Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #1 Skrevet 5. februar 2017 Eller bare på 3d? Anonymous poster hash: d92f8...81b
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #2 Skrevet 5. februar 2017 Ingen briller nei Anonymous poster hash: 95345...ee7
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #3 Skrevet 5. februar 2017 Nei, du bruker ikke briller da. Men du bruker en maske, så folk ikke ser hvor dum du ser ut. Anonymous poster hash: 9824a...483
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #4 Skrevet 5. februar 2017 Ingen briller nei Anonymous poster hash: 95345...ee7 Takk. Plutselig sto det stille i topplokket. Anonymous poster hash: d92f8...81b
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #5 Skrevet 5. februar 2017 2D er vanlig film. Anonymous poster hash: 99b68...cb9
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #6 Skrevet 5. februar 2017 2D er vanlig film. Anonymous poster hash: 99b68...cb9 I mens 3D er uvanlig film. Anonymous poster hash: 9824a...483
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #7 Skrevet 5. februar 2017 I mens 3D er uvanlig film. Anonymous poster hash: 9824a...483 Ja, det er det. De aller fleste billedopptak gjøres i 2D, ikke i 3D. Anonymous poster hash: 99b68...cb9
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #8 Skrevet 5. februar 2017 Ja, det er det. De aller fleste billedopptak gjøres i 2D, ikke i 3D. Anonymous poster hash: 99b68...cb9 ALLE bildeopptak gjøres i 2D. Forskjellen på 3D og 2D er at 3D er tatt opp med to kameraer med litt avstand mellom hverandre. Anonymous poster hash: 9824a...483
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #9 Skrevet 5. februar 2017 ALLE bildeopptak gjøres i 2D. Forskjellen på 3D og 2D er at 3D er tatt opp med to kameraer med litt avstand mellom hverandre. Anonymous poster hash: 9824a...483 Teknisk sett er det snakk om enkeltbilder som oppfattes som film. Det er ganske lite relevant for det hi spurte om. Anonymous poster hash: 99b68...cb9
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #10 Skrevet 5. februar 2017 Du kan sikkert bruke briller dersom du har veldig lyst 😎 Anonymous poster hash: f99b8...cc6
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #11 Skrevet 5. februar 2017 Hva med 4d? På Hunderfossen har de kino med 4d men har aldri prøvd å sett hva det er... Anonymous poster hash: 62320...cc8
Mamma til 2 søte Skrevet 5. februar 2017 #12 Skrevet 5. februar 2017 Hva med 4d? På Hunderfossen har de kino med 4d men har aldri prøvd å sett hva det er... Anonymous poster hash: 62320...cc8 Fysiske effekter. Itillegg kan det også være 3d.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #13 Skrevet 5. februar 2017 Hva med 4d? På Hunderfossen har de kino med 4d men har aldri prøvd å sett hva det er... Anonymous poster hash: 62320...cc8 Blir sprutet vann på, blir blåst ut såpebobler, setene kan riste etc. I tillegg til at man sitter med 3D-briller. Anonymous poster hash: e240f...7c0
Mostly Harmless Skrevet 5. februar 2017 #14 Skrevet 5. februar 2017 Jeg bruker briller på 2D-film. På 3D flesker jeg til med to par briller. På tåkefilm går jeg brilleløs.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #15 Skrevet 5. februar 2017 Hvis du er nærsynt, er det en fordel med briller. Eller gjør som jeg, bruk linser. Anonymous poster hash: 95a49...052
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #16 Skrevet 5. februar 2017 Jeg bruker alltid briller på 2d- kino... Anonymous poster hash: 7bcaa...019
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå