Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #1 Skrevet 5. februar 2017 Har hatt helt syke smerter i ene brystet og armen i noen år nå, leddene i den armen verker også.Er det noen andre som har opplevd dette og som har silikon i brystene?Man blir jo bekymret for hjertet/div annet, men jeg har hatt legesjekk og de finner ikke ut av det...  Anonymous poster hash: 55286...d89
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #2 Skrevet 5. februar 2017 Under eller over muskelen? Det er masse nerver rundt brystkassen og opp over kragebeinet, så hvis de er blitt irriterte kan det gjøre utrolig vondt...  Anonymous poster hash: 86328...bb4
VictoriaS Skrevet 5. februar 2017 #3 Skrevet 5. februar 2017 Enkelte må fjerne silikonimplantatene pga at det oppstår kroniske smerter. Smertene stammer da fra hulen implantatet ligger i, men kan stråle ut i armer og kropp forøvrig. Dra til kirurgen/klinikken der du opererte og få en konsultasjon!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #4 Skrevet 5. februar 2017 JEg fjernet mine etter kun 2 år pga smerter på venstre side. Da de tok de ut så så de at implantatene ikke hadde festet seg og kroppen produserte væske som da presset på nerver.  Anonymous poster hash: 3f805...d78
Sint naken biltyv Skrevet 5. februar 2017 #5 Skrevet 5. februar 2017 Hatt endel smerter ja, må nok ta de ut snart. Har under muskelen og da er det større sjans for problemer
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #6 Skrevet 5. februar 2017 Dere som sier silikon under muskelen, går det ann å ha silikon over muskelen da? Trodde nemlig ikke det? Er det flere måter å sette inn silikon? Anonymous poster hash: d2b81...c41
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #7 Skrevet 5. februar 2017 Til dere med smerter: hvor er smertene?bare i brystet?hvordan type smerte kjenner dere? Â Anonymous poster hash: 55286...d89
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #8 Skrevet 5. februar 2017  Dere som sier silikon under muskelen, går det ann å ha silikon over muskelen da? Trodde nemlig ikke det? Er det flere måter å sette inn silikon?  Anonymous poster hash: d2b81...c41 Det er mest vanlig å ha over muskelen. Altså rett under brystvevet og ikke under hele brystmuskelen i tillegg. Mer omfattende operasjon når man tar under muskelen da de må endre mer av anatomien under operasjonen, som da gir større smerter i etterkant.  Anonymous poster hash: 3f805...d78
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #9 Skrevet 5. februar 2017 Jeg har forresten under muskelen  Anonymous poster hash: 55286...d89
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #10 Skrevet 5. februar 2017  Dere som sier silikon under muskelen, går det ann å ha silikon over muskelen da? Trodde nemlig ikke det? Er det flere måter å sette inn silikon?  Anonymous poster hash: d2b81...c41 Man kan legge under eller over muskelen. De fleste gjør det vel kanskje over muskelen. Om man er veldig tynn tar man vel under muskelen, om jeg husker riktig.    Anonymous poster hash: 7ba3e...572
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #11 Skrevet 5. februar 2017 Dere som har tatt ut implantert. Hva kostet det? Gjorde dere det på samme sted som du satt dem inn? Ligger fjerning av implantert inne i prisen for å sette dem inn?  Anonymous poster hash: dcc60...493
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #12 Skrevet 6. februar 2017 Hopper opp denne☺  Anonymous poster hash: 55286...d89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå