Gå til innhold

11 åringen er en notorisk løgner. ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

11 åringen her i huset er ikke til å stole på i det hele tatt. Han lyger om det meste. Ting som ikke har betydning og mer alvorlige ting.

Han er helt ekstrem på å love meg ting, og gjør stikk motsatte i det jeg har snudd meg..

Jeg har snakket med han i det uendelige om hvor viktig det er å si sannheten, og roser masse de få gangene han faktisk sier sannheten.

Men nå vet jeg snart ikke forskjell på sannhet og løgn. Han er en smart gutt og finner på de mest geniale måtene å lyge på.

Han har fått utallige konsekvenser for løgnene sine, men bryr seg ikke i det hele tatt.

Noen med erfaringer som kan hjelpe meg.0

Anonymous poster hash: fa200...97c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

11 åringen her i huset er ikke til å stole på i det hele tatt. Han lyger om det meste. Ting som ikke har betydning og mer alvorlige ting.

Han er helt ekstrem på å love meg ting, og gjør stikk motsatte i det jeg har snudd meg..

Jeg har snakket med han i det uendelige om hvor viktig det er å si sannheten, og roser masse de få gangene han faktisk sier sannheten.

Men nå vet jeg snart ikke forskjell på sannhet og løgn. Han er en smart gutt og finner på de mest geniale måtene å lyge på.

Han har fått utallige konsekvenser for løgnene sine, men bryr seg ikke i det hele tatt.

Noen med erfaringer som kan hjelpe meg.0

Anonymous poster hash: fa200...97c

Vet du hvorfor han lyver?

Hvis det bare er for å få goder kan du jo slutte å høre på ham og markere det.

Etter skolen kan du kommentere at du skulle spurt h orden dagen hadde vært men at det ikke er noen vits i siden han bare lyver. Når han ber om å få gå til en venn sier dere nei siden det sikkert er løgn. Når han sier han er ferdig med leksene må dere sjekke at alt er gjort osv.

Etter en ukes tid der dere ikke har trodd på noe av det han sier er han nok ganske lei. Da kan dere fortelle at dere vil forsøke å stole litt på ham igjen, men at dere fortsatt vil kontrollere masse. Hvis dere tar ham i løgn må dere kontrollere mer.

Anonymous poster hash: f6099...6d5

Skrevet

Vet du hvorfor han lyver?

Hvis det bare er for å få goder kan du jo slutte å høre på ham og markere det.

Etter skolen kan du kommentere at du skulle spurt h orden dagen hadde vært men at det ikke er noen vits i siden han bare lyver. Når han ber om å få gå til en venn sier dere nei siden det sikkert er løgn. Når han sier han er ferdig med leksene må dere sjekke at alt er gjort osv.

Etter en ukes tid der dere ikke har trodd på noe av det han sier er han nok ganske lei. Da kan dere fortelle at dere vil forsøke å stole litt på ham igjen, men at dere fortsatt vil kontrollere masse. Hvis dere tar ham i løgn må dere kontrollere mer.

Anonymous poster hash: f6099...6d5

Vi måtte kjøre litt sånn på vår 11-åring som også løy mye.. Hun ble tatt i å lyve om ting omtrent daglig. Feks om hun har dusjet etter gym på skolen. Hun løy og sa "ja", også fant vi håndkleet rent og tørt i bagen hennes, og fikk frem at hun løy. Tok derfor en periode hvor vi da spurte om hun dusjet etter gym, og uansett om svaret var ja (og hun sannsynligvis hadde dusjet), så måtte hun dusje her hjemme etter skolen fordi vi aldri kunne vite sikkert om hun var ærlig. Dette var bare ett eksempel på mange ting da hun løy om da.. Hun har blitt flinkere nå..

Anonymous poster hash: 88ad8...708

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...