stødig og ingen av barna har klart å velte den. Emmaljungavogna klarte eldste å velte flere ganger. Anonymous poster hash: 55384...ae6
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #10 Skrevet 5. februar 2017 Alle emmaljungaer er like bælete. Kjøp deg en babyjogger, det høres ut som passer dine kriterier bra. Anonymous poster hash: 19d56...feb
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #11 Skrevet 5. februar 2017 Bugaboo Buffalo. Vi er strålende fornøyd på alle vis. Anonymous poster hash: 4de3c...abb
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #12 Skrevet 5. februar 2017 Takk for svar! Kom gjerne med flere erfaringer Anonymous poster hash: 8c92a...c92
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #13 Skrevet 5. februar 2017 http://www.jollyroom.no/barnevogner/triller/triller/crescent-compact-360-xt-air-desert-sand Noen som har testet denne? Kom ut som best i test http://www.best-i-test.nu/sportsvogn Anonymous poster hash: 8c92a...c92
Sint naken biltyv Skrevet 5. februar 2017 #14 Skrevet 5. februar 2017 Du må ALDRI finne på å velge en 3-hjuls vogn om du også skal bruke den til mini ved soving eller annet hvor du ikke kan holde i vognen hele tiden. ALLE 3-hjuls vogner jeg har vært borti velter med en gang barnet er litt urolig i den eller lager større bevegelser. Og jeg har jobbet i 3 barnehager over en periode på 20 år, så jeg har sett nok vogner.... Anonymous poster hash: 1f731...b3d Word👌🏼
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #15 Skrevet 5. februar 2017 Hadde babyjogger city elite, og var ikke så fornøyd. Den er bred og lang i understellet, så passer dårlig om man skal trille i butikker. Har litt lett for å tippe når man skal trille ned av fortau o.l. Likte ikke håndtaket og likte ikke at man ikke kan ha barnet vendt mot seg. Solgte den og kjøpte en bugaboo buffalo. Er mye mer fornøyd. Stødig, god, lett å trille, lett å slå sammen. Barnet kan sitte begge veier. Anonymous poster hash: 61d83...479
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #16 Skrevet 5. februar 2017 Vi kikket på den du linket til. Sto.mellom den og emmaljunga scooter. Har en super viking fra før som skulle stå fast i bhg. Endte opp med scooter som er ganske lik den i linken. Men har nå byttet tilbake til super viking fordi jeg savnet å ha barnet mot meg. Jeg trodde jeg ville venne meg til det, men det er mye mer sosialt og gøy på tur når vi kan se hverandre og snakke sammen om det vi ser. Men det er ikke så mange av de vognene som man kan snu sportsdelen på. Hvertfall ikke som er lette i tillegg. Anonymous poster hash: cf390...738
Blondzilla Skrevet 5. februar 2017 #17 Skrevet 5. februar 2017 Jeg har en Hartan Skater jeg er veldig fornøyd med. Den kan man ha sportsdelen vendt mot seg også. Ellers støtter jeg forslaget om buffalo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå