Gå til innhold

Idag er en dag hvor jeg bare vil dra..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungene sutrer og maser, mannen synes synd på seg selv fordi han har fått litt lite søvn inatt etter at han ikke greier å roe 1-åringen, huset ser ut som en søppeldynge med rot overalt, og jeg er selv trøtt og sliten etter lite søvn over lengre tid.

Nå er det så fint vær ute og vi burde absolutt dra ut på tur, men jeg vil bare sove.. På sånne dager kjenner jeg at jeg kunne pakket bagen og reist min vei.

Det var dagens sutreinnlegg!

Anonymous poster hash: 11bac...260

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både du og mannen din går rundt og synes synd på dere selv. Merkelig at ungene agerer. Hvorfor kan ikke en av dere ta en formiddagshvil og en av dere ettermiddagshvil, så er det kanskje håp om at barnet kan få en ok søndag likevel...

Anonymous poster hash: f0dbb...3cb

Skrevet

Jeg kjenner følelsen, men det er bare en ting å gjøre. Lag dere en fin dag, dere skaper selv denne dagen. Sett på smilet og si til alle at du elsker dem og få en smashing søndag med frisk luft og KAFFE!!

Anonymous poster hash: 03336...1f8

Skrevet

Sender deg en styrkeklem! Vet godt hvordan det er. Tror alle med små barn har det sånn. Kan dere ikke gå å legge dere på skift? 2 timer hver f.eks også kan dere dra ut i ettermiddag? :)

Her sto mannen opp med barna kl 05.30, så jeg fikk sovekomme til 08. Og når jeg sto opp fikk han legge seg igjen. Når han våkner lager vi god lunsj sammen og drar ut på tur i snøen.

Rydde hus gjør vi når barna er i seng i kveld 😅😅

Anonymous poster hash: 6b9bd...b03

Skrevet

Jeg synes ikke synd på meg selv, er mest irritert på mannen for at det er så veeeldig synd på han..;) Vi sover hver vår tur, så det kommer seg utover dagen. Og ungene er stort sett blide og greie, men de hadde en runde istad, så da ble mor litt gal! 😅

Men tusen takk for styrkeklemmer og gode råd, det blir nok en fin dag til slutt! Ha en fin dag dere også! 😊

Anonymous poster hash: 11bac...260

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...