Gå til innhold

2d kino, bruker man briller da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller bare på 3d?

 

Anonymous poster hash: d92f8...81b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen briller nei

 

Anonymous poster hash: 95345...ee7

Skrevet

Nei, du bruker ikke briller da. Men du bruker en maske, så folk ikke ser hvor dum du ser ut.



Anonymous poster hash: 9824a...483
Skrevet

Ingen briller nei

 

Anonymous poster hash: 95345...ee7

Takk. Plutselig sto det stille i topplokket.

 

 

Anonymous poster hash: d92f8...81b

Skrevet

2D er vanlig film.

 

Anonymous poster hash: 99b68...cb9

Skrevet

2D er vanlig film.

 

Anonymous poster hash: 99b68...cb9

I mens 3D er uvanlig film.

 

Anonymous poster hash: 9824a...483

Skrevet

 

I mens 3D er uvanlig film.

 

Anonymous poster hash: 9824a...483

Ja, det er det. De aller fleste billedopptak gjøres i 2D, ikke i 3D.

 

 

Anonymous poster hash: 99b68...cb9

Skrevet

Ja, det er det. De aller fleste billedopptak gjøres i 2D, ikke i 3D.

 

Anonymous poster hash: 99b68...cb9

ALLE bildeopptak gjøres i 2D. Forskjellen på 3D og 2D er at 3D er tatt opp med to kameraer med litt avstand mellom hverandre.

 

Anonymous poster hash: 9824a...483

Skrevet

 

ALLE bildeopptak gjøres i 2D. Forskjellen på 3D og 2D er at 3D er tatt opp med to kameraer med litt avstand mellom hverandre.

 

Anonymous poster hash: 9824a...483

Teknisk sett er det snakk om enkeltbilder som oppfattes som film. Det er ganske lite relevant for det hi spurte om.

 

 

Anonymous poster hash: 99b68...cb9

Skrevet

Du kan sikkert bruke briller dersom du har veldig lyst 😎

 

Anonymous poster hash: f99b8...cc6

Skrevet

Hva med 4d? På Hunderfossen har de kino med 4d men har aldri prøvd å sett hva det er...

 

Anonymous poster hash: 62320...cc8

Skrevet

Hva med 4d? På Hunderfossen har de kino med 4d men har aldri prøvd å sett hva det er...

 

Anonymous poster hash: 62320...cc8

Fysiske effekter. Itillegg kan det også være 3d.

Skrevet

Hva med 4d? På Hunderfossen har de kino med 4d men har aldri prøvd å sett hva det er...

 

Anonymous poster hash: 62320...cc8

Blir sprutet vann på, blir blåst ut såpebobler, setene kan riste etc. I tillegg til at man sitter med 3D-briller.

 

 

 

Anonymous poster hash: e240f...7c0

Skrevet

Jeg bruker briller på 2D-film. På 3D flesker jeg til med to par briller. På tåkefilm går jeg brilleløs.

Skrevet

Hvis du er nærsynt, er det en fordel med briller. Eller gjør som jeg, bruk linser.

 

Anonymous poster hash: 95a49...052

Skrevet

Jeg bruker alltid briller på 2d- kino...

 

Anonymous poster hash: 7bcaa...019

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...